مانتو بلند با شال یا روسری؟

با مانتو بلند شال بپوشیم یا روسری

با مانتو بلند چی بپوشیم؟

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. اگر علاقه دارید در این مورد بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم ابتدا سری به مطلب شال یا روسری بزنید. در این مطلب می خواهیم استایل دخترانه و زنانه با مانتو بلند را بیشتر بررسی کنیم. اگر برای شما هم سوال است که با مانتو بلند شال بپوشید یا روسری این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

مانتو بلند با شال

این روزها مانتوهای بلند یا عبایی ترند شده است. اگر دقت کرده باشید تقریبا همه اینفلوئنسرهای با حجاب اینستاگرام مانتو عبایی می پوشند! مانتوهای بلند بیشتر حالت رسمی دارند پس بهتر است با شال یا روسری ای همراه شوند که با استایل رسمی تان هماهنگ باشند.

با مانتو بلند شال سر کنم یا روسری

مانتو بلند و روسری

البته اگر بخواهیم خیلی صریح به سوال با مانتو بلند شال سر کنم یا روسری؟ پاسخی بدهیم باید بگوییم که این سوال اساسا اشتباه هست. چون موارد متعددی در اینکه شال انتخاب کنید یا روسری نقش دارند. مانتوهای بلند اکثرا رسمی هستند. توصیه می شود مانتو رسمی بلندتان را با روسری شاین، ساتن ابریشم، ژاکارد و در یک کلام روسری مجلسی یا ساده استفاده کنید.

ست مانتو بلند طوسی مشکی

با انتخاب و خرید روسری مناسب و بستن آن با مدل های خاص می توانید استایلی بی نظیر خلق کنید. پیشنهاد می کنیم برای آموزش بستن روسری  با مدل های گوناگون هم وقت بگذارید و بانویی متفاوت باشید.

استایل بازیگران با مانتو بلند

اما بد نیست نگاهی به استایل بازیگران ایرانی و بلاگرهای معروف حجاب استایل با مانتو بلند بیاندازیم. مانتو ابر و بادی بلند آزاده صمدی – به نحوه سر کردن شال دقت کنید.

مانتو بلند آزاده صمدی

استایل شیک و دلنشین سحر دولت شاهی. یک مانتو دخترانه بلند با شال هنرمندی. همه چیز عالی است.

سحر دولت شاهی مانتو بلند بازیگر

اگر مانتو بلندتان ساده و تک رنگ است و هیچ مدل خاصی روی آن کار نشده است از شال یا روسری مجلسی قواره بزرگ استفاده کنید. اینطوری می توانید به جلو استایل تان نقش بدهید.

مانتو بلند شقایق فراهانی
مانتو بلند بازیگر سحر دولتشاهی
مانتو بلند سوگل طهماسبی
مانتو بلند و شال آبی روشن
مانتو زرد بلند و شال سفید
مانتو آبی بلند
مانتو زرد بلند
مانتو زرد بلند شیک
مانتو چهارخونه بلند زیبا
مانتو چهارخونه بلند دخترانه
مانتو مشکی بلند مجلسی
مانتو بلند مشکی سفید
مانتو بنفش بلند
مانتو چهارخونه بلند بنفش
مانتو چهارخونه طوسی بلند
مانتو بلند مهتاب کرامتی

با مانتو بلند شال بپوشیم یا روسری؟

همانطور که می بینید تفاوتی در استفاده از شال و روسری به همراه مانتو بلند وجود ندارد. اگر چه بازیگران و چهره های شاخص اکثرا از شال برای ست کردن با مانتو بلندشان استفاده می کنند. پیشنهاد می دهیم اگر جلو مانتوتان ساده است از شال بلندی که یک طرف آن پایین افتاده است استفاده کنید. چون اینطوری طرح ساده جلو مانتوتان استایل تان را کسل کننده نمی کند.

از کجا شال و روسری مناسب مانتو بلند بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است.

خانم های محجبه ای که درباره روسری قواره کوچک و متوسط نگران پوشش موها و گردن شان هستند می توانید این دغدغه را با استفاده از زیرشالی کاملا رفع کنید. مقنعه زیرشالی را می توانید در رنگ های مختلف از بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • Mary 22 اسفند 1400 / 13:42

    چه مانتو شیک و خوشگلی پوشیدن خانمها فراهانی و دولتشاهی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر