از بین بردن آهار روسری

از بین بردن آهار شال و روسری

آهار پارچه حاصل آغشته کردن پارچه با ماده ای (مثلا نشاسته) می باشد. در واقع شال و روسری که آهار زیادی داشته باشد دارای استحکام و خشکی زیاد از حد است. به طوری که پارچه روی سر ریزش خوبی ندارد و بد می ایستد. اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید و قصد دارید به طریقی کمی آهار شال یا روسری تان را کمتر کنید یا آن را از بین ببرید این مطلب برای شماست.

ساده ترین روش از بین بردن آهار شال و روسری

برای از بین بردن آهار پارچه راه ساده ای وجود دارد و آن استفاده از نرم کننده های موجود در بازار است. به این ترتیب که باید در موقع شستن شال و روسری از نرم کننده نیز استفاده کنید. مواد نرم کننده علاوه بر از بین بردن آهار شال و روسری الکتریسیته آن را نیز کم می کنند. نرمی حاصل از استفاده از این مواد موجب ریزش و قرارگیری بهتر روسری روی سرتان می شود. اگر از یک بار شستشوی شال و روسری با نرم کننده نتیجه نگرفتید این کار را تکرار کنید. البته نکاتی که در راهنمای شستن شال و روسری کاشانه ذکر را حتما رعایت کنید تا آسیبی به شال و روسری تان نرسد.

از بین بردن آهار روسری

اگر جنس شال یا روسری تان طوری است که الکتریسیته زیادی به خود می گیرد و این موضوع آزارتان می دهد نگاهی به راهنمای از بین بردن الکتریسیته شال و روسری بیاندازید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • سمیرا ذاکر 20 تیر 1401 / 12:30

    عالیه چرا به ذهن خودم نرسیده بود نرم کننده رو امتحان کنم ممنون از کاشانه

  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:31

    بخارش بدین اگر بهتر نشد تنها با نرم کننده بندازین ماشین لباس شویی برنامه شست و شو رو هم سریع بزارین بهتر میشه

  • ناشناس 17 تیر 1401 / 15:22

    سلام بچه ها یه روسری خریدم طرحش هیلی قشنگه ولی یکم خشکه نسبت به بقیه روسریام چکارش کنم که نرم و خوش فرم با ایسته رو سرم آهارش بره

  • بهرامی 3 خرداد 1401 / 00:07

    من امتحان کردم بهتر شد ولی هنوز اونجوری که می خوام نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر