مانتو چرم با شال یا روسری

مانتو چرمی با شال یا روسری

استایل مانتو چرمی

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با مانتو چرمی را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با مانتو چرم شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

مانتو چرمی کوتاه با شال

یک مانتو چرمی کوتاه با شال هماهنگ می تواند استایل اسپرت و جوان پسندی بسازد. این استایل شیک مانتو چرمی کوتاه قهوه ای و شال ساده طیف همرنگ را ببینید.

مانتو چرمی کوتاه قهوه ای

مانتو چرمی بلند و شال

این مانتو چرمی طوسی سبز شیک و لاکچری و شال موهر طوسی را ببینید. یک استایل بی نظیر و به یاد ماندنی.

مانتو چرمی طوسی سبز شیک و لاکچری
مانتو چرمی قهوه ای

یا این مانتو چرمی قهوه ای بلند را ببینید که به همراه شال و اکسسوری شال و روسری مناسب چه استایلی خلق کرده است.

نکته اینجاست که مانتو چرمی نقش اصلی را در استایل شما داشته باشد. پس باید شال را مدلی ببندید که جلوی مانتوتان را نپوشاند. با انتخاب و خرید شال مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن شال با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و بانویی متفاوت باشید.

استایل بازیگران با مانتو چرمی

اما بد نیست نگاهی به استایل بازیگران ایرانی با مانتو چرمی بیاندازیم. الناز شاکردوست یک روسری طرح دار زمینه مشکی را با این استایل زیبای چرمی همراه کرده است.

استایل مانتو چرمی الناز شاکردوست با روسری

بهنوش طباطبایی با این استایل فوق العاده یک شال حصیری دودی رنگ پوشیده است. به مدل بستن شال دقت کنید که سعی شده چرم زیبای یقه مانتو را نپوشاند.

استایل بهنوش بختیازی با مانتو چرمی قرمز

استایل شیک و زیبای سوگل طهماسبی با مانتو چرمی مشکی و روسری مجلسی قواره متوسط را ببینید.

استایل چرمی سوگل طهماسبی با روسری

با مانتو چرمی شال بپوشیم یا روسری؟

از نظر کاربردی استفاده از شال در استایل اسپرت چرمی متداول تر است. البته همان طور که می بینید می توانید از روسری قواره کوچک و متوسط نیز در استایل با مانتو چرمی تان استفاده کنید. در ادامه چند استایل دیگر از بازیگران زن و هنرمندان ایرانی با مانتو چرمی را ببینید.

از کجا شال و روسری مناسب مانتو چرمی بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. اما برای مانتو چرمی پیشنهاد ما استفاده از انواع شال ساده تک رنگ و یا روسری قواره متوسط است. مانتو چرمی به اندازه کافی لاکچری و زیباست و نباید با انتخاب شال یا روسری خاص تمرکز نگاه دیگران را از روی آن بردارید.

خانم های محجبه ای که درباره روسری قواره کوچک و متوسط نگران پوشش موها و گردن شان هستند می توانید این دغدغه را با استفاده از زیرشالی کاملا رفع کنید. مقنعه زیرشالی را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 450 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • گندم 28 دی 1400 / 01:11

    فقط تیپ قرمز بهنوش طباطبایی. خیلی شیکه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر