7 روز ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه اینترنتی کاشانه به منظور آسودگی خاطر در خریدهای آنلاین و رضایت مندی بیشتر مشتریان، برای محصولاتش ۷ روز ضمانت بازگشت (بازگرداندن یا تعویض) در نظر گرفته است.

هماهنگی با واحد پشتیبانی

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی خودداری کنید. برای هماهنگی می توانید با شماره همراه ۰۹۰۳۳۱۸۳۰۹۳ در تلگرام یا آی گپ تماس بگیرید. همچنین فرم عودت کالا را در این صفحه تکمیل نمایید.
  • هرگونه آسیب فیزیکی و یا وجود مغایرت در مشخصات محصول خریداری شده را حداکثر طی ۲۴ ساعت‌کاری پس‌از دریافت‌کالا به واحد‌ پشتیبانی اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید، حداکثر تا ۷ روز کاری انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. در این حالت برگرداندن کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه اقلام همراه آن ارسال شود.

کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟

  • کالاهایی که به عنوان هدیه همراه سفارش ارسال می‌شوند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.
  • لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمی باشند.
  • لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟

  • برای کالاهای اتیکت دار اتیکت کالا باید سالم و متصل باشد. در صورت جدا شدن تگ ها ، کالای خریداری شده قابل بازگرداندن نمی باشد.
  • لباس ها و کفش ها بوی نامطبوع ندهند و استفاده نشده باشند.

توجه : درصورت عدم رعایت موارد فوق کالا بصورت پس کرایه به مشتری ارجاع داده خواهد شد.

 

هزینه ارسال کالای بازگشتی چگونه محاسبه می شود؟

کالای مرجوعی را به آدرس زیر پست کنید:

اصفهان، کاشان، خیابان شمشماد ۹، کوچه پونه ۲، پلاک ۴ کدپستی: ۸۷۱۹۳۴۴۶۶۸

و هزینه پستی که بابت بازگرداندن کالا پرداختید را به پشتیبان کاشانه اطلاع بدهید. همکاران ما، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. اگر همکاران ما در کاشانه، ایراد یا مغایرت در کالای عودت داده شده را تایید کردند، هزینه های ارسال به عهده فروشگاه کاشانه خواهد بود.

همچنین در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناس ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول به عهده مشتری خواهد بود.

رویه ادامه کار چگونه است؟

  • پس از پذیرش کالا، به طور میانگین ظرف ۴۸ ساعت کاری، نتیجه بررسی به مشتری اعلام می شود.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد پشتیبانی مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه داشته باشید هزینه بسته بندی و ارسال اولیه که در فاکتور فروشِ همراه کالا نیز درج شده است از کل مبلغ واریزی کسر خواهد شد.
  • لطفاً قبل از هر اقدامی ،با کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش کاشانه تماس حاصل کرده و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید درصورت انقضای بازه ی ۷ روزه، بسته تعویضی بصورت پس کرایه به مشتری بازگردانده می شود.