هودی با شال یا روسری

هودی با شال یا روسری

استایل هودی

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با هودی را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با هودی شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

هودی چیست؟

هودی به سویشرت و ژاکت شباهت زیادی دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد. با ترند شدن پوشش هودی تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس های متفاوت و طرح های گوناگون شامل هودی جلو بسته، زیپ‌دار و یا دکمه‌دار تولید می‌شود.
تا چند سال پیش هودی را معمولا به تن افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپر و هکرها را دنبال می‌کنند می دیدیم اما امروزه هودی در میان همه اقشار جامعه به خصوص در میان نوجوانان طرفداران بسیاری دارد.

استایل هودی با کلاه

هودی استایلی اسپرت و بروز ایجاد می کند، پس طبیعی است که با شال و کلاه ترکیب بهتری بدست بیاورید. بیایید چند استایل بازیگران با هودی و کلاه را نگاهی بیاندازیم.

در ابتدا این استایل شیک از مهناز افشار با هودی خاص اش و کلاه ارتشی را ببینید.

عکس مهناز افشار با هودی شیک اش و کلاه

استایل هودی با شال

استایل پاییزی لیندا کیانی با هودی و پافر

استایل پاییزی لیندا کیانی با هودی و پافر را ببینید. طرز بستن شال لیندا کیانی دقیقا همانی است که باید باشد.

وقتی هودی را با شال می پوشید دست تان برای بستن شال با مدل های مختلف باز است. زیرا شال اصالتا به استایل های اسپرت تعلق دارد و همراهی شال و هودی استایل هماهنگی را خلق می کند. البته این شما هستید که با انتخاب و خرید شال مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پس پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن شال با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و متفاوت باشید.

استایل هودی با روسری

اگر از آن دست خانم هایی هستید که بین شال و روسری همواره روسری را انتخاب می کنند و با روسری احساس راحتی بیشتری دارید باز هم می توانید با هودی روسری بپوشید. فقط پیشنهاد می کنیم به فکر روسری های قواره بزرگ نباشید. چون اگر ادامه روسری را روی هودی بیاندازید که کلاه آن را می پوشاند و جالب نیست. اگر هم اضافه های روسری را زیر هودی بپوشانید قسمت بالای استایل تان حجیم می شود. پس سعی کنید از روسری های قواره کوچک و متوسط با هودی استفاده کنید.

اگر هم نگران حجاب و دیده شدن گردن یا موهای تان هستید می توانید زیر روسری یک زیرشالی بپوشید. به این ترتیب هم روسری به هیچ عنوان روی سرتان سر نمی خورد و همیشه مرتب می ماند. مقنعه زیرشالی هم حجاب تان را کاملا حفظ می کند. اگر نیاز دارید درباره مقنعه زیرشالی بیشتر بدانید زیرشالی چیست را بخوانید.

با هودی شال بپوشیم یا روسری؟

از نظر کاربردی استفاده از شال در استایل اسپرت هودی متداول تر است. البته با رعایت نکاتی که ذکر کردیم می توانید از روسری نیز در استایل با هودی تان استفاده کنید. در ادامه چند استایل دیگر از بازیگران زن و هنرمندان ایرانی با هودی را ببینید.

استایل دخترانه ترلان پروانه با هودی زرد
ماهور الوند با هودش خاص و شیک
استیال ترلان پروانه با هودی آبی
استایل هودی دخترانه ترلان پروانه

از کجا شال و روسری مناسب هودی بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. اما برای هودی پیشنهاد ما استفاده از انواع شال دخترانه با طرح های فانتزی و عروسکی و یا روسری های قواره متوسط است. اگر نیاز به تهیه زیرشالی دارید آن را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه ها سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • الا 28 اسفند 1400 / 15:39

    خیلی خوبه

    خیلی خیلی خیلی عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر