روسری نخی چیست؟

روسری نخی چیست

روسری نخی چیست؟

روسری نخی به چه روسری گفته می شود؟ شاید برای تان جالب باشد بدانید که اصلا چیزی به عنوان روسری نخی وجود ندارد! نخ در واقع صفتی برای پارچه روسری است و نام روسری محسوب نمی شود. در واقع تمام روسری های بازار از نخ بافته و تولید شده اند. حال این نخ می تواند از الیاف مختلفی ساخته شده باشد.

در واقع روسری نخی باید از پنبه خالص تولید شده باشد تا واقعا روسری نخی باشد. اما انواع روسری نخی موجود در بازار از ترکیب الیاف گوناگون (پنبه، کتان، ابریشم، پشم، ویسکوز و …) تهیه شده اند. معمولا فروشندگان شال و روسری به همه اینها روسری نخی می گویند تا هم دروغ نگفته باشند و هم فروش بیشتری داشته باشند!

البته این ترکیب کردن الیاف گوناگون با یکدیگر چیز بدی هم نیست. در واقع این کار با هدف رفع معایب پارچه نخ پنبه انجام می شود. برای مثال روسری نخی خالص کدر است و آبرفت خواهد داشت. برای مثال مشکل کدر بودن آن با استفاده از الیاف ابریشم در کنار پنبه حل می شود.

روسری نخی در دو مدل ساده و طرح دار تولید و به بازار عرضه می شود.

روسری نخی ساده

هر رنگ روسری ساده تک رنگ که بخواهید در فروشگاه کاشانه پیدا می کنید. برای ورود به بخش روسری تک رنگ کلیک کنید.

روسری نخی ساده سبز کله غازی

روسری نخی طرح دار

یکی از مشکلات خانم ها این است که هر چقدر روسری نخی طرح دار می خرند باز هم احساس می کنند روسری طرح دار به تعداد مورد نیاز ندارند! پیشنهاد می کنیم اگر شما هم احساس می کنید روسری طرح دار ندارید سری به بخش روسری نخی طرح دار کاشانه بزنید.

روسری طرح گل بابونه قرمز

ویژگی های روسری نخی خوب کدام است؟

روسری های نخی پرکاربردند و طرفداران بسیاری دارند. اما مانند هر محصولی مزایا و معایبی دارند. مزایا و ویژگی های روسری نخی عبارت اند از:

1- رد و بدل کردن عالی هوا

2- گلوله نشدن بافت پارچه روسری

3- خنک بودن

4- سازگاری با پوست

5- لطافت روسری

اما روسری نخی معایبی هم دارد از جمله: شل شدن نخ روسری در صورت عدم نگهداری اصولی و صحیح، چروک شدن زیاد روسری

اگر می خواهید روسری نخی تان همیشه مثل روز اول باشد باید نکاتی را در هنگام شستن آن رعایت کنید. پیشنهاد می کنیم مطلب روش شستن روسری نخی را مطالعه فرمایید.

از کجا روسری نخی بخریم؟

برای خرید روسری نخی بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

آخرین روسری های شارژ شده در فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر