روسری ویژه شب یلدا + جدیدترین طرح های انار و شعر حافظ برای یلدای امسال را اینجا ببینید

روسری مناسب شب یلدا
جدیدترین طرح روسری مناسب شب یلدا + جالب ترین طرح های انار و شعر حافظ برای یلدای امسال را اینجا ببینید. همه این طرح ها در فروشگاه کاشانه موجود است. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
روسری یلدایی طرح انار

انار و هندوانه، میوه‌های شاخص شب یلدا هستند. از آنجایی که دکور و چیدمان سفره یا میز شب یلدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تزیین انار و هندوانه شب یلدا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل اکثر استایل های ویژه شب یلدا با تم سبز و قرمز هندوانه و انار هستند. در این بین شال و روسری و اکسسوری های زنانه که طرح انار و هندوانه زیبایی فوق العاده ای به استایل شما می دهد.

روسری یلدایی شیک طرح نقاشی آبرنگی

ایرانیان هر ساله شب یلدا را به عنوان یک نماد ایرانی از دوران باستان در اولین شب زمستان به بهترین شکل خود گرامی می‌دارند. پهن شدن سفره یلدا بهانه‌ایست که تا دوباره دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کرده و طلوع خورشید را از پس شب سیاه به همه یادآوری کند. برای همین هم با نزدیک شدن به شب یلدا کم‌کم بازار شال و روسری یلدایی گرم می‌شود و افراد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این شب به دنبال لباس های ویژه شب چله و لباس های شب یلدایی هستند.

روسری یلدایی انار و شعر حافظ

انار به دلیل رنگ سرخ خود نماد خورشید است و بر اساس باور مردم باستان، افراد با خوردن انار در این شب با میوه‌های تابستانه خداحافظی کرده و به استقبال فصل سرد و میوه‌های زمستانی می‌روند. این باورها می‌تواند طرح های مختلف انار را به یکی از بهترین نمادها برای شال و روسری یلدا تبدیل کند. برای همین علاوه بر تهیه دسرهای مختلف با انار مانند تارت انار و چیزکیک انار، به سراغ استفاده از شال یا روسری با طرح این میوه می‌روند.

روسری یلدایی زنانه جدید

علاوه بر انار و هندوانه یکی از زیباترین طرح های رایج برای شال و روسری یلدایی انواعی است که با اشعار حافظ به شکل نستعلیق تزیین شده اند. مهمانی ای را تصور کنید که در آن با یک روسری جذاب مزین به اشعار حافظ همه نگاه ها را به خودتان خیره کرده اید!

روسری یلدایی انار حاشیه شعر حافظ

یا این مدل فوق العاده جذاب از روسری یلدایی با طرح انار را ببینید:

روسری مناسب شب یلدا

در فروشگاه اینترنتی کاشانه طرح های متنوعی از روسری مناسب شب یلدا موجود است. برای مثال این روسری یلدایی با زمینه مشکی زیبا را ببینید:

روسری یلدایی زمینه مشکی شیک
روسری یلدایی با طرح انار
روسری یلدایی طرح خاص شطرنجی
روسری یلدایی
روسری مناسب شب یلدا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر