روسری مناسب افراد قد کوتاه

شال و روسری مناسب افراد قد کوتاه

شال و روسری مناسب خانم های قد کوتاه

خانم های قد کوتاه معمولا دغدغه این را دارند که طوری لباس بپوشند که کوتاهی قدشان کمتر به چشم بیاید. خبر خوب اینکه اگر شال یا روسری تان را درست انتخاب کنید به جذاب شدن استایل تان کمک زیادی می کند. گاهی انتخاب مدل مانتو یا شال و روسری خاص موجب می شود با ایجاد خطای دید قدتان بلندتر به نظر برسد. در مقابل اگر این نکات را ندانید با انتخاب لباس اشتباه قدتان کوتاه تر هم دیده می شود. پس اگر دانستن و رعایت این نکات برای تان مهم است با ما در این مطلب همراه باشید.

شال رته خاص

نکات انتخاب شال و روسری برای افراد قد کوتاه

روسری های با طرح های بزرگ برای خانم های قد کوتاه مناسب نیست. در واقع وقتی شما روسری با طرح های بزرگ سر کنید ناخودآگاه شما را ریزتر از واقعیت تان نشان می دهد. اما شال و روسری های با طرح های ظریف برعکس عمل می کنند. پس اگر قد کوتاهی دارید سعی کنید از شال یا روسری های با طرح های ظریف تر استفاده کنید.

شال لمه جدید

تا جای ممکن سعی کنید خطوط افقی را از استایل تان حذف کنید. برای مثال اگر باید در استایل تان از کمربند استفاده کنید سعی کنید کمربند باریک و با رنگی نزدیک به لباس تان انتخاب کنید تا جلب توجه نکند.

شال نخی راه راه جدید

یا مثلا این شال موهر راه راه شیک را ببینید.

شال موهر پاییزه سبز

به طور ویژه دقت کنید شال یا روسری تان را با طرحی حاوی خطوط افقی انتخاب نکنید. یادتان باشد خطوط عمودی در استایل شما را کشیده تر و خطوط افقی شما را پهن تر نمایش می دهند.

مدل بستن شال توسط الناز حبیبی کوتاه قدترین بازیگر سینمای ایران

مدل بستن شال یا روسری نیز برای افراد کوتاه قد اهمیت فراوانی دارد. باید شال یا روسری تان را طوری ببندید که گردن و شانه های تان بیشتر به چشم بیاید. به این ترتیب قدبلند تر دیده می شوید.

مدل بستن شال الناز حبیبی کوتاه قدترین بازیگر سینمای ایران

یک پیشنهاد برای مدل شال و روسری برای خانم های کوتاه قد این است که انتهای شال یا روسری تان را در جلوی استایل تان آویزان کنید.البته این بستگی به مدل مانتو و ساده یا طرح دار بودن آن هم دارد. نکات بیشتر درباره نحو ست کردن شال و روسری با مانتو را در جدول ست رنگ لباس کاشانه را بخوانید.

استایل بازیگر قد کوتاه ایرانی الناز حبیبی
مانتو کوتاه الناز حبیبی
مدل شال مناسب افراد کوتاه قد

با توجه به نکاتی که گفته شد شال و روسری رته گزینه ای مناسب برای افراد کوتاه قد می باشد. اگر نمی دانید منظور از رته چیست مقاله روسری رته چیست را بخوانید.

روسری برای افراد قد کوتاه

اگر به دنبال شال یا روسری به خصوصی هستید بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

جدیدترین شال و روسری های فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. پس اگر قصد خرید شال یا خرید روسری جدید دارید دیدن بخش های مختلف فروشگاه کاشانه خالی از لطف نیست. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
  • ناشناس 20 تیر 1401 / 12:32

    خوب بود ممنون فقط کاش عکس بیشتر باشه

  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:33

    ایده خوبیه ممنون بابت پیشنهاد تون

  • ناشناس 17 تیر 1401 / 15:17

    ممنون ولی کاش میشد روسری هایی که برای قد کوتاه مناسبه رو جداگانه میدیدیم. الان باید تو همه شال و روسری های سایت بگردیم کار سختیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر