ارسال رایگان خرید +600 هزار تومان | برای مشاهده لیست ارسالی ها کلیک کنید

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول

انبار مرکزی فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد (در استان اصفهان و تقریبا مرکز نقشه ایران). به این ترتیب فرقی نمی کند شما در جنوبی ترین شهر ایران هستید یا شهرهای شمال کشور. معمولا خریدتان 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست تان می رسد.

آدرس انبار مرکزی فروشگاه کاشانه: اصفهان – کاشان – خیابان شمشاد 9 – کوچه پونه 2 – پلاک 4

خیر، فروشگاه کاشانه یک فروشگاه اینترنتی است لذا خرید و ثبت سفارش تنها به صورت آنلاین امکان ‌پذیر است. لطفا از مراجعه حضوری به انبار مرکزی کاشانه جهت خرید و یا تحویل کالا خوداری نمایید. سفارش ها هر روز پردازش و بسته بندی می شوند و در اولین روز کاری با پست پیشتاز برای شما ارسال می شوند.

خیر – خرید به صورت مهمان برای مشتریانی که مایل به ثبت نام نیستند در دسترس است. با این حال ثبت نام در سایت به شما کمک می کند تا آرشیو گذشته سفارش های تان دسترسی داشته باشید. چه مهمان و چه عضو خرید کنید آخرین وضعیت سفارش تان را می توانید در بخش کد رهگیری مرسولات مشاهده کنید.

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

قبل از تکمیل سفارش می توانید با کلیک روی علامت (X) در قسمت سبد خرید اقلام را از سبد خود حذف کنید و با کلیک بر روی دکمه اضافه به سبد خرید در صفحه محصولات موارد جدیدی به سفارش خود اضافه کنید. پس از تکمیل سفارش و پرداخت وجه این امکان فقط تا قبل از تحویل بسته به پست امکان پذیر است. برای ویرایش اقلام سفارش تان به پشتیبانی سایت پیام بدهید.

پس از ثبت سفارش و بسته بندی آن در اولین روز کاری تحویل پست می گردد که برای نقاط مختلف کشور معمولا دو الی پنج روز کاری به دست مشتری خواهد رسید. تحویل بسته ها در کاشان و آران و بیدگل به صورت روزانه و فوری از طریق پیک موتوری انجام می شود.

محصولاتی که به سبد خریدتان اضافه کرده اید تا زمانی که در انبار موجود باشند در سبد خریدتان باقی می مانند. اگر کالایی تمام شود به صورت خودکار از سبد خرید حذف می شود. می توانید پس از موجودی مجدد کالا آن را دوباره به سبد خریدتان اضافه کنید یا آن را با کالای دیگری جایگزین نمایید. دقت داشته باشید اضافه کردن محصولات به سبد خرید به معنای رزو آنها نیست!

موجودی محصولات روی سایت در هر لحظه بروز می شود. هنگامی که بر روی محصول مورد علاقه خود کلیک می کنید می توانید آن را به تعدادی که در انبار کاشانه موجود است به سبد خریدتان اضافه کنید. در صورتی که کالایی تمام شده باشد یک پیام ناموجود است در صفحه محصول ظاهر می شود.
با همه کارت های عضو شتاب که رمز پویا به آنها اختصاص داده شده می توان خرید اینترنتی کرد. جزئیات بیشتر را در راهنمای خرید اینترنتی بخوانید.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. اگر به هر دلیلی پول به حساب تان عودت نشده در پیام رسان ایتا به همکاران ما در واحد پشتیبانی پیام بدهید تا سریع موضوع را پیگیری کنند.

در حال حاضر کلیه سفارش های بالای 600 هزار تومان رایگان ارسال می شوند. البته پیشنهاد می کنیم کانال فروشگاه کاشانه را در پیام رسان ایتا دنبال کنید. گاهی طرح های ارسال رایگان برای سبدهای خرید کمتر از 600 هزار تومان هم داریم که در آنجا اطلاع رسانی می شود. همچنین ارسال بسته ها در شهر کاشان به صورت هفتگی رایگان انجام می شود. (اسفند 1402)

سراسر کشور: سفارش ها با پست پیشتاز برای تان ارسال می شود.

کاشان: تحویل درب منزل و فقط با هزینه پیک 11,900 تومان انجام می شود. (اسفند 1402)

وارد حساب کاربری تان شوید و از منوی سمت چپ روی لیست سفارش ها کلیک کنید. در ستون وضعیت می توانید آخرین وضعیت سفارش تان را مشاهده کنید. اگر عبارت “ارسال شد” را مشاهده می کنید به این معنی است که بسته شما به پست تحویل داده شده است. چه در سایت عضو شده باشید چه به صورت مهمان سفارش تان را ثبت کرده باشید آخرین وضعیت سفارش تان را می توانید در کد رهگیری مرسولات مشاهده کنید.

از روز اول در فروشگاه اینترنتی کاشانه اولویت ما رضایت 100 درصدی مشتری بوده است. اگر چه همه کالاها قبل از ارسال کاملا برای سلامت بررسی می شوند اما اگر کالای معیوبی دریافت کرده اید در همان روزی که بسته به دست تان رسیده است از طریق پیام رسان ایتا با ما تماس بگیرید. لطفا از نمای واضح از قیمت آسیب دیده محصول عکس بفرستید. تیم خدمات مشتری ما بلافاصله در اسرع وقت شما را برای بازگرداندن محصول راهنمایی می کنند. پس از تایید دریافت محصول وجه پرداختی شما به حساب تان عودت می شود. این موضوع را کاملا در رویه بازگرداندن کالا توضیح داده ایم. دقت داشته باشید همکاران ما در واحد پردازش سفارش ها سلامت تک تک شال و روسری ها را قبل از بسته بندی بررسی می کنند. بدیهی است که این موضوع فقط شامل سفارش های تک می شود و امکان باز کردن و بررسی شال و روسری در خریدهای عمده وجود ندارد.

امکان رهگیری مرسوله پستی در سایت شرکت پست وجود دارد. اگر به هر دلیلی فکر می کنید ارسال پستی بسته بیشتر از وقت معمولش طول کشیده در پیام رسان ایتا با پشتیبان آنلاین سایت تماس بگیرید تا آخرین وضعیت بسته را پیگیری کنیم.

سریع ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی آنلاین فروشگاه سرویس چت آنلاین است. از طریق این سرویس در هر قسمتی از فروشگاه کاشانه می توانید با پشتیبان چت کنید. علاوه بر چت، پشتیبان سایت از طریق شماره 09901033699 در پیام رسان ایتا در خدمت شما می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام طول هفته.