چگونه با روسری دامن درست کنیم؟

چگونه با روسری دامن درست کنیم

بستن روسری به شکل دامن

در این آموزش از سری آموزش های بستن روسری در فروشگاه کاشانه قصد داریم روش بستن روسری به شکل دامن را به شما آموزش دهیم. البته برای این آموزش باید یک روسری قواره بزرگ استفاده کنید. همچنین می توانید از یک روسری کهنه برای این کار استفاده کنید. البته اگر تعداد زیادی روسری کهنه دارید که نمی دانید با آن چه کنید پیشنهاد می کنیم سری به مطلب با روسری کهنه چه کنیم بزنید. با ما همراه باشید.

بستن روسری به شکل دامن کوتاه بلند

در این آموزش روسری را به شکل یک دامن کوتاه و بلند می بندیم. معمولا یک طرف یا جلو یا پشت این مدل دامن از طرف دیگر آن بلندتر است. دقت کنید که معمولا دامن کوتاه و بلند موجود در بازار را از پارچه هایی تولید می کنند که ریزش مناسبی دارد. پس اگر می خواهید نتیجه در نهایت شیک و چسم نواز باشد باید از روسری که نرم و لطیف است و اصطلاحا خشک نیست استفاده کنید. دامن کوتاه و بلند برای کسانی که قد بلندی دارند انتخاب مناسبی است. نکته پایانی اینکه معمولا قسمت پشت این دامن‌ها از جلوی آن‌ها بلندتر است اما مدل برعکس این حالت هم وجود دارد.

درست کردن دامن با روسری

روسری مورد نظرتان را دور کمرتان بپیچید و گوشه های بالایی آن را پشت کمرتان گره بزنید. دقت کنید مطابق تصویر گوشه ها از یک طرف روی هم قرار بگیرند.

بستن روسری به جای دامن

لبه های آویزان روسری را بگیرید و پشت باسن تان زیر لبه روسری فرو ببرید. دقت کنید هر گوشه باید به سمت بیرون و بالا برود.

بستن روسری به شکل دامن کوتاه بلند

تمام شد! بستن روسری به شکل دامن کوتاه بلند اگر همراه با مدل پلیسه و چین‌دار باشد برای استایل های مجلسی مناسب است. معمولا قسمت پشت این دامن ها از جلوی آن ها بلندتر است اما مدل برعکس این حالت هم وجود دارد. اگر به این دست آموزش ها علاقه دارید پیشنهاد می کنیم صفحه فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه را در اینستاگرام دنبال کنید. در این آموزش از انواع روسری نخی طرح دار استفاده شده است. جدیدترین روسری های طرح دار کاشانه را در زیر مشاهده می کنید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:49

    لطفا فیلم درست کردن دامن با روسری رو هم بزارین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر