روسری توییل چیست؟

روسری توییل چیست

روسری توییل چیست؟

توییل (به انگلیسی twill) به نوعی بافت پارچه گفته می شود که در طرح نهایی خطوط مورب دیده می شود. بافت توییل به قدری پر کاربرد است که در کنار بافت ساتین و بافت ساده یکی از سه بافت اصلی تولید پارچه شمرده می شود. توییل نوع خاصی از الیاف پارچه نیست. این بافت الگویی مورب را بوجود می آورد به همین علت روسری توییل به روسری کجراه هم معروف هستند. پس به طور کلی هر روسری که می توانید خطوط مورب را در بافت آن مشاهده کنید یک روسری توییل است. اما در میان روسری های مختلف روسری ابریشم توییل بیشتر شناخته شده و به کیفیت و استحکام بالا معروف است. بافت کج راه موجب استحکام بیشتر پارچه در برابر ساییدگی می شود. در اینجا تصویری نزدیک از بافت یک روسری توییل را مشاهده می کنید.

شال روسری بافت توییل کج راه | راهنمای انتخاب شال و روسری | خرید شال روسری کج راه | فروشگاه تخصصی شال روسری کاشانه

ویژگی های روسری توییل

خصوصیات روسری توییل تا حد زیادی به الیافی که در تولید پارچه آن به کار رفته مرتبط است. با این وجود نوع بافت کج راه این روسری ها موجب ویژگی های زیر می شود:

1- دوام و عمر بالا

2- کشش پایین روسری نسبت به بافت ساده و …

3- قابلیت حفظ گرما متوسط

4- قابلیت تنفس و عبور هوا از روسری در حد متوسط

5- ایستایی فوق العاده روسری روی سر

برجسته ترین خصوصیت روسری توییل عمر بالا و مقاومت زیاد پارچه در برابر ساییدگی است. این ویژگی بافت توییل موجب شده که از آن در تولید پارچه های جین شلواری که به استحکام بالایی نیاز دارند استفاده شود.

از کجا روسری توییل بخریم؟

برای خرید روسری یا شال کج راه (توییل) بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر