روسری اسلپ چیست؟

همه چیز درباره روسری اسلپ

روسری اسلپ چیست؟

این روزها زیاد درباره شال و روسری اسلپ می شنویم. اگر برای شما هم سوال است که شال و روسری اسلپ چیست این مطلب برای شماست. بدون مقدمه شال و روسری های اسلپ از پارچه اسلپ موجود در بازار تهیه می شوند. تنوع رنگی فوق العاده این پارچه و خنکی فوق العاده آن موجب محبوبیت روسری یا شال اسلپ در فصل بهار و تابستان می باشد. پارچه این شال و روسری ها از نخ اسلپ بافته می شود. نخ اسلپ تاب و در نتیجه ضخامت بیشتری دارد. این موجب می شود در بافت این شال و روسری ها خطوط موازی این نخ ها دیده شود. علت دیده شدن خطوط افقی در تمام بافت روسری اسلپ این است که نخ اسلپ ابتدا رنگرزی شده و سپس پارچه بافته می شود.

روسری وال اسلپ چیست

ویژگی های شال و روسری اسلپ

ویژگی های متمایز شال و روسری اسلپ عبارت اند از:

1- جنس بسیار خنک و مناسب بهار و تابستان

2- ضخامت پایین و ایستایی همراه با کمی ریزش

3- ظرافت و لطیف بودن در هنگام لمس بافت

4- تنوع رنگی بالا

ویژگی های روسری اسلپ

استفاده از نخ اسلپ در بافت پارچه این شال و روسری ها جلوه زیبا و خاصی به آنها داده است. اگر از چروک پذیری شال و روسری اسلپ صرف نظر کنیم می توان شال و روسری اسلپ را بهترین گزینه برای فصل بهار و تابستان معرفی کرد. هوادهی فوق العاده این روسری خنکی ایده آلی را نسبت به سایر انواع شال و روسری به شما می دهد.

روسری اسلپ مناسب فصل تابستان

از کجا شال و روسری اسلپ بخریم؟

برای خرید روسری اسلپ بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

آخرین روسری های اسلپ فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
11 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 26 مرداد 1402 / 11:35

    لبه روسری وال اسلپ گرد وایمیسته. عکس مدل فروشگاه کاشانه رو ببینید دقیقا همینجوریه دیگه

  • شایسته 25 مرداد 1402 / 13:55

    فکر نمیکنم چون نوشته ریزش داره و اینکه به سوالتون جواب ندادن

  • زهرا 13 اردیبهشت 1402 / 15:07

    سلام ، بله وال اسلپ چروک پذیر هست
    اما جهت بهره مندی از زیباییش و خنکیش می ارزه که اونو تا نکنید و از رخت آویز روسری آویزان کنید و گاهی اطو بزنید تا همیشه مرتب و زیبا براتون بمونه.

  • زهره 19 مهر 1401 / 00:13

    سلام
    شال و روسری رو چه طوری تا کنیم که چروک نشه ؟

  • nazanin 17 مهر 1401 / 18:30

    ببخشید نوک روسری تیز وایمیسته؟

  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:32

    هر پارچه ای بالاخره یه مقدار چروک پذیری داره البته شال و روسری رو اگر درست تا کنید و نگه دارین چروک ادیت تون نمیکنه احتمالا بد نگه داری میکنید

  • سجادی 17 تیر 1401 / 15:21

    سلام میخوام بدونم شال اسلپ چروک میشه؟

  • زینب سادات کامرانی 3 خرداد 1401 / 00:12

    من 5 رنگ اسلپ دارم. واقعا برای کسایی که مثل من گرمایین عالیه

  • عبداله میرزابیکی 28 دی 1400 / 22:42

    وال منظور همون نخی بودن هست و ربطی به بافت پارچه نداره. برای همینم انواع پارچه وال داریم مثلا وال ژاکارد، وال اسلپ و … در جواب تونم باید بگم وال اسلپ با اسلپ هیچ فرقی نداره

  • مبینا کچویی 28 دی 1400 / 01:03

    بعضی جاها دیدم می نویسن روسری وال اسلپ. فرق اش با روسری اسلپ چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر