کاپشن با شال یا روسری؟

کاپشن با شال یا روسری

با کاپشن چی بپوشیم؟

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با کاپشن را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با کاپشن شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

کاپشن با شال

کاپشن نوعی بالاپوش است که معمولا کلاه هم دارد. از کاپشن برای گرم نگه داشتن بالاتنه و سر استفاده می شود و بیشتر از جنس چرم، نایلون و پلی استر در آن استفاده می شود. کاپشن هایی که حالت پفی دارند بهتر است با شال همراه شوند.

مهراوه شریفی نیا با کاپشن کلاه دار و شال زرشکی

مهراوه شریفی نیا در این استایل شیک زمستانی با انتخاب یک شال زمستانه رنگی استایل اش را درخشان و جذاب کرده است.

استایل زمستانی مهراوه شریفی نیا در جشنواره فیلم فجر 98

به خصوص در کاپشن هایی که کلاه و خز دارند توصیه می شود که از شال های اسپرت استفاده کنید. استفاده از شال بافت و یک کلاه ست هم با این مدل کاپشن ها استایل های زیبایی خلق می کند.

کاپشن و روسری

اگر دل تان می خواهد روسری طرح خاصی سر کنید، آن را طوری ببندید که قسمت های اضافی آن داخل کاپشن تان باشد تا شما را چاق نشان ندهد.

استایل زمستانی سارا بهرامی

با انتخاب و خرید روسری مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن روسری  با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و بانویی متفاوت باشید.

استایل بازیگران با کاپشن

اما بد نیست نگاهی به استایل های زمستانی بازیگران ایرانی و بلاگرهای معروف حجاب استایل با کاپشن بیاندازیم. به استایل زیبای بهنوش طباطبایی با کاپشن و شال هنرمندی همرنگ توجه کنید.

استایل زمستانی هنرمند محبوب بهنوش طباطبایی با کاپشن و شال هنرمندی

هدی زین العابدین با کاپشن کوتاه چرمی

هدی زین العابدین با کاپشن کوتاه

در کل بهتر است با هر مدل کاپشنی بلند، کوتاه، خزدار یا بدون خز، کلاه دار و یا بدون کلاه از شال های اسپرت نخی مناسب فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. به این ترتیب هم از بزرگی حجم بدن تان با کاپشن کم کرده اید و هم می توانید دنباله شال را دور گردن بپیچید تا گرم تر شوید.

کاپشن زیبا و شیک بهنوش طباطبایی
استایل زمستانی نفیسه روشن با کاپشن
پریناز ایزدبار با کاپشن
آزیتا ترکاشوند با کاپشن چرمی
نازنین بیاتی با کاپشن
نفیسه روشن با کاپشن کوتاه

با کاپشن شال بپوشیم یا روسری؟

همان طور که مشاهده می کنید امکان استفاده از هر دو شال و روسری با کاپشن وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم با هر مدل کاپشنی بلند، کوتاه، خزدار یا بدون خز، کلاه دار و یا بدون کلاه از شال های اسپرت نخی مناسب فصل پاییز و زمستان استفاده کنید. به این ترتیب هم از بزرگی حجم بدن تان با کاپشن کم کرده اید و هم می توانید دنباله شال را دور گردن بپیچید تا گرم تر شوید.

از کجا شال و روسری مناسب کاپشن بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است.

خانم های محجبه ای که درباره روسری قواره کوچک و متوسط نگران پوشش موها و گردن شان هستند می توانید این دغدغه را با استفاده از زیرشالی کاملا رفع کنید. مقنعه زیرشالی را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر