روسری جدید سال 1402

روسری جدید 1401

روسری جدید 1402 (تاریخ بروزرسانی: 1402/07/21)

در روزگاری که خانم ها از روسری برای رنگ بخشیدن به استایل و زیباتر نشان دادن مانتوشان استفاده می کنند مهم است بدانیم چه طرح و مدلی مد است. به خصوص که ترندها یکی پس از دیگری از راه می رسند. طبیعی است که در انبوه شال و روسری های فروشگاه کاشانه نمی توانید نقش و مدل روسری که در بازار مد شده است را تشخیص دهید. در اینجا قصد داریم روسری جدید ترند را به شما معرفی کنیم. این صفحه همواره توسط تیم تولید محتوای فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه بروز می شود. بدیهی است که بی شمار طرح و مدل روسری در بازار موجود است و اگر از کاری در اینجا سخن نمی گوییم به این معنی نیست که دیگر مد نیست. ما در اینجا تلاش می کنیم لبه ترند روسری را به شما معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید استایل تان از بقیه بروزتر باشد با ما همراه باشید.

شال موهر پاییزه

با نزدیک شدن پاییز 1402 طبیعی است که فروش انواع شال پاییزی بیشتر شده است. با بررسی پیام های مشتریان با بخش پشتیبانی در هفته های آغازین مهر مشاهده می کنیم که بخش عمده ای از درخواست مشتریان به انواع شال موهر پاییزه اختصاص دارد.

انواع شال موهر جدید

روسری عربی

یکی دیگر از ترندهای چندماه گذشته به خصوص هفته های منتهی به رویداد عظیم راه پیمایی اربعین حسینی روسری عربی یا همان چفیه می باشد. این روسری با کیفیت و طرح عالی در رنگ بندی متنوع در بخش روسری های محلی فروشگاه کاشانه قابل سفارش می باشد. علت قرار گرفتن روسری عربی در دسته روسری های محلی این است که در واقع این سربند به هموطنان عرب خوزستانی تعلق دارد.

انواع روسری عربی (چفیه)

روسری گلونی سنتی

در طول تابستان چندین بازیگر و سلبریتی از دیار خرم آباد و لرستان همچون ژاله صامتی، فاطمه گودرزی و … در مراسم ها و جشن های خانه سینما از روسری گلونی در استایل خود استفاده کردند. همچنین بازپخش سریال “نون خ” از تلویزیون سراسری نیز در ترند شدن روسری گلونی بی تاثیر نبود. روسری گلونی یکی از مشهورترین انواع روسری محلی ایرانی است و قدمت بسیار زیادی دارد.

روسری گلونی

شال و روسری اسلپ

علی رقم پایان تابستان و آغاز شدن فصل پاییز هنوز هم تقاضا برای شال و روسری نخ اسلپ به طور روزافزون افزایش دارد. علت این موضوع به رنگ بندی جذاب و در دسترس این مدل و خنکی عالی آن مربوط است. این دو ویژگی موجب محبوبیت شال و روسری اسلپ در بین خانم های محجبه ایرانی شده است. این روزها شال اسلپ، روسری کوتاه یا قواره بزرگ وال اسلپ بسیار پرطرفدار است. البته مدل های دامنی یا چین دار طرفداران بیشتری دارد.

خرید روسری اسلپ

روسری طرح دار پاییزه

این روزها طرح های رنگی رنگی و خلوت محبوبیت بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارد. اگر چه طرح های فانتزی و عروسکی که از اواسط سال 1399 مد شده بود هنوز هم پرفروش هستند. طرح گل های مختلف همیشه زیبا و پرطرفدارند اما طرحی که با فاصله از بقیه انواع روسری طرح دار توانست بخش قابل توجهی از سلیقه ها را به خود جلب کند بابونه است. نمی توان درباره اینکه چه چیزی باعث می شود همه ناگهان به سراغ به طرح بروند سخن گفت. شاید شروع این موج از لایو یک سلبریتی در صفحه اینستاگرام اش باشد که باعث می شود یک طرح به مانند ریختن قطعه های دومینه ناگهان در ایران محبوب شود. آنچه که واضح است این است که با افزایش استفاده از روسری بابونه در بین بلاگرها حالا حالاها این موج ادامه خواهد داشت.

روسری طرح بابونه

روسری طرح دار مشکی و سفید

با نزدیک شدن به پایان تابستان 1402 هنوز هم روسری قواره دار نخی با طرح های سیاه و سفید ترند شده است. البته اینکه دو ماه محرم و صفر نیز فصل تابستان سپری شد در این موضوع بی تاثیر نبود. انواع طرح های معروف دنیای شال و روسری در فروشگاه کاشانه موجود است.

روسری نخی توپ توپی

روسری ترکمن

یکی دیگر از ترندهای سال 1402 روسری ترکمن می باشد. روسری یا یالق ترکمنی به طور گسترده ای در تصاویر اینستاگرامی علاقه مندان به تورهای کویرنوردی دیده می شود. احتمالا همین موضوع به گسترش بیش از حد تقاضا برای روسری ترکمن موثر بوده است. البته روسری ترکمن سفید توسط هم وطنان شمالی کشورمان نیز استفاده می شود. تا جایی که به رنگ سفید روسری ترکمنی روسری شمالی نیز اطلاق می شود. همراهان گرامی فروشگاه کاشانه دقت داشته باشید در این لحظه که این مطلب را بروز می کنیم تمامی موجودی بخش روسری محلی سایت در واقع چارقد ترکمنی می باشد. چارقد ترکمن ضخامت بیشتر و قواره بزرگ تری دارد و بیشتر مناسب مناطق خنک و کوهستانی می باشد. البته به زودی یالق های زیبای ترکمن در سایت شارژ می شود.

روسری ترکمن سفید

روسری شاین

یکی دیگر از ترندهای کماکان پرطرفدار دنیای روسری، بدون شک روسری شاین دار و براق است. فارغ از اینکه این برق به علت استفاده از الیاف لمه است یا ابریشم روسری شاین جلوه ای لاکچری دارد و پرطرفدار است.

روسری شاین دار کرمی

روسری کرپ حریر

در بین انواع روسری تک رنگ روسری کرپ حریر با اختلاف از بقیه پرطرفدارتر است. علت این محبوبیت فوق العاده تاثیر بلاگرهای حجاب استایل اینستاگرام بر جامعه می باشد. اغلب بلاگرهای محجبه به تقلید از بلاگرهای عربی با استایل روسری لبنانی جلوی دوربین می آیند. تنوع رنگ بالا و ریزش فوق العاده روسری کرپ نیز در این محبوبیت و ترند شدن بی تاثیر نبوده است.

روسری کرپ انبه ای

خانم هایی که علاقه دارید به جای روسری از شال استفاده کنید هر رنگ شال کرپ حریر که بخواهید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. برای مثال این شال کرپ ساده نسکافه ای پرطرفدار را ببینید. رنگ نسکافه ای یکی از رنگ های محبوب دنیای شال و روسری است و معمولا اولین رنگی که از هر محصول ناموجود می شود کرم نسکافه ای آن است.

شال کرپ حریر بنفش ساده

مینی اسکارف یا روسری کوچک ترند

روسری کوتاه را به عنوان ترند سال گذشته یعنی 2022 می شناسیم. اما به نظر می رسد با شروع سال 2023 نه تنها از گرایش خانم ها و به خصوص دختران جوان به روسری کوچک ترند کم نشده بلکه روسری کوتاه قواره 70 سانتی متری این روزها حسابی روی بورس است. مینی اسکارف ترند دنیای مد و فشن در همه جای دنیا و نه فقط ایران است.

مینی اسکارف طرح پیچازی

اگر می خواهید استایل عید نوروزتان بروز و لاکچری باشد باید به مینی اسکارف ها بروید. خانم های محجبه اصلا نباید بابت کوچک بودن قواره مینی روسری ها نگران باشند. کافیست تا از زیرشالی برای زیر مینی اسکارف استفاده کنید. به این ترتیب به هیچ عنوان گردن یا موهای تان دیده نخواهد شد. استفاده از مینی اسکارف ها به خصوص به خانم هایی که می خواهند جوان تر به نظر برسند توصیه می شود.

مینی اسکارف قرمز

هدشال

یکی دیگر از ترند های جدید دنیای شال و روسری هدشال یا همان شال هددار است. هدشال محصول جدیدی نیست اما به علت گرایش روزافزون بلاگرهای اینستاگرام روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. اگر انتخاب شما بین شال و روسری شال است حتما پیشنهاد می دهیم یکبار هم که شده هدشال را امتحان کنید. یک محصول فوق العاده که استفاده از آن خیلی راحت است اما جلوه بی نظیری به استایل شما اضافه می کند. به خصوص اگر بلد نیستید شال تان را مدل ببندید به شما استفاده از هدشال را توصیه می کنیم. تقاضا برای انواع مختلف هدشال شامل هدشال ساده، هدشال مجلسی که هد آن لمه یا جواهردوزی شده و هدشال هفت و هشتی روز به روز بیشتر می شود.

هدشال لمه نقره ای ضربدری

اگر علاقه دارید درباره هدشال بیشتر بدانید مطلب هدشال چیست را بخوانید.

روسری ساتن

مطابق هر سال خانم ها برای عید نوروز بیشتر به سراغ مانتوهای مجلسی و یا مدل های کتی می روند. علت اصلی این موضوع دورهمی های خانوادگی و همچنین سفرها در تعطیلات عید نوروز می باشد. از آنجایی که معمولا مانتوهای مجلسی پرزرق و برق هستند روسری های ساتن تک رنگ گزینه جذابی برای ست کردن با این مدل مانتوها به شمار می روند. حالا که این مطلب را بروز می کنیم یعنی ابتدای پاییز 1402 روسری ساتن هنوز هم یکی از پرفروش ترین اقلام کاشانه می باشد.

روسری ساتن بنفش

هر رنگ روسری تک رنگ ساتن ابریشم که بخواهید در بخش روسری ساتن پیدا می کنید.

از کجا روسری جدید 1402 بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. اگر قصد خرید روسری جدید دارید پیشنهاد می کنیم حتما از بخش روسری فروشگاه کاشانه دیدن فرمایید.

جدیدترین روسری های بازار با حداقل قیمت را می توانید از فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

جدیدترین روسری های ترند 1402 موجود در انبار فروشگاه کاشانه

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است تا جایی که می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 15 خرداد 1401 / 00:57

    سلام الان ترند بازار این هاست: شال هندی، شال ژاکارد، روسری های طرح دار قواره بزرگ، روسری مینی اسکارف. شال حریر اشکی زیبا و پرطرفدار هست اما چیزی نیست که الان خیلی خواهان داشته باشه. منظورمون از ترند مدلی هست که ناگهان بخش عظیمی از جامعه به سمتش علاقه مند شده باشه. ممنون بابت نظر خوبتون

  • ناشناس 15 خرداد 1401 / 00:54

    سلام دیگه مدل اشکی مد نیست؟

  • ملیکا 29 اسفند 1400 / 10:03

    عالی ممنون

  • ملیکا 29 اسفند 1400 / 10:02

    عالی ممنون

  • ناشناس 18 اسفند 1400 / 02:34

    یعنی برای عید نوروز هر کدوم از این مدل روسری ها رو بپوشیم حله؟

  • مریم باغ شمالی 6 بهمن 1400 / 01:42

    همش دنبال روسری جدید نباید باشیم باید یاد بگیریم روسری مون رو مدل های مختلف ببندیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر