طرز شستن شال موهر

طرز شستن شال موهر

یادگیری نحوه‌ شستن شال موهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که این شال ها به دلیل بافت خاصی که دارند با کوچک ترین اشتباهی اصطلاحا گلوله و پرزی می شوند. پس اگر می خواهید شال موهر شیک تان را بشورید حتما نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم را رعایت کنید.

 

نحوه شستن شال موهر

در ابتدا پیشنهاد می کنیم اگر راهنمای شستن شال و روسری کاشانه را ندیده اید حتما آن را بخوانید. در آنجا بهترین روش برای شستن شال و روسری را با جزئیات کامل آموزش داده ایم. اما برویم سراغ اصل مطلب! در شستن شال موهر چه نکاتی باید رعایت شود:

شستشوی شال موهر با آب سرد
شستشوی شال موهر با آب سرد

شال موهر را فقط با آب سرد بشورید. استفاده از آب داغ و حتی گرم موجب خراب شدن شال موهر و شل شدن بافت آن می شود.

استفاده از ماشین لباسشویی اکیدا ممنوع می باشد. شال موهر مخصوص فصل پاییز است و در طول پاییز شاید نهایتا دو یا سه بار نیاز به شستن شال تان داشته باشید. پس ارزشش را دارد که برای این کار وقت بگذارید و آن را با دست بشورید.

شستن شال موهر با ماشین لباس شویی ممنوع
شستن شال موهر با ماشین لباس شویی ممنوع

در نحوه‌ شستن شال و روسری موهر شوینده ها باید بسیار ملایم و بدون مواد خشن باشند. پیشنهاد فروشگاه کاشانه به شما باز هم شستن شال موهر با شامپو بچه است.

از چلاندن و فشار دادن حتما پرهیز کنید. اینکه شال موهر دیرتر از انواع دیگر خشک شود کاملا طبیعی است. صبور باشید و بگذارید این کار به آرامی انجام شود.

به هیچ عنوان شال و روسری موهر خود را بر روی بند آویزان نکنید؛ چرا که رد بند رخت، پس از خشک شدن بر روی آن ها باقی می ماند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • ناشناس 9 مهر 1401 / 02:32

    سلام شال تو عکس دومی موجوده؟ که روش نوشته شست و شو با اب سرد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر