مانتو کوتاه با شال یا روسری؟

مانتو کوتاه با شال یا روسری

با مانتو کوتاه چی بپوشیم؟

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با مانتو کوتاه را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با مانتو کوتاه شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

مانتو کوتاه با شال

مانتو کوتاه برای ایجاد استایل دخترانه و اسپرت ایده آل است. پیشنهاد می کنیم با انتخاب یک شال هماهنگ و خوشرنگ استایل تان را تکمیل کنید. برای مثال به استایل با طراوت و شاداب نفیسه روشن دقت کنید. نفیسه روشن مانتو یقه آبشاری خاص اش را که به رنگ سبز فسفری می باشد با یک شال هنرمندی سبز همراه کرده است. یک استایل مونوکروم خاص در طیف سبز که با فضایی که در آن عکس گرفته اند بسیار همخوانی دارد.

مانتو کوتاه نفیسه روشن

مانتو کوتاه و روسری

به هیچ عنوان  با مانتو کوتاه روسری قواره بزرگ استفاده نکنید. اگر با روسری راحت تر از شال هستید و می خواهید با مانتو کوتاه تان روسری بپوشید به سراغ روسری های قواره کوچک و متوسط بروید. یادتان باشد شما دارید تکه های پازل یک استایل دخترانه را تکمیل می کنید. پس سعی کنید همه چیز با هم هماهنگ و مینیمال باشد.

با مانتو کوتاه چی بپوشم

به ندرت می توانید در میان بازیگران و سلبریتی ها استایلی با مانتو کوتاه و روسری بیابید. اگر باز هم در استفاده از روسری به همراه مانتو کوتاه تان اصرار دارید سعی کنید آن را مدل دخترانه ببندید.

با انتخاب و خرید شال مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن شال با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و بانویی متفاوت باشید.

استایل بازیگران با مانتو کوتاه

اما بد نیست نگاهی به استایل بازیگران ایرانی و بلاگرهای معروف حجاب استایل با مانتو کوتاه بیاندازیم. الناز شاکردوست ترکیبی هماهنگ از طیف آبی را به تن کرده است. البته شال چروک هنرمندی اش را طوری سر کرده که تقریبا مانتو اش دیده نمی شود!

مانتو کوتاه الناز حبیبی

یک مانتو دخترانه کوتاه با شال نخی طرح دار. همه چیز عالی است.

استایل دخترانه با شال طرح دار

مانتو آبی جلوباز و شال اشکی

مانتو آبی کوتاه جلوباز
مانتو زرد کوتاه
مانتو چهارخونه کوتاه قهوه ای
ست مانتو زرد کوتاه و شال مشکی
مانتو چهارخونه کوتاه قهوه ای
مانتو کوتاه زرد

با مانتو کوتاه شال بپوشیم یا روسری؟

همانطور که می بینید استفاده از شال در استایل اسپرت مانتو کوتاه متداول تر است. البته هیچ قانون کلی وجود ندارد اما پیشنهاد می کنیم وقتی به سراغ مانتو کوتاه می روید از شال و یا نهایتا روسری های قواره کوچک استفاده کنید.

از کجا شال و روسری مناسب مانتو کوتاه بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است.

خانم های محجبه ای که درباره روسری قواره کوچک و متوسط نگران پوشش موها و گردن شان هستند می توانید این دغدغه را با استفاده از زیرشالی کاملا رفع کنید. مقنعه زیرشالی را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر