مانتو کتی با شال یا روسری؟

مانتو کتی با شال یا روسری

با مانتو کتی چی بپوشیم؟

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با مانتو کتی را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با مانتو کتی شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

مانتو کتی با شال

مانتوی کتی از انواع مدل مانتو پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است. از انواع مانتو های کتی می توان در مجالس و مهمانی های مختلف و مکان های اداری و رسمی استفاده نمود.

یکی از سوال های پر تکرار این است نحو ست کردن مانتو کتی است. به استایل هایی که در ادامه آمده است دقت کنید. مه لقا باقری در این استایل شیک و مجلسی شال پلیسه گلبهی روشن را با مانتو کتی کوتاه اش ست کرده است. انتخاب دو سایه از رنگ گلبهی در کنار رنگ سفید استایلی ملایم و دلنشین خلق کرده است. در نهایت کیف و کفش ورنی استایل ایشان را بیشتر خانمانه کرده است تا دخترانه.

ست مانتو کوتاه مه لقا باقری و شال پلیسه

مانتو کتی و روسری

اگر قصد ایجاد استایلی رسمی و کلاسیک دارید باید با مانتو کتی روسری بپوشید. برای داشتن ظاهری اداری و رسمی نیز می توانید مانتو کتی را با شلوار تیره یا روشن ست کنید. 

استایل جذاب الناز حبیبی با مانتو کتی زرد و روسری. به نحو سر کردن روسری دقت کنید.

مانتو کتی زرد الناز حبیبی

با انتخاب و خرید روسری مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن روسری با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و بانویی متفاوت باشید.

استایل بازیگران با مانتو کتی

اما بد نیست نگاهی به استایل بازیگران ایرانی و بلاگرهای معروف حجاب استایل با مانتو کتی بیاندازیم.

مانتو کتی چهارخونه دخترانه بنفش آبی

یک مانتو کتی چهارخونه با شال ساده و شلوار مام استایل. همه چیز عالی است.

مانتو کتی چهارخونه

مانتو کتی چهارخونه در استایل های کلاسیک کاربرد بیشتری دارد.

مانتو کتی سرخابی شیک
مانتو کتی طوسی و شال سرمه ای | استایلی جذاب از مزون میترا خواجه ای
مانتو کتی چهارخونه درشت قهوه ای
مانتو کتی زرد خردلی
مانتو کتی کوتاه طوسی و شلوار مامی استایل
مانتو کتی بهاره رهنما
مانتو کتی ریحانه پارسا
استایل بهاره رهنما با مانتو کتی

با مانتو کتی شال بپوشیم یا روسری؟

همانطور که می بینید استفاده از شال در استایل اسپرت مانتو کوتاه متداول تر است. البته هیچ قانون کلی وجود ندارد اما پیشنهاد می کنیم وقتی به سراغ مانتو کوتاه می روید از شال و یا نهایتا روسری های قواره کوچک و مینی اسکارف استفاده کنید.

از کجا شال و روسری مناسب مانتو کتی بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است.

خانم های محجبه ای که درباره روسری قواره کوچک و متوسط نگران پوشش موها و گردن شان هستند می توانید این دغدغه را با استفاده از زیرشالی کاملا رفع کنید. مقنعه زیرشالی را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر