+50 مدل روسری کوچک ترند جدید

50 روسری کوچک ترند مجلسی جدید کاشانه

جدیدترین مدل های روسری کوچک ترند 2021

روسری کوچک ترند جدید دنیای مد و پرطرفدارترین مدل روسری در سال 2021 می باشد. روسری قواره کوچک با نام مینی اسکارف در سال 1401 بخش جدایی ناپذیر استایل زنان و دختران ایرانی بدل شد. با توجه به درخواست های مکرر برای شما همراهان همیشگی کاشانه مجموعه ای از مدل های جدید روسری کوچک ترند گردآوردی کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید روسری مینی اسکارف جدید دارید مدل های زیر را مشاهده کنید.

روسری کوچک ترند 2021

ابعاد روسری کوچک ترند چقدر است؟

مینی اسکارف ها روسری قواره کوچک با قواره های 70، 80 و 90 هستند. اما روسری کوچک ترند شده در سال 1401 روسری کوتاه با قواره 70 می باشد. این روسری های کوتاه با طرح و رنگ های شیک و مجلسی را می توانید با انواع کت و شلوارها و یا مانتوهای مجلسی که بالاتنه شان کار شده ست کنید و از بابت پوشیده شدن یقه و جلو مانتو یا کت تان نگرانی نداشته باشید.

قواره روسری مینی اسکارف ترند چقدر است؟

روش بستن روسری کوچک ترند

موضوعی که خیلی برای ما در تحریریه فروشگاه کاشانه عجیب است این است که تقریبا تمامی فروشگاه های اینترنتی که در حوزه شال و روسری فعالیت می کنند مدل های بستن باندانا را برای مینی اسکارف آموزش می دهند! در حالی که مدل بستن باندانا یا دستمال سر خیلی با مینی اسکارف متفاوت است.

مینی اسکارف باندانا نیست

پس یادتان باشد مینی اسکارف برای بستن به مچ دست، دور گردن یا دسته کیف تان نیست! برای این منظور باید از دستمال سر با قواره 50 سانتی متر استفاده کنید. مینی اسکارف را مانند روسری سر کنید تا استایل تان دخترانه تر به نظر برسد. خوشبختانه برای هر استایل و سلیقه ای روسری مینی اسکارف در بازار موجود است.

بیش از 50 مدل روسری کوچک ترند (مینی اسکارف)

برای خرید روسری کوچک ترند تنها به سراغ فروشگاه های معتبر در شهر محل زندگی تان بروید. اگر هم قصد خرید اینترنتی روسری مینی اسکارف دارید پیشنهاد ما خرید از یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

جدیدترین روسری های کوچک ترند فروشگاه اینترنتی کاشانه
مشاهده همه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 22 شهریور 1401 / 11:39

    مطلب جداگونه براش داریم بزنید استایل با مینی اسکارف

  • ناشناس 22 شهریور 1401 / 11:17

    کاش چندتا ایده ست کردنم با روسری کوچیک میذاشتین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر