شال و روسری رته چیست؟

روسری رته چیست

روسری رته چیست؟

رته به شال و روسری هایی گفته می شود که در بافت پارچه شان راه راه بزرگ و یکسانی وجود دارد. معمولا این راه راه ها یکی در میان از جنس حریر و شاین هستند. الگوی راه راه و براق روسری رته جلو جذاب و به خصوصی به آن می دهد. این شال و روسری ها معمولا نسبت به انواع ساده طرح دار کمی گران تر هستند.

تصویر نزدیک از بافت شال رته

در تصویر زیر نمونه از یک شال رته را مشاهده می کنید.

خرید و قیمت شال لیلیان راه راه براق برند یوتاب 919

تصویر فوق یکی از طرح های شال رته موجود در انبار فروشگاه کاشانه می باشد. شال رته اصلا لیز نیست و به عنوان یک شال مجلسی ایستایی قابل قبولی دارد. شال و روسری های رته بسیار مناسب روزهای بهاری و تابستانی هستند. چون غالبا طرح و نقش رنگارنگ و شادی دارند و خطوط شاین بافت آنها زیر نور خورشید حس لاکچری و مرغوب بودن شال یا روسری تان را به بینندگان القا می کند.

شال رته

از کجا شال و روسری رته بخریم؟

برای خرید روسری روسری رته بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

شال و روسری رته موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری رته کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال رته جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • فاطمه ظهیری 8 بهمن 1400 / 12:03

    منظورتون مینی اسکارف رته است گلم. نه الان کل روسری رته هامون ناموجود شده ولی تا عید دوباره کارهای ناموجود شارژ میشن

  • ناشناس 5 بهمن 1400 / 01:02

    روسری کوتاه رته هم موجوده؟ از اینا که جدید مد شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر