کادو کردن روسری

آموزش کادو کردن شال و روسری

چگونه شال و روسری را کادو کنیم؟

کادو کردن شال و روسری ظاهرا کار بسیار ساده ایست اما در عمل چالش های خود را دارد. اگر قصد هدیه دادن شال یا روسری دارید صرفا وقت گذاشتن بیشتر برای انتخاب و یا خرید شال و روسری گران کافی نیست. چیزی که در مورد شال و روسری به عنوان هدیه اهمیت دارد نحو کادو کردن آن است. نگران نباشید. در اینجا نکاتی که لازم است بدانید را برای تان گردآوری کرده ایم. با رعایت همین نکات می توانید شال و روسری تان را مثل یک حرفه ای کادوپیچ کنید.

چگونه شال و روسری را کادو کنیم؟

یکی از چالش های این کار برش دادن به اندازه کاغذ کادو است. اگر کاغذ کادو را کوچک یا بزرگتر از اندازه مورد نیاز برش بدهید نتیجه نهایی چنگی به دل نمی زند. اگر کاغذ کادو کوچک باشد که شال و روسری کاملا پوشیده نمی شود! و اگر هم زیادی بزرگ باشد اضافه کاغذ بسته تان را زشت نمایش می دهد.

ساده ترین روش کادو کردن شال و روسری

راحت ترین روش برای انجام این کار این است که شال یا روسری را در جعبه بگذارید و سپس جعبه را کادو کنید. کادوپیچ کردن یک جعبه به مراتب راحت تر از کادوپیچ کردن یک شال یا روسری است.

ساده ترین روش کادو کردن شال و روسری

یادتان باشد شال و روسری هایی که می توان ساندویچ کرد را حتما به شکل ساندویچی لوله کنید. برای تا زدن شال به صورت ساندویچ ابتدا آن را در عرض تا کنید تا پهنای آن کمتر شود. سپس آن را در طول لوله کنید.

ترفند کادو کردن شال

ما در فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه تمامی سفارش ها را کادو می کنیم. به این صورت که ابتدا کاغذ کادو مناسب اندازه جعبه را برش داده و نقطه وسطی کاغذ را کف جعبه قرار می دهیم. سپس شال یا روسری های سفارش را یکی یکی تا کرده و در جعبه بین کاغذ کادو قرار می دهیم. در انتها دو طرف کاغذ با برچسب روی هم محکم می شود. کاغذ کادو از چروک شدن شال یا روسری جلوگیری می کند. از طرفی باز کردن چنین بسته ای حس بسیار خوبی به مشتری می دهد.

ترفند جلوگیری از چروک شدن شال و روسری

اگر قصد دارید جعبه تان را کادوپیچ کنید در جعبه را ببندید و آن را وسط کاغذ کادو قرار دهید. دو طرف کاغذ کادو را در طول روی جعبه بکشید و با یک تکه چسب شیشه ای آنها را محکم کنید. انتهای باقیمانده دو طرف بسته را به شکل مثلث تا کنید و با چسب روی بسته محکم بچسبانید. بد نیست اگر یک برچسب یا یادداشت هم روی جعبه بچسبانید. به این ترتیب مطمین خواهید بود که بسته از سمت درست باز می شود.

یادداشت کادو دادن شال و روسری

آیا شال و روسری برای هدیه دادن مناسب است؟

دلایل زیادی وجود دارد که شال و روسری برای هدیه دادن انتخابی ایده آل است. در اینجا به مهم ترین دلایل انتخاب شال و روسری برای کادو اشاره می کنیم.

تنوع طرح و قیمت بالا

مهم ترین دلیل برای انتخاب شال و روسری برای کادو دادن این است که تقریبا برای هر سن و سلیقه ای گزینه مناسبی وجود دارد. شما می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید از انواع مختلف روسری شامل: باندانا، مینی اسکارف، روسری ساده، روسری طرح دار، روسری لمه، روسری پلیسه، روسری ژاکارد و … گزینه مورد نطرتان را تهیه کنید. در هنگام خرید هدیه باید بودجه تان را در نظر بگیرید و بهترین گزینه را برای فرد مورد نظرتان انتخاب کنید. قواره و طرح روسری را با توجه به سن خانمی که هدیه را برای او می خرید انتخاب کنید. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید می توانید با پشتیبان کاشانه در واتساپ مشورت کنید. اگر سلیقه او را می دانید کارتان راحت تر است. برای مثال اگر دختری که این کادو را برای او سفارش می دهید از طرفداران شال الیاف است می توانید چند رنگ جذاب از شال الیاف طبیعی را در یک پک به او هدیه دهید.

پک جذاب و رنگارنگ شال الیاف طبیعی

بهترین کادو برای خانمی که همه چیز دارد!

هر چه فکر می کنید که او چه چیزی نیاز دارد به نتیجه نمی رسید؟ در این مواقع بهترین انتخاب شال یا روسری است. یک قانون نانوشته برای بانوان وجود دارد و آن این است که ما هرگز به اندازه کافی شال و روسری نداریم! با اطمینان به شما می گوییم که هر دختری از هدیه گرفتن شال و روسری خوشحال می شود. پس اگر قصد دارید به نشانه قدردانی از او برای اش هدیه بخرید شال و روسری بهترین انتخاب خواهد بود.

شال و روسری انتخابی ایده آل برای هدیه

کادو جذاب برای مناسبت های مختلف

شال و روسری در تمام روزهای سال استفاده می شود و می توان گفت پرمصرف ترین اکسسوری خانم های ایرانی شال و روسری های شان است. بنابر این هر چیزی که می خواهید بگویید: تولدت مبارک. متشکرم. عیدت مبارک. زودتر خوب شو. بهت فکر می کنم و یا دوستت دارم. برای همه این موقعیت ها شال یا روسری انتخابی عالی برای هدیه دادن است. به خصوص که این هدیه برای همیشه در کمد شال و روسری های او باقی می ماند و همیشه او را به یاد شما می اندازد.

شال و روسری کادویی مناسب برای هر مناسبت

فری سایز بودن

صرف نظر از هیکل، قد و وزن تقریبا هر خانمی می تواند هر شال یا روسری ای را بپوشد. این موضوع وقتی می خواهید هدیه ای بخرید اهمیت زیادی دارد. پس با خیال راحت از اینکه این هدیه به دردش خواهد خورد شال یا روسری مورد نظرتان را بخرید و به او هدیه دهید.

هدیه ماندگار

اگر نکات نگهداری شال و روسری رعایت شود و شستشوی شال و روسری اصولی انجام شود می توانید مطمین باشید که این هدیه سال ها در کمد لباس او خواهد بود. ماندگاری شال و روسری تا جایی است که برخی انواع روسری ابریشمی به میراث خانوادگی تبدیل شده اند. روسری های خاص و ارزشمندی که مدام به نسل بعد هدیه می شوند!

بسته بندی سفارش مشتریان فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه

تغییر دهنده های فوری استایل

خوبی انتخاب شال و روسری به عنوان هدیه این است که بلافاصله بعد از باز کردن هدیه قابل استفاده هستند. برخلاف بسیاری از هدیه های دیگر شما بلافاصله هدیه تان را در حال استفاده خواهید دید و این خیلی حس شیرینی دارد.

بسته بندی آسان

به راحتی می توان هر شال و روسری را بسته بندی و کادوپیچ کرد. یادتان نرود روبان، پاپیون و یک یادداشت می تواند هدیه تان را متفاوت تر کند.

کادوپیچ کردن سفارشات مشتریان فروشگاه کاشانه

پست راحت کادو!

کافی است تا در هنگام ثبت سفارش در فروشگاه کاشانه یه پشتیبانی اطلاع دهید که این سفارش یک هدیه است. می توانید در قسمت یادداشت در سایت این موضوع را برای ما یاداور شوید که نیاز هست سفارش تان کادوپیچ شود یا فلان یادداشت روی آن اضافه شود. به همین راحتی با صرف چند دقیقه برای ثبت یک سفارش می توانید کل فرایند خرید هدیه را انجام دهید. تصور کنید وقتی مامور پست بسته شما را به او می دهد چه حالی به او دست می دهد. یک روسری نفیس و زیبا کادوپیچ شده که با یادداشتی از طرف شما به او تقدیم می شود.

سفارش تان را کادو کنیم؟

از کجا شال و روسری هدیه مان را بخریم؟

برای خرید شال و روسری بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

جدیدترین شال و روسری های فروشگاه کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • نفس 16 خرداد 1401 / 01:21

    خوب بود ممنون

  • ناشناس 15 خرداد 1401 / 00:11

    من یه ویدیو دیدم شال رو لوله اش کرد بعد کادوش کرد جوری که شبیه به یه شکلات بزرگ شد. خیلی جالب بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر