نحوه شستن شال چروک

نحو شستن شال چروک

نحو شستن شال چروک برای طرفداران این مدل شال ها سوال است. چون این دسته از خانم ها بابت از بین رفتن چروک های زیبای شال شان نگرانی دارند. در ابتدا یک بار دیگر یاداوری می کنیم بهترین روش برای شستن شال چروک شستشوی دستی آن می باشد. برای شستشوی شال چروک همه اصولی که در راهنمای جامع شستن شال و روسری کاشانه ذکر شد را رعایت کنید. اما شستن شال چروک چند نکته مهم دارد که در اینجا به آنها می پردازیم.

 

استفاده از آب داغ ممنوع!

در هنگام شستن شال و روسری چروک به هیچ عنوان از آب گرم و یا داغ استفاده نکنید؛ چرا که چروک های آن ها باز شده و ظاهر شال یا روسری دیگر مثل اول نخواهد شد.

بهترین روش برای شستن شال چروک شستن سریع آنها در آب سرد می باشد. منظور از سریع این است که شال چروک را برای مدت طولانی در محلول آب و مایع شونده رها نکنید.

 

خشک کردن با حرارت اتو ممنوع!

یکی از نکته های اصلی پس از یادگیری نحوه‌ شستن شال چروک اتوکشی آن هاست. شما باید به این نکته دقت کنید که این مدل شال و روسری هیچ نیازی به اتو کشی ندارد. چرا که هدف ما از اتو کشیدن از بین بردن چروک های لباس های مختلف است. اما شال چروک با اتوکشی، دیگر نمی تواند عنوان چروک را به خود اختصاص دهد. پس حتی برای زود خشک کردن شال هم به سراغ اتو نروید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر