ترفندهای عملی از بین بردن لیزی روسری

از بین بردن لیزی شال و روسری

یکی از بدترین تجربه های هر خانم ایرانی سر و کله زدن با یک شال و روسری لیز است. مرتب کردن مداوم شال یا روسری گاهی واقعا آدم را کلافه می کند. البته بیشترین علت لیزی هر شال و روسری ای به جنس آن مرتبط می شود. مثلا جنس حریر ایستایی خوبی روی سر ندارد . مدام سر می خورد. بنابر این قبل از اینکه به روش های جلوگیری از لیز خوردن شال و روسری بپردازیم باید به جنس پارچه اشاره کنیم. اگر از آن دست خانم هایی هستید که از لیز خوردن حجاب متنفر هستید روسری ابریشمی نازک را فراموش کنید. شاید انواع ابریشمی با بافت ضخیم تر را بتوانید بدون لغزش در طول روز استفاده کنید اما نمونه های نازک تر قطعا برای شما مناسب نیست.

اما ترفندهایی وجود دارد که از طریق آنها می توان این مشکل را به حداقل رساند. در این مطلب از سری آموزش های فروشگاه کاشانه به ترفندهای از بین بردن لیزی روسری می پردازیم. با ما همراه باشید.

نکته دیگر نحو آرایش حجاب شماست. مدل های گوناگون بستن شال یا روسری ایستایی متفاوتی دارند. یک مدل با استایل گشاد بیشتر جابجا می شود در حالی که استایلی که محکم پیچیده و فیکس می شود اینطور نیست. اگر بستن شال و روسری با سبک های گشاد را ترجیح می دهید حتما از زیرشالی استفاده کنید.

اما ترفندهایی وجود دارد که از طریق آنها می توان این مشکل را به حداقل رساند. در این مطلب از سری آموزش های فروشگاه کاشانه به ترفندهای از بین بردن لیزی روسری می پردازیم. با ما همراه باشید.

نکته مهم: موهای تان را ببندید!

بله درست خواندید! یکی از مسایلی که باعث سر خوردن مدام روسری روی سر می شود باز یا شل بستن موهای تان است. به خصوص اگر موهای بلندی دارید اگر آنها را محکم نبندید موجب سر خوردن روسری از روی سرتان می شوند. پس قبل از سر کردن شال یا روسری ابتدا موهای تان را با استفاده از اکسسوری های مو مانند کلیپس یا کش مو محکم فیکس کنید. مطمئن باشید از تاثیر رعایت همین نکته کوچک در ثابت ماندن روسری تان متعجب می شوید.

بستن مو زیر شال و روسری

اگر جنس شال یا روسری تان طوری است که الکتریسیته زیادی به خود می گیرد و این موضوع آزارتان می دهد نگاهی به راهنمای از بین بردن الکتریسیته شال و روسری بیاندازید.

جلوگیری از سر خوردن روسری با گیره

یک روش ساده دیگر برای ثابت کردن شال و روسری های لیز استفاده از کلیپس و انواع گیره روسری می باشد. در فروشگاه اینترنتی کاشانه انواع اکسسوری شال و روسری شامل گیره روسری موجود است. در واقع یکی از مهمترین عوامل لیز خوردن شال یا روسری این است که آن را شل می بندید. شما باید با گره زدن یا استفاده از اکسسوری ها آن را محکم کنید تا مجبور نباشید مرتب روسری تان را مرتب کنید.

اکسسوری شال و روسری کاشانه

یکی از مدل های پرطرفدار سوزن مخفی حجاب است که در مدل بستن شال و روسری نیز به کار می شود. در صورتی که علاقه ای به دیده شدن سوزن یا گیره ندارید می توانید از این مدل استفاده کنید. یادتان باشد یک گیره یا کلیپس ارزان قیمت می تواند به راحتی روسری با ارزش تان را نخ کش و خراب کند! پس هرگز در هنگام خرید اکسسوری شال و روسری به دنبال جنس ارزان تر نباشید.

با سوزن حجاب شال را محکم ببندید

در میان اکسسوری های شال و روسری سوزن روسری می تواند شال لیز تان را فیکس و محکم روی سرتان نگه دارد. اگر هم علاقه ندارید سوزن روسری تان دیده شود می توانید از انواع سوزن روسری مخفی استفاده کنید. درباره استفاده از سوزن نگرانی نداشته باشید. استفاده از سوزن راحت است و هیچ خطری ندارد.

جلوگیری سر خوردن شال با سوزن

یکی از مدل های پرطرفدار سوزن مخفی حجاب است که در مدل بستن شال و روسری نیز به کار می شود. در صورتی که علاقه ای به دیده شدن سوزن یا گیره ندارید می توانید از این مدل استفاده کنید. یادتان باشد یک گیره یا کلیپس ارزان قیمت می تواند به راحتی روسری با ارزش تان را نخ کش و خراب کند! پس هرگز در هنگام خرید اکسسوری شال و روسری به دنبال جنس ارزان تر نباشید.

کیفیت سوزن روسری خیلی مهم است. برخی از انواع ارزان سوزن روسری در امتداد فلز زبر و نامناسب هستند. این مدل های بی کیفیت معمولا روی شال و روسری رد سوراخ باقی می گذارند. همچنین گاهی زود زنگ می زنند و باید آنها را دور انداخت.

استفاده از مقنعه زیرشالی

یک روش بی نظیر دیگر برای فیکس کردن شال و روسری لیز روی سر استفاده از مقنعه زیرشالی است. این مقنعه ها از جنس ریون کشی و بسیار خنک بوده و زیر شال یا روسری پوشیده می شوند. خیالتان راحت زیرشالی اصلا دیده نخواهد شد. از طرف دیگر شال یا روسری به جای اینکه روی موهای تان بلغزد روی زیرشالی کاملا فیکس می شود.

مقنعه زیرشالی

استفاده از زیرشالی یک راه عالی برای جلوگیری از لیز خوردن حجاب است. در واقع بستن حجاب روی مو می تواند باعث لیز خوردن مدام آن شود. زیرشالی یک پوشش غیرلغزنده روی موهای تان ایجاد می کند که شال یا روسری تان را در تمام روز ثابت نگه می دارد. حواس تان باشد همه زیرشالی ها یکسان نیستند و مقنعه حجاب با کیفیت های مختلفی در بازار موجود است. انواع باکیفیت زیرشالی به مرور زمان کشیده نمی شود.

 

از کجا می توانید آن را تهیه کنید؟
ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه مقنعه زیرشالی درجه یک را در رنگبندی مختلف موجود داریم. به سادگی از منوی بالای سایت به بخش مقنعه بروید یا اینجا کلیک کنید. خیال تان از بابت کیفیت این زیرشالی ها راحت! نگران کشیده شدن به مرور زمان نباشید و با خیال راحت برای همیشه از آنها استفاده کنید.

فیکس کردن روسری با طلق

یک روش مرسوم تر برای فیکس کردن شال یا روسری استفاده از طلق روسری می باشد. طلق روسری علاوه بر فیکس کردن روسری موجب صاف و مرتب ماندن لبه جلوی روسری تان می شود. البته اگر قصد خرید طلق روسری را دارید انواع ساده بدون روکش یا مدل های چسب دار را به شما پیشنهاد نمی کنیم. طلق روسری ساده که خودش روی سر لیز می خورد! و انواع چسب دار نیز به مرور چسبندگی اش را از دست می دهد.

طلق روسری کاشانه

ما به شما طلق روسری کاشانه را پیشنهاد می کنیم. این طلق ها در دو طرف شان پوششی دارند که جلوی هرگونه سر خوردن را می گیرد. خاصیت فیکس ماندن طلق روسری کاشانه به حدی زیاد است که در ابتدای کار که می خواهید آن را بین روسری و در جای مناسب قرار دهید اذیت تان می کند! چون در اولین جایی که آن را قرار می دهید فیکس می شود و مجبورید برای تنظیم آن در جای مناسب آن را بردارید و دوباره در محل درست بگذارید! چون نمی توان آن را روی روسری لغزاند.

هر کدام از روش های بالا را که با آن سازگاری بیشتری دارید اجرا کنید؛ و به روزهایی که دائماً حجاب خود را در طول روز مرتب می کردید “خداحافظ” بگویید!

آخرین شال و روسری های در فروشگاه کاشانه
دیدگاه کاربران
5 دیدگاه
  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:58

    من دارم مدل ضربدریشو عالیه

  • نسترن رضازاده 20 تیر 1401 / 12:27

    ممنون من الان کلاه زیرشالی رو سفارش دادم امیدوارم واقعا همینجوری باشه که اینجا نوشته

  • محمدی 19 تیر 1401 / 20:44

    بستگی به خودت داره که گرمایی هستی یا نه. من خودم خیلی سال هست دارم و اصلا باهاش مشکلی ندارم. اصلا حسش نمی کنم ولی خوب بعضی ها خیلی عرقی هستند شاید اونا باهاش کنار نیان

  • ناشناس 17 تیر 1401 / 14:59

    به نظرم کسی که با لیز خوردن روسریش مشکل داره و حساسه بایدهمیشه جنس نخی بگیره

  • ناشناس 16 تیر 1401 / 14:17

    سلام کسی تجربه اون زیرشالی رو داره؟ گرم نیس یعنی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر