آموزش هدشال

بستن هدشال ضربدری

آموزش بستن هدشال

هدشال یا شال هد دار ترکیب دو محصول هد حجاب و شال کرپ حریر می باشد به این ترتیب که هد به شال دوخته شده است. خرید هدشال و استفاده از شال هد دار در بین بلاگرهای حجاب بسیار رواج دارد. چون این محصول ایستایی بسیار خوبی روی سر دارد و جلوه بسیار زیبا و شیکی به استایل شما می دهد. دیگر زمانی که شما شال تان را ساده سر می کردید گذشته است! امروز برای اینکه استایل تان متفاوت به نظر برسد و توجه دیگران را به خود جلب کنید باید یاد بگیرید شال تان را مدل های گوناگون ببندید. در این میان یکی از راحت ترین روش ها برای اینکه شال مدل کاملا متفاوت و خاصی روی سرتان دیده شود استفاده از انواع هدشال می باشد.

البته بستن هدشال هیچ نکته خاصی ندارد. حتی می توان گفت بستن هدشال از بستن شال هم ساده تر است! در ویدیوهای زیر نحو بستن هدشال یا شال هد دار را واضح مشاهده فرمایید.

همانطور که مشاهده کردید استفاده از هدشال چیزی جز بستن بند هدشال نیست و نکته خاصی ندارد. در حالی نتیجه بسیار شیک و زیبایی خلق می کند. وقتی شما از هدشال استفاده می کنید به نظر می رسد زیر شال تان از یک هدبند مجلسی استفاده کرده اید و در واقع برای استایل تان وقت گذاشته اید. در ویدیوی زیر یک مدل دیگر از بستن این هدشال شیک را مشاهده می کنید. در این ویدیو برای فیکس کردن هدشال از سوزن روسری استفاده شده است که در فروشگاه کاشانه موجود است.

آموزش بستن هدشال ساده

پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید مطالب و نکات بیشتری را درباره هدشال بدانید به مقاله هدشال چیست نگاهی بیاندازید. استفاده از هدشال می تواند به شما در خلق استایل های دلنشین و متفاوت کمک کند. برای مثال این استایل مدل فروشگاه کاشانه را با مانتو هنری شتری و هدشال نسکافه ای رنگ مشاهده کنید.

ترکیب مانتو شتری و شال کرمی

آموزش بستن هدشال ضربدری

بستن هدشال ضربدری یا دوپیلی تفاوتی با هدشال ساده ندارد. اما همین هد خاص شال موجب می شود استایل تان فوق العاده جذاب تر شود. در ویدیوی زیر مدل فروشگاه کاشانه یک هدشال ضربدری زرد را می بندد.

آموزش بستن هدشال مجلسی

انواع هدشال با هد لمه و پولکی نیز در فروشگاه کاشانه موجود است. در ویدیوی زیر مدل فروشگاه کاشانه یک هدشال لمه مشکی را می بندد.

آموزش بستن هدشال دوپیله

هدشال دوپیله با نام های هدشال ضربدری و یا هدشال هفت هشتی نیز شهرت دارد. مزیت فوق العاده هدشال دوپیله این است که به نظر می رسد شما برای بستن این مدل حجاب زمان و مهارت زیادی به خرج داده اید در حالی که تنها کاری که لازم است انجام دهید بستن دو بند هدشال پشت سرتان است!

آموزش بستن هدشال پولکی

در ویدیوی زیر مدل فروشگاه کاشانه نیز یک بار دیگر هدشال پولکی شیک و زیبای کاشانه را می بندد. اگر تا به حال تجربه استفاده از هدشال را نداشته اید دیدن این ویدیو خالی از لطف نخواهد بود.

از کجا هدشال بخریم؟

هدشال معمولا از پارچه کرپ درجه یک تهیه می شود که قیمت بالایی دارد. همچنین در انواع هدشال های مجلسی یا دوپیلی و … از پارچه پولک دار و تزیینات گران بها برای لبه هد استفاده می شود. از این روی شال های هد دار معمولا قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند. همه اینها باعث می شود نتیجه بگیریم که برای خرید هدشال به هیچ جا غیر از یک فروشگاه تخصصی شال و روسری مراجعه نکنید. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع هدشال را برای شما فراهم کرده ایم. تولید هدشال در کارگاه تولیدی کاشانه با دوخت تمیز و استفاده از متریال اعلا صورت می گیرد. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از هدشال مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
16 دیدگاه
  • مهسا 16 مرداد 1402 / 00:24

    اتفاقا کاربر خیلی خوبه فکر نمیکنم از لحاظ اسلام گناه باشه حتی این روش میتونه تبلیغ حجاب باشه واقعا دست منتشر کنندگان اینطور ویدئو ها و تصاویر درد نکنه

  • ناشناس 26 شهریور 1401 / 15:46

    لطفا ویدیوی بستن هدشال عروس هم بزارین. دیگه شارژش نمی کنید هدشال عروس تون رو؟

  • ناشناس 26 شهریور 1401 / 15:43

    عه من تا امروز فکر می کردم اینا شال شون رو این مدلی بستن الان فهمیدم اون هد به شال دوخته شده!

  • ناشناس 26 شهریور 1401 / 15:39

    من یه هدشال طوسی ازتون خریدم خیلی خوشگله خیلییم بهم میاد. این دفعه میخوام یدونه مجلسی بگیرم بین هد لمه و پولکی شک دارم

  • عبداله میرزابیکی 26 شهریور 1401 / 01:04

    این مطلب درباره آموزش نحوه استفاده از شال هددار است این موضوع چه ارتباطی با اسلام و حضرت زهرا دارد؟ ما اینجا تلاش نمی کنیم کسی رو گول بزنیم دوست عزیز! برعکس تلاش می کنیم جوابی باشیم برای بسیاری از سوالات دختران این سرزمین که تو اینترنت دنبالش می گردند. مثلا امروز یکی از عباراتی که خیلی در گوگل جستجو شده “تا زدن مقنعه” است. آموزش این موضوع هیچ نفع مالی برای کاشانه نداره ولی ما هزینه می کنیم و زمان می زاریم تا با تولید محتوای مناسب عکس و ویدیو این مساله رو آموزش بدیم. فرق ما با امثال شما همینه که شما فقط حرف می زنید ما عمل می کنیم.

  • ••••• 25 شهریور 1401 / 15:47

    واقعا اینه حجابی که توی اسلام اومده
    یعنی واقعا حضرت زهرا هم اینطوری حجاب میکردن؟؟
    #خودمون رو گول نزنیم

  • ناشناس 16 مرداد 1401 / 15:37

    سلام میخوام بدونم هدشال با مانتو هم خوبه آخه من چادری نیستم

  • ناشناس 20 تیر 1401 / 12:51

    آموزش بستن واسه مهمونی هم بزارین

  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:35

    بزودی هدشال های مجلسی شارژ میشه

  • مریم سادات کاظمی 17 تیر 1401 / 14:55

    هدشال لمه نمیارین خیلی وقته منتظرم موجود شه یدونه سبز یشمی میخوام برای غدیر

  • عبداله میرزابیکی 28 خرداد 1401 / 00:14

    بزودی

  • عبداله میرزابیکی 28 خرداد 1401 / 00:14

    فعلا خیر ولی کاشان تحویل رایگان درب منزل داریم

  • ناشناس 27 خرداد 1401 / 12:42

    سلام لطفا عکس از هدشال با چادرم بزارین میخوام ببینم خوشگل باشه بخرم

  • ناشناس 27 خرداد 1401 / 12:39

    سلام فروش حضوری هم دارین؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر