آموزش بستن روسری مینی اسکارف

مدل بستن روسری مینی اسکارف با حجاب

طرز استفاده از مینی اسکارف

یکی از دوست داشتنی ترین ترندهای چند سال گذشته دنیای شال و روسری بدون شک روسری های کوچک مینی اسکارف هستند. در روزگاری که همه بانوان ایرانی به هر طریقی سعی دارند سن شان را کمتر از واقعیت نشان دهند زیاد عحیب و دور از ذهن هم نیست که روسری مینی اسکارف به این اندازه پرطرفدار شود. چون استایلی که با مینی اسکارف همراه می شود معمولا دخترانه به نظر می رسد. در این میان ولی بسیاری از دنبال کنندگان صفحه فروشگاه کاشانه در اینستاگرام از ما تقاضای مدل بستن مینی اسکارف برای خانم های باحجاب را داشتند. در این مطلب می خواهیم یک مدل بستن مینی اسکارف با حجاب را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

بستن مینی اسکارف با حجاب

ویدیو آموزش بستن مینی اسکارف با حجاب

پس یادتان باشد اگر دغدغه این را دارید که جوان تر از سن واقعی تان به نظر برسید حتما خرید مینی اسکارف را در ردیف کارهای تان قرار دهید. استفاده از روسری کوچک مینی اسکارف با طرح جذاب و شیک استایل شما را دخترانه تر می کند. در ویدیوی زیر یک مدل با حجاب بستن مینی اسکارف پلنگی را مشاهده می کنید.

در این آموزش مدل فروشگاه کاشانه مینی اسکارف پلنگی را مدل با حجاب می بندد. در فروشگاه کاشانه هر رنگ روسری کوتاه که بخواهید موجود است. اگر می خواهید استایل های گوناگون با مینی اسکارف ببینید سری به مطلب مینی اسکارف با چی ست میشه بزنید.

اگر به این دست آموزش های ویدیویی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم سری به بخش آموزش بستن روسری فروشگاه کاشانه بزنید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • زهرا 20 تیر 1401 / 12:45

    حداقل دو سه تا مدل میبستین خب

  • زهرا 20 تیر 1401 / 12:44

    من تا حالا ازشون خرید نکردم ولی درست میگین همه عکساشون باحجابه این خیلی باحاله که کار خودشون رو میکنن و همرنگ بقیه نمیشن

  • طاهره علوی 17 تیر 1401 / 15:28

    دست مریزاد به شما تنها فروشگاهی هستین که همه مدلهاتون باحجاب عکس گذاشتین حتی این روسری کوچیکا رو هم که همه جا بی حجابه خدا به کسب و کارتون رونق بده

  • ناشناس 17 تیر 1401 / 14:56

    جالب بود گرچه تا حالا کسی رو با روسری کوچیک و باحجاب تو خیابون ندیدم همه موهاشون پیداست معمولا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر