نحوه بستن شال هنرمندی

آموزش بستن شال هنرمندی

مدل بستن شال هنرمندی سه متری

اگر چه همه ما با شنیدن نام شال هنرمندی به یاد بازیگران ایرانی که شال الیاف طبیعی را ساده روی سرشان انداخته اند می افتیم. اما همین شال سه متری زیبا را می توان مدل های مختلفی روی سرتان ببندید. دقت کنید که طول این شال 3 متر است (معمولا 2 متر و هفتاد سانتی متر) پس نباید طوری آن را بپوشید که انگار در آن غرق شده اید. طوری آن را دور گردن تان نپیچید که به نظر برسد احساس خفگی می کنید! پیشنهاد می کنیم دو طرف شال را جلوی مانتوتان قرار دهید تا بلندی آن دیده شود. به ست زیبای زیر که ترکیب مانتو دو تکه شتری و شال هنرمندی مشکی است نگاه کنید.

ترکیب مانتو شتری و شال هنرمندی مشکی

در ادامه انواع کلیپ های آموزشی فروشگاه کاشانه در زمینه بستن شال های سه متری الیاف طبیعی که به شال هنرمندی معروف هستند را مشاهده می کنید. اگر علاقمند به یادگیری مدل های جدید بستن شال هستید مشاهده بخش آموزش بستن شال فروشگاه کاشانه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بستن شال هنرمندی به شکل هدشال

در این ویدیو نحو سر کردن شال هنرمندی به شکل هدشال یا شال هد دار را مشاهده می کنید. اگر با هدشال آشنایی ندارید مطلب هدشال چیست را ببینید.

بستن شال هنرمندی سه متری با حجاب

در این ویدیو نحو سر کردن شال الیاف طبیعی سه متری را به نحوی متفاوت مشاهده می کنید.

از کجا شال هنرمندی بخریم؟

انبار شال الیاف طبیعی کاشانه

برای خرید شال هنرمندی به هیچ جا غیر از یک فروشگاه تخصصی شال و روسری مراجعه نکنید. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال الیاف طبیعی را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از هدشال مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

هر رنگ شال الیاف طبیعی هنرمندی که بخواهید در فروشگاه کاشانه موجود است. شال های هنرمندی موجود در انبار فروشگاه کاشانه از نوع تراکم بالا و با کیفیت بازار است. قیمت این شال ها بسیار ارزان است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال با حدود 200 هزار تومان می توانید 5 رنگ جذاب آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاهده همه تصاویر ژورنالی همه شال هنرمندی های موجود در کاشانه از منوی سایت به بخش شال و سپس شال هنرمندی بروید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر