پرسش های متداول

پاسخ به سوالات متداول

آیا خرید حضوری هم دارید؟

خیر، کاشانه فروشگاه اینترنتی است لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

آیا امکان خرید از سراسر ایران وجود دارد؟

بله، سفارشات مشتریان عزیز در اولین روز کاری با پست سفارشی یا پیشتاز ارسال می شود.

آیا برای خرید از کاشانه حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، البته در فرم عضویت فروشگاه فقط باید شماره تلفن همراه و رمز عبور دلخواه تان را وارد کنید! به همین راحتی و وارد کردن همین دو گزینه عضویت شما تکمیل می گردد. نیازی به هیچ چیز دیگری مثل ایمیل یا انتظار برای فعال سازی حساب کاربری و … نیست.

آیا می توانم در تمام ساعات شبانه روز سفارشم را ثبت کنم؟

بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

مدت زمان تحویل محصول خریداری شده چند روز می باشد؟

پس از ثبت سفارش و بسته بندی آن در اولین روز کاری تحویل پست می گردد که برای نقاط مختلف کشور معمولا دو الی پنج روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

من تا به حال تجربه خرید اینترنتی نداشته ام. باید چه کار کنم؟

در این ویدیو می بینید که چطور در سایت عضو شوید و خرید کنید. نگران نباشید مراحل عضویت و خرید خیلی ساده است و هیچ ایمیل یا اطلاعات خاصی هم نمی خواهد. فقط باید اطلاعات تماس و آدرس تان را وارد کنید!

ویدیوی راهنمای گام به گام عضویت و خرید از فروشگاه کاشانه – ۲:۳۸ ثانیه

در مورد نحو پرداخت اینترنتی سوال دارم؟

با همه کارت های عضو شتاب که رمز دوم به آنها اختصاص داده شده می توان خرید اینترنتی کرد. جزئیات بیشتر را در راهنمای خرید اینترنتی بخوانید.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی پول از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا پرداخت درب منزل هم دارید؟

خیر، فعلا چنین امکانی وجود ندارد و پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است. در صورتی که تا به حال از کاشانه خرید نکرده اید می توانید کیفیت اجناس ما را با خرید یک جنس و کد تخفیف avalin امتحان کنید. به شما اطمینان می دهیم از بسته دریافتی تان راضی خواهید بود

شرایط ارسال رایگان کالا چیست؟

در صورت خرید بیش از ۲۰۰ هزار تومان هزینه ارسال رایگان خواهد بود. همچنین مشتریان شهرستان کاشان هزینه ای بابت ارسال کالا پرداخت نمی کنند و کلیه سفارش ها در کاشان توسط همکاران ما درب منزل تحویل داده می شود. مشتریان کاشانی قبل از ثبت سفارش برای هماهنگی و دریافت کد تخفیف ارسال رایگان با پشتیبان آنلاین سایت تماس بگیرید.

همچنین تمامی مشتریان کاشانه هزینه ارسال اولین خریدشان را مهمان کاشانه هستند. فقط کافیست کد تخفیف avalin را به سبد خریدتان اعمال کنید.

به چه روش هایی می توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

سراسر کشور: سفارش ها با پست پیشتاز برای تان ارسال می شود.

کاشان: تحویل درب منزل و به صورت رایگان انجام می شود.

سفارش من در چه مرحله ای قرار دارد؟

وارد حساب کاربری تان شوید و از منوی سمت چپ روی لیست سفارش ها کلیک کنید. در ستون وضعیت می توانید آخرین وضعیت سفارش تان را مشاهده کنید. اگر عبارت “تکمیل شد” را مشاهده می کنید به این معنی است که بسته شما به پست تحویل داده شده است.

سفارشم هنوز به دستم نرسیده. چطور از پست بسته ام را پیگیری کنم؟

امکان رهگیری مرسوله های پستی در سایت پست وجود دارد. اگر به هر دلیلی فکر می کنید ارسال پستی بسته بیشتر از وقت معمولش طول کشیده با پشتیبان آنلاین سایت تماس بگیرید تا آخرین وضعیت بسته را پیگیری کنیم.

چگونه خرید خود را کنسل یا تعویض کنم؟

امکان انصراف یا تعویض محصولات سفارش شده وجود دارد به شرطی که قبل از ارسال کالا این موضوع را به پشتیبانی سایت اعلام نمایید. این موضوع را کاملا در رویه های بازگرداندن کالا توضیح داده ایم.

چگونه با پشتیبانی سایت تماس بگیرم؟

سریع ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی آنلاین فروشگاه سرویس چت آنلاین است. از طریق این سرویس در هر قسمتی از فروشگاه کاشانه می توانید با پشتیبان چت کنید. علاوه بر چت،  پشتیبان سایت از طریق شماره ۰۹۳۰۰۵۴۹۴۹۷ در تلگرام و آی گپ و واتس آپ در خدمت شما می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام طول هفته.

جواب سوالاتون رو پیدا نکردین؟

اگر در این قسمت نتوانستید جواب سوال خود را پیدا کنید،
همکاران ما در واحد پشتیبانی از مشتریان آماده پاسخگویی به شما می باشند.

سوال تون رو از طریق صفحه تماس با کاشانه با ما در میان بگذارید.