روسری روز دختر

روسری روز دختر

شال و روسری مناسب روز دختر

اگر قصد خرید شال و روسری مناسب روز دختر دارید این مطلب برای شماست. حالا دیگر تنوع شال و روسری در بازار به اندازه ای زیاد است که انتخاب و خرید را سخت کرده است! در واقع اگر شما بدون هدف وارد بازار شال و روسری شوید احتمالا نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید. از طرفی اگر شال یا روسری تان را درست انتخاب کنید به جذاب شدن استایل تان کمک زیادی می کند. در این مطلب قصد داریم درباره نکات خرید روسری روز دختر صحبت کنیم. پس اگر دانستن و رعایت این نکات برای تان مهم است با ما در این مطلب همراه باشید.

روسری مناسب روز دختر

نکات انتخاب شال و روسری برای روز دختر

اولین و مهم ترین نکته این است که به دنبال خرید شال و روسری ارزان نباشید.

روسری دست دوز مجلسی

شال یا روسری اولین آیتمی است که در نگاه اول توجه دیگران را در استایل شما به خودش جلب می کند. پس بهتر است به جای خرید یک روسری حراجی ارزان یک روسری باکیفیت دور دست دوز بخرید که با چندبار شست و شو پرز پرز نشود!

روسری وال اسلپ آبی کاربنی

شال و روسری منحصر به فرد بخرید

سعی کنید شال یا روسری خاص بخرید تا استایل تان زیبا و چشمگیرتر شود. انواع شال و روسری دامنی و دورچین، مدل های نگین دار مزونی، شال های لمه و شاین و … می توانند انتخاب های خوبی باشند.

مینی اسکارف زبرا

به ترند بازار توجه کنید!

چه این نکته را دوست داشته باشید چه نه مردم در هر دوران گرایش به طرح و مدل خاصی دارند! و در نتیجه آن را زیبا می بینند. بدیهی است که از تقلید کورکورانه از مد صحبت نمی کنیم اما نمی توان جذابیت استفاده از شال و روسری ترند بازار در استایل را کتمان کرد. برای مثال در زمان نگارش این مطلب یعنی در آستانه روز دختر 1402 روسری وال اسلپ نگین دار بسیار پرطرفدار شده است.

روسری اسلپ عمده

شال و روسری اسلپ برای روزهای گرم تابستانی فوق العاده است. از طرفی این مدل نگین دار نتیجه بسیار و شیک و عامه پسندی را موجب شده است. استفاده از شال الیاف هنرمندی منگوله دار با کیفیت و یا شال پفکی هم برای روزهای پیش رو انتخاب های ایده آلی است.

شال حریر مجلسی مرجانی

از قدرت اکسسوری ها غافل نشوید!

اگر به استایل بازیگران و سلبریتی ها دقت کنید متوجه استفاده مداوم آنها از انواع اکسسوری های شال و روسری خواهید شد. در واقع وجود اقلامی مانند دستمال سر باندانا، توربان و کلاه حجاب و … در استایل آنهاست که موجب جذابیت دوچندان آنها می شود. نکته مهم در اینجا این است که سعی کنید اکسسوری های مورد علاقه تان را خیلی زود پیدا کنید. به این ترتیب استایل شخصی خودتان را خلق می کنید و در استفاده از اکسسوری ها سبک خودتان را خواهید داشت.

دستمال سر باندانا زیر شال

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید مدل فروشگاه کاشانه برای پوشاندن موهای جلوی سرش در زیر شال الیاف از یک باندانای مشکی طرح بابونه استفاده کرده است. علاوه بر انواع هدبند که در فروشگاه کاشانه موجود است به شما خرید توربان و انواع کلاه حجاب را توصیه می کنیم.

توربان لمه کرمی
توربان مخمل مجلسی
روسری زیبا

به شما پیشنهاد می کنم هنگام خرید شال و روسری ابتدا سری به فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه بزنید. کاشانه یک فروشگاه اینترنتی است که از سال 96 به طور تخصصی در زمینه شال و روسری و سایر ملزومات حجاب فعالیت می کند. برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان حتما از منوی سایت استفاده کنید.

هدشال دوپیله مجلسی

اگر به دنبال شال یا روسری به خصوصی هستید بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در پیام رسان ایتا پیام بدهید.

جدیدترین شال و روسری های فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. پس اگر قصد خرید شال یا خرید روسری جدید دارید دیدن بخش های مختلف فروشگاه کاشانه خالی از لطف نیست. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر