باندانا چیست؟

همه چیز درباره باندانا

روسری باندانا چیست؟

باندانا یک تکه پارچه مربعی شکل با ابعاد ۵۰ در ۵۰  می باشد. کاربرد باندانا بیشتر به عنوان دستمال سر، مچ بند، بازوبند و ساق بند می باشد. کلمه باندانا از کلمات هندی “bāndhnū” به معنای ”بستن” گرفته شده است. اگر به فیلم های کابویی علاقه داشته باشید حتما باندانا را در استایل کابوها دیده اید که معمولا دور گردن شان بسته اند. در ایران استفاده از باندانا روند رو به رشدی دارد و با ترند شدن مینی اسکارف ها به نظر می رسد باندانا به زودی فراگیر شده و به بخشی از استایل جوانان ایرانی تبدیل شود.

اندازه باندانا

اندازه باندانا

ابعاد باندانا حدود 50 تا 55 سانتی متر می باشد. یادتان باشد لچک باندانا همان دستمال سر و گردن است که البته قواره آن به اندازه ای هست که می توان آن را به سر هم ببندید. اما نباید باندانا را با مینی اسکارف اشتباه بگیرید. مینی اسکارف روسری کوچک ترند با قواره 70 یا 75 است و باندانا دستمال سر و گردن با قواره 50 یا نهایتا 55 سانتی متر.

تیپ با باندانا

باندانا

استفاده از باندانا در استایل محجبه

استفاده از باندانا هیچ ربطی به باحجاب یا بی حجاب بودن شما ندارد چون شما اساسا قرار نیست باندانا را بپوشید! باندانا بیشتر به صورت مچ بند استفاده می شود. همچنین می توانید باندانا را به دسته کیف تان ببندید. اگر هم قصد دارید از باندانا به عنوان دستمال سر استفاده کنید به راحتی می توانید با پوشیدن مقنعه حجاب یا همان زیرشالی بدون نگرانی از دیده شدن گردن و موهای تان این کار را انجام دهید. اگر علاقه دارید درباره زیرشالی مدل بازیگری بیشتر بدانید زیرشالی چیست را بخوانید. مقنعه زیرشالی در رنگ های مختلف در بخش مقنعه فروشگاه کاشانه موجود است.

نحو استفاده باندانا در حجاب

ابعاد باندانا (دستمال سر و گردن)

اندازه استاندارد باندانا برای افراد بزرگسال 56 سانتی متر است، البته دستمال سر تا ابعاد 68 سانتی متر نیز تولید می شود. اندازه باندانای بچه گانه تقریبا 46 سانتیمتر بوده و کوچک تر از این سایز نیز تنها برای نوزادان قابل استفاده است.

نحو تا زدن باندانا
استفاده از باندانا در استایل
باندانا از کجا بخریم

از کجا باندانا بخریم؟

برای خرید باندانا بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
12 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 8 مهر 1401 / 12:56

    مطمئن باشید هر سفارشی که ثبت میشه ما تمام تلاش مون رو می کنیم که رضایت مشتری جلب بشه. از بابت کیفیت بانداناها هم خیالتون راحت

  • منصوری 8 مهر 1401 / 12:26

    من الان 2 طرح دستمال سر سفارش دادم. اگه کیفیتش خوب باشه بازم میخوام

  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:33

    بله دستمال سر مرد و زن نداره

  • سعید 17 تیر 1401 / 15:12

    باندانا رو مردا هم میتونن استفاده کنن درسته؟

  • عبداله میرزابیکی 29 فروردین 1401 / 09:38

    نه. باندانا اواسط اردیبهشت در سایت کاشانه موجود میشه. اگر به این محصول علاقه دارید بهمون سر بزنید

  • ناشناس 29 فروردین 1401 / 09:32

    سلام باندانا سرمه ای عکس اول موجوده؟

  • زهره ناصری 29 فروردین 1401 / 09:32

    سلام به عنوان یکی از مشتری های قدیمی کاشانه ازتون می خوام باندانا رو هم موجود کنید. ما کاشانه رو به عنوان فروشگاه تخصصی شال و روسری می شناسیم دلمون می خاد همه خریدهامون رو همین جا انجام بدیم

  • ناشناس 5 بهمن 1400 / 02:14

    بنظرم باندانا تل سره بیشتر تا روسری

  • زینب سادات 29 دی 1400 / 17:26

    سلام برای عید باندانا بیارین لطفا

  • گل رز 28 دی 1400 / 01:20

    سلام همش 50 سانته چرا پس اینقدر گرونه همه جا!!! البته خدایی شیکه

  • زهرا نیازی 28 دی 1400 / 01:18

    کاش دستمال سر هم بیارین. بیارین من چندتا طرح خوشگل می خرم. طرح چهارخونه بیارین لطفا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر