نکات ضروری خرید شال و روسری مناسب تابستان

شال و روسری مناسب تابستان

شال و روسری مناسب تابستان

در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا، خانم ها برای خروج از منزل و انجام فعالیت‌های مختلف با دشواری بیشتری روبرو هستند. مساله حجاب گرمای هوا را دو چندان می کند. از این رو در این مطلب می خواهیم به نکاتی در مورد خرید شال یا خرید روسری مناسب تابستان اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

روسری مناسب تابستان

روسری های نخی برای تابستان و روزهای گرم خیلی مناسب هستند. چون خنک و سبک هستند و باعث نمی شود موها و سرتان عرق کند. اگر قصد خرید روسری مناسب تابستان دارید در بخش روسری نخی فروشگاه کاشانه می توانید انواع روسری ساده تک رنگ و یا طرح دار رو پیدا کنید. اگر نمی دانید کدام روسری نخی است و کدام خیر مطلب روسری نخی چیست را بخوانید.

 

روسری وال
روسری وال

 

رنگ مناسب برای شال تابستانی

در فصل تابستان به دلیل گرمی بیش از اندازه هوا باید رنگ‌های روشن و یا رنگ‌های خنثی را برای رنگ شال مناسب تابستان انتخاب کنید.

روسری اسلپ سفید
روسری اسلپ سفید

رنگ‌های تیره مثل سرمه ای و مشکی گرمای نور خورشید را بیشتر جذب می کنند.یعنی اگر در یک روز گرم تابستانی استایل تیره بپوشید دو برابر احساس حرارت و گرما خواهید کرد.

شال ساده تک رنگ برای فصل تابستان گزینه های ایده آلی هستند. بهتر است رنگ های خنک مثل رنگ های پاستیلی و روشن استفاده کنید.

 

 

برای تابستان شال و روسری نخی بخرید

اگر قصد خرید شال تابستانی دارید فقط شال نخی یا شال الیاف طبیعی را انتخاب کنید. چون شال های نخی هوا را به راحتی از خود عبور می دهند و کمک می کنند تا کمتر احساس گرما کنید. از طرف دیگر شال های نخی به سرعت در هوای آزاد خشک می شوند. اگه بخواهید به دلیل عرق کردن و گرمای هوای تابستان هر روز شال تان را بشورید شال نخی بهترین انتخاب است.

شال هنرمندی نسکافه ای تیره
شال هنرمندی نسکافه ای تیره

 

روسری رنگ روشن مناسب روزهای گرم

در روزهای گرم شال سعی کنید از رنگ های روشن در استایل تان استفاده کنید. روسری های با رنگ های روشن در فصل تابستان پرطرفدارترین روسری ها هستند.

روسری کرپ زرد
روسری کرپ زرد

همچنین استفاده از رنگ های سرد می تواند حس خنکی و خوشایندتری را به شما القا کند.

 

روسری نخی گزینه مناسب خانم های باحجاب

این روسری ها برای زیر چادر هم گزینه بسیار مناسبی هستند. به خصوص روسری قواره بزرگ نخی برای خانم هایی که به حجاب شون خیلی اهمیت می دهند نعمت بزرگی است. از طرف دیگه روسری های نخی یک ایراد بزرگ هم دارند و آن اینکه به خاطر نازک بودن لبه های آن خوب نمی ایستد!

 

 

رنگبندی روسری لمه رنگی طیف سبز
رنگبندی روسری لمه رنگی طیف سبز

 

طلق روسری راه حل مشکل روسری نخی

برای حل این مشکل می توانید داخل روسری طلق روسری بگذارید و یا زیر روسری هد سر کنید. حتی می توانید هد را طوری سر کنید که پیدا هم نباشد. به این ترتیب روسری اصلا تکون نمی خورد. البته برای خانم های چادری استفاده از هد زیر روسری و چادر شاید احساس گرما و خفگی مضاعفی آنها بدهد اما این روش واقعا برای بعضی جاها کار راه انداز است. برای خرید طلق روسری می توانید به بخش اکسسوری شال و روسری فروشگاه کاشانه مراجعه کنید.

بسته بندی طلق روسری برند کاشانه
بسته بندی طلق روسری برند کاشانه

 

اندازه مناسب شال در فصل تابستان

شال ۳ متری را در فصل تابستان فراموش کنید. چون معمولا این شال ها چند بار دور گردن پیچیده می شوند. این موضوع باعث میشه احساس گرما و خفگی خیلی زیادی زیر آفتاب شدید تابستان به شما دست بدهد . پس یادتان باشد اندازه شال زیاد بزرگ نباشد.

شال الیاف طبیعی
شال الیاف طبیعی

البته این موضوع به اینکه چطوری شال را روسری سرتان می بندید هم بستگی دارد. برای مثال اگر دو طرف شال رو آویزان کنید این مشکل را نخواهید داشت.

 

شال و روسری های نخی بدون طرح با مانتو های طرح دار تابستانی و یا گلدار بهاری خوب ست می شوند. روسری های نخی با طرح های شلوغ برای استفاده روزانه، خرید، تفریح و یا حتی سفر گزینه مناسبی هستند. پیشنهاد می کنم راهنمای جامع ست کردن مانتو کاشانه را ببینید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • فروشگاه کاشانه 8 شهریور 1400 / 13:00

    سلام خانم یاری ممنون بابت نظرتون اره واقعا سوپرنخا یه چیز دیگن همیشه مثل روز اول شیک و نو هستن

  • نسترن یاری 1 شهریور 1400 / 14:55

    سلام سوپرنخ ها برای تابستان عالین واقعا چه شال سر می کنید چه روسری فقط سوپرنخ

  • هلیا 1 شهریور 1400 / 14:54

    سلام ممنون بابت مطلب خوب تون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر