روش شستن روسری نخی

آموزش شستن روسری نخی

شستن روسری نخی باید به نحوی انجام شود که یه بافت پارچه و رنگ روسری آسیبی نرسد. همان طور که در راهنمای شستن شال و روسری کاشانه نیز گفته شد بهترین روش برای شستن روسری نخی شستشوی دستی آن می باشد. برای دانستن نحو انجام دستی شستشوی روسری نخی با ما همراه باشید.

نحو شستن روسری نخی

در هنگام شست و شوی روسری نخی باید دقت زیادی به خرج بدهید. چون اگر رنگ و روی روسری تان را از بین ببرید دیگر قایل استفاده نخواهد بود. گاهی استفاده از برخی مواد شوینده شیمیایی برای شستن موجب خرابی بافت های پارچه های نخی و کم رنگ شدن نقش و طرح آن می شود. هرگز از آب خیلی داغ برای شستن روسری نخی استفاده نکنید. بهترین کار شستن روسری نخی با آب سرد است. فرایند شستشو را هم سریع شروع و تمام کنید. یعنی روسری را در محلول آب و مایع شوینده برای مدت طولانی رها نکنید.

دمای آب برای شستشوی شال هنرمندی نباید بیش از ۳۰ درجه سانتی گراد باشد. همچنین برای حفظ ظاهر و کیفیت روسری نخی بهتر است شستشو با دست و به آرامی انجام شود.

یادتان باشد آب داغ الیاف نخی روسری تان را شل می کند پس هرگز روسری را با آب داغ نشورید. یادتان باشد به هیچ عنوان روسری نخی تان را چنگ نزنید و محکم نچلانید.

سعی کنید طوری روسری نخی را آبگیری و خشک کنید که چروک نشود چون اتو کردن روسری به مرور موجب آسیب بافت روسری می شود.

روسری جدید طرح دار

از کجا روسری نخی بخریم؟

پیشنهاد می کنیم حتما از بخش روسری نخی طرح دار فروشگاه کاشانه دیدن فرمایید. ادعا می کنیم هر رنگ و طرح روسری که بخواهید در انبار فروشگاه کاشانه موجود و آماده ارسال است. کلیه سفارش ها روزانه با پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر