مینی اسکارف با چی ست میشه؟

مینی اسکارف با چی ست میشه

استایل با مینی اسکارف

مینی اسکارف ها همان روسری های قواره کوچک 70 سانتی متری هستند که این روزها به شدت در بین بانوان ایرانی پرطرفدار شده اند. این روسری های خوشگل و بامزه می توانند پای ثابت استایل عید نوروزتان باشند. در این میان برخی به اشتباه گمان می کنند روسری به این کوچکی تنها به دختربچه ها اختصاص دارد! برخی از خانم های محجبه هم به غلط تصور می کنند پوشیدن مینی اسکارف ها با حفظ حجاب منافات دارد. در این مطلب می خواهیم در مورد نحو ست کردن مینی اسکارف ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا ببینید که روسری های کوتاه مینی اسکارف را با چه مانتویی بپوشیم تا استایل جذاب و فوق العاده ای داشته باشیم.

اگر اصطلاح مینی اسکارف برای تان جدید است پیشنهاد می کنیم مینی اسکارف چیست را بخوانید.

مینی اسکارف با چی ست میشه؟

بسته به اینکه می خواهید چه استایلی (رسمی یا کژوال) خلق کنید روسری کوتاه را می توانید با مانتو کتی، پالتو زمستانی، شومیز و پیراهن های بلند زنانه بپوشید. اما شاید بتوان گفت مینی اسکارف ها بهترین انتخاب برای مانتوهای با یقه طرح دار یا بزرگ هستند. پوشیدن روسری قواره بزرگ با مانتویی که یقه بزرگی دارد موجب پف کردن و زشت شدن استایل تان می شود. علاوه بر مانتوهای با یقه بزرگ مانتوهایی که یقه و بالاتنه شان کار شده است را نباید با روسری قواره دار بپوشید. انتخاب مینی اسکارف برای چنین مانتویی بهترین ترکیب ممکن خواهد بود.

به استایل فوق العاده زیر نگاه کنید. ترکیب مینی اسکارف مشکی پروانه ای با مانتو کتی یک استایل فانتزی بی نظیر خلق کرده است. اگر از آن دست دخترخانم هایی هستید که گاها عکس تان را در صفحات شخصی تان منتشر می کنید این استایل جذاب را از دست ندهید.

استایل با مینی اسکارف مشکی

اگر هم دغدغه این را دارید که جوان تر از سن واقعی تان به نظر برسید باز هم باید به سراغ مینی اسکارف ها بروید. استفاده از مینی روسری کوتاه با طرح جذاب و شیک استایل شما را دخترانه تر می کند.

مینی اسکارف

استفاده از مینی اسکارف ها هیچ ارتباطی با محجبه بودن شما ندارد. شما به راحتی می توانید روسری کوتاه را در هر استایلی به کار ببرید. اگر به حجاب و دیده نشدن مو و گردن تان اهمیت می دهید کافیست زیر روسری کوتاه تان زیرشالی بپوشید.

استایل با مینی اسکارف

طرح و مدل مینی اسکارف

همزمان با با ترند شدن روسری کوتاه مینی اسکارف تنوع بالایی از انواع این مدل روسری در بازار موجود است. مینی اسکارف تک رنگ، مینی اسکارف ساتن و انواع مینی اسکارف طرح دار در بازار در دسترس شماست. البته برخی طرح ها مانند مینی اسکارف باربری، مینی اسکارف بابونه، مینی اسکارف مشکی سفید، مینی اسکارف پلنگی و … طرفداران بیشتری دارد.

ست کردن مینی اسکارف تک رنگ

یکی از جذاب ترین ترکیب ها استفاده از مینی اسکارف های تک رنگ با مانتویی به رنگ مکملش می باشد. برای مثال حالا که رنگ سال بنفش است اگر مینی اسکارف بنفش تان را با مانتو زرد ست کنید استایل قابل قبول و چشم نوازی خواهید داشت. الان که این مطلب را می نویسیم داریم به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک می شویم. این موقع ها مانتوهای مجلسی براق یا کت شلوار طرفداران بیشتری دارد. پس مینی اسکارف ساتن ساده هم می تواند انتخاب جذاب باشد.

ست کردن مینی اسکارف طرح دار

مینی اسکارف های طرح دار را با مانتویی به یکی از رنگ های داخل طرح روسری تان ست کنید. برای مثال این مینی اسکارف نگینی شیک با مانتو مشکی و یا قهوه ای ست جذاب تری می سازد.

روسری کوتاه جدید
استایل با مینی اسکارف طرح دار
استایل با مینی اسکارف مشکی
روسری مینی اسکارف خال خالی

اگر علاقه دارید استایل های بیشتری با روسری قواره کوچک مینی اسکارف ببینید پیشنهاد می کنیم سری به مطلب استایل بازیگران با مینی اسکارف بزنید.

از کجا مینی اسکارف جدید بخریم؟

برای خرید روسری مینی اسکارف بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر