استایل افسانه بایگان | ترکیب رنگ زرشکی طوسی

ترکیب رنگ زرشکی طوسی | بررسی استایل عجیب افسانه بایگان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

استایل افسانه بایگان در اختتامیه جشنواره فجر ۹۸

باز هم جشنواره فیلم فجر و استایل های عجیب بازیگران زن. هر بار که جشنواره فیلم فجر برگزار می گردد بیش از هر خبر دیگری تصاویر استایل های متفاوت هنرمندانی که در این جشنواره شرکت می کنند در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. استایل هایی که عنوان های جنجالی و عجیب را یدک می کشند. سوال اینجاست که آیا عجیب بودن لباس انتخاب سلبریتی هاست یا تحمیل مزون ها به آنها؟ بیایید با هم به استایل افسانه بایگان نگاهی بیاندازیم.

استایل افسانه بایگان | ترکیب رنگ زرشکی طوسی
استایل افسانه بایگان | ترکیب رنگ زرشکی طوسی

 

ترکیب رنگ زرشکی طوسی

ترکیب رنگ زرشکی و طوسی ترکیب جذابی است و این دو رنگ در ترکیب با هم استایل های جذابی خلق می کنند. از طرفی بهار فصل رنگ‌های زیبا است و این زیبایی‌ها با انتخاب و ترکیب رنگهای لباس‌های شما کامل خواهد شد. ترکیب رنگ طوسی و زرشکی بیشتر برای فصل پاییز و زمستان توصیه می شود.

 

استایل عجیب افسانه بایگان | ترکیب رنگ زرشکی طوسی
استایل عجیب افسانه بایگان | ترکیب رنگ زرشکی طوسی

 

مرز باریک شلخته یا شیک بودن!

احتمالا کلاه کلاچ طوسی رنگ به نظر باعث شده تا از این استایل با عنوان جنجالی یاد کنند. البته انتخاب کلاه کاملا درست بوده و با یک کت و شلوار رسمی زنانه طوسی و یک شال زرشکی رنگ باید به نتیجه خیلی خوبی منجر می شده! نکته اینجاست که ایشان با انتخاب یک کت و شلوار گشاد کاملا ریسک کرده اند چون همان قدر که این تیپ می تواند شما را خاص و زیبا نشان بدهند می تواند شما را بدتیپ و شلخته جلوه دهد. البته همه می دانیم که دوره لباس های کوتاه و تنگ گذشته و ترند های لباس های جدید در سال های اخیر همه طرح های گشاد و آورسایز می باشد.

 

 

کت و شلوار گشاد زنانه انتخابی جسورانه

کت و شلوار گشاد حالتی مردانه به افسانه بایگان داده استفاده از اکسسوری های زنانه باعث شده که تیپ ایشان کمی خانمانه تر به نظر برسد. برای پوشیدن لباس های گشاد و راحت یک سری نکات و قواعدی وجود دارد تا به استایلی جذاب منتهی شود. برای مثال عکس زیر را ببینید:

 

ترکیب طوسی و زرشکی در استایل
ترکیب رنگ زرشکی و طوسی در استایل

همان طور که می بینید با انتخاب شلوار چسبان و ایجاد تعادل می توان یک استایل جذاب خلق کرد. نکته دیگر اینکه استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و طوسی در این استایل و جنس پارچه ها به خوبی یک استایل مناسب برای فصل پاییز و زمستان را ایجاد کرده است. استفاده از کلاه کلاچ و موهایی هایی که از اطراف کلاه روی شال بافت زرشکی ریخته است. چیزی که شاید افسانه بایگان دوست داشته به نظر برسد…

 

 

استایل افسانه بایگان در خندوانه

یک مساله که باید به آن اشاره کنیم مساله فرهنگ اسلامی جامعه ماست. شاید استایل های عجیب سلبریتی ها حاصل تلاش طراح ها برای اسلامی کردن استایل مد نظرشان است که اغلب استایل های جنجالی می افریند. البته افسانه بایگان را همه ما به جسور بودن می شناسیم ولی این جسورانه ترین انتخاب ایشان در سال های اخبر برای پوشش در یک مراسم رسمی بوده است که متاسفانه همه جذابیت های زنانه ایشان را هم از بین برده است.

استایل افسانه بایگان
استایل افسانه بایگان در خندوانه

جمله آخر اینکه تصویری که ما از سلبریتی ها در ذهنمان داریم معمولا آخرین باری است که ایشان را در تلویزیون یا سینما دیده ایم. استایل متفاوت افسانه بایگان تمام تصویر خوبی که ایشان با حضور در خندوانه برای مان ساخته بود را خراب کرد. هر چه باشد افسانه بایگان روزی به عنوان دومین دختر شایسته ایران انتخاب شده است. محبوبیت ایشان در قلب ما ایرانی ها ابدی و تمام نشدنی است. شما راجع به استایل ایشان در جشنواره فیلم فجر چه نظری دارید؟

کلیدواژه : مانتو طوسی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر