خرید شال کنفی

خرید اینترنتی شال کنفی

شال کنفی

شال کنفی همان شال الیاف طبیعی می باشد که با اندازه حدودا 3 متر و رنگبندی متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. تولید و رنگرزی شال کنفی از الیاف پنبه و در کارگاه های سنتی انجام می شود. از آنجا که شال کنفی در بین بازیگران ایرانی و اهالی هنر پرطرفدار است در بین مردم به شال هنرمندی معروف شده است.

شال کنفی عمده و تک کاشانه

شال کنفی مناسب چه فصلی است؟

شال کنفی با تراکم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. تولید این شال ها از نخ و با تراکم مختلف موجب شده در هر چهار فصل قابل استفاده باشند. ویژگی دیگر شال کنفی این است که به هیچ عنوان روی سر لیز نمی خورد. به این ترتیب اگر به استایل های هنری علاقه دارید می توانید با خرید رنگبندی این شال ها استایل های جذاب و رنگارنگی را خلق کنید.

شال کنفی منگوله دار عمده

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر شال کنفی این است که حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. حتی فرایند رنگرزی شال کنفی نیز به صورت سنتی و با رنگ های طبیعی انجام می شود به همین دلیل در تماس با پوست هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کنند. الیاف طبیعی دوام و ماندگاری خیلی خوبی دارد و اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید سال های سال مثل روز اول باقی می مانند. البته یادتان باشد نکاتی که در نحو شستن شال هنرمندی ذکر کرده ایم را رعایت کنید. همچنین در موقع خشک کردن این کار را به دور از نور مستقیم خورشید انجام دهید.

انواع شال کنفی

انواع شال کنفی ساده و طرح دار منگوله دار

این شال ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی تراکم پایینی دارند. شال کنفی تراکم پایین بیشتر با عنوان شال کنفی هنرمندی مردانه به فروش می رسد. این مدل ها برای خانم هایی که حجاب و دیده نشدن موها برای شما مهم است گزینه مناسبی نیست. برای این دسته از خانم ها شال کنفی تراکم بالاتر را پیشنهاد می دهیم که کمی قیمت بالاتری دارد. غیر از تراکم این شال ها با بافت های گوناگونی در بازار موجود است. شال کنفی ساده، شال کنفی طرح دار چهارخانه یا راه راه و … مدل های مزونی شال کنفی معمولا دارای لبه منگوله دار می باشند.

از کجا شال کنفی بخریم؟

برای خرید شال کنفی بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال کنفی ساده و منگوله دار را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

آخرین شال کنفی فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
10 دیدگاه
  • ناشناس 22 شهریور 1401 / 11:18

    سلام روی سایت فقط تک میفروشین که. عمده میخام

  • عبداله میرزابیکی 13 شهریور 1401 / 20:53

    چرا هر ماه حداقل یک بار اکثر رنگ های ناموجود شارژ میشه. ایسنتاگرام کاشانه رو فالو کنید زودتر از بقیه متوجه می شین

  • بهرنگ 13 شهریور 1401 / 16:36

    شال کنفی نارنجی موجود نمیشه دوباره؟

  • محمدی 13 شهریور 1401 / 16:36

    ممنون سفارشم رو ثبت کردم واتساپ

  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:40

    من شال کنفی مشکی میخام سه متری چجوری سفارش بدم

  • عبداله میرزابیکی 10 شهریور 1401 / 12:59

    سی تا به بالا عمده حساب میشه البته رنگ بندی انتخابیه

  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 00:09

    سلام حداقل تعداد برای خرید عمده چندتاست؟

  • ناشناس 9 شهریور 1401 / 00:55

    اینا چجوریه آبرفتم داره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر