نحو شستن شال لمه

نحو شستن شال لمه

شستن شال لمه باید به نحوی انجام شود که یه الیاف لمه شال آسیبی نرسد. همان طور که در راهنمای شستن شال و روسری کاشانه نیز گفته شد بهترین روش برای شستن شال لمه شستشوی دستی آن می باشد. برای دانستن نحو انجام دستی شستشوی شال و روسری لمه با ما همراه باشید.

نحو شستن شال لمه

شال لمه قابلیت شستشو با لباسشویی را دارند ولی باید توجه داشت که دمایی که برای شستشو در نظر گرفته می‌شود کم یا ملایم باشد. آب داغ حالت کشی لمه را از بین می‌برد و به بافت پارچه آسیب می‌رساند. در نحوه‌ی شستوشوی شال لمه دقت کرده و برای شستشو از مایع سفید کننده استفاده نکنید؛ چرا که زر‌ها و رشته های لمه را از فرم عادی خارج کرده براقیتشان را کم شده و حالتی بی روح به خود می گیرند.

شال لمه مجلسی

نکته مهم در شستن شال لمه

بعد از شستشوی شال لمه از اتو استفاد نکنید. چرا که داغی اتو بافت طبیعی پارچه را از بین می برد. درست است که این پارچه به اتو کشی نیاز ندارد ولی اگر جز آن دسته از افراد هستید که به صاف و درست ایستادن لباس حساس هستید بهتر است بعد از شستشو آن را روی یک سطح صاف پهن کنید. با این کار جلوه‌ی لباستان نیز حفظ می‌شود. و در نهایت باید بگوییم اگر لباس برایتان بسیار با ارزش است؛ بهتر است به نحوه‌ی شستشوی شال لمه دقت کنید تا بتوانید بارها و بارها از آن استفاده کنید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • مبینا 8 اسفند 1400 / 14:05

    سلام ممنون بابت سایت خوبتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر