نحوه شستن شال و روسری پلیسه

نحو شستن شال پلیسه

شستن شال پلیسه باید به نحوی انجام شود که یه پلیسه های شال آسیبی نرسد. همان طور که در راهنمای شستن شال و روسری کاشانه نیز گفته شد بهترین روش برای شستن شال پلیسه شستشوی دستی آن می باشد. برای دانستن نحو انجام دستی شستشوی شال و روسری پلیسه با ما همراه باشید.

 

نحو شستن شال پلیسه

در هنگام شست و شوی شال و روسری پلیسه (و همچنین انواع شال پفکی) باید دقت بیشتری به خرج بدهید. گاهی استفاده از برخی مواد شیمیایی برای شستن موجب خرابی پلیسه های پارچه می شود. در صورتی که شال یا روسری برچسب مراقبت دارد حتما آن را طبق دستورالعمل روی برچسب تمیز و خشک کنید. هرگز از آب خیلی داغ برای شستن شال پلیسه استفاده نکنید. شال و روسری های پلیسه دار را با فشار نچلانید. برای خشک کردن هم آن را طوری روی بند قرار دهید که پلیسه های اش عمود به زمین باشد. همچنین روی بند آن را پهن نکنید و اجازه دهید همان طور که پلیسه ها جمع هستند خشک شود.

 

دمای آب برای شستشوی پارچه پلیسه دار نباید بیش از ۳۰ درجه سانتی گراد باشد. همچنین برای حفظ ظاهر و کیفیت پارچه بهتر است شستشو با دست و به آرامی انجام شود.

 

نحو شستن روسری پلیسه

اولین نکته ای که در نحوه‌ شستن شال پلیسه باید ذکر شود این است که بهتر است آن را به خشکشویی بسپارید. چرا که آن ها این کار را بهتر بلدند و می دانند که چه مواردی را باید رعایت کنند تا چین و پلیسه های شال و و روسری شما باز نشود.
نحوه‌ شستن روسری پلیسه مثل تمام روسری هاست که باید از آب سرد استفاده کرد. از مواد شوینده مناسب و ملایم کمک گرفت و هنگام شستشو نباید آن ها را چنگ زد.
هنگام خشک کردن آن ها را از هیچ بند و طنابی آویزان نکنید؛ چرا که این گونه شال ها و روسری ها به دلیل خیس شدن وزن سنگینی پیدا می کنند و اگر در حالت آویخته قرار بگیرند پلیسه های آن ها به احتمال زیاد باز می شوند و شکل اصلی شال از بین می رود. هم چنین این کار باعث جدا شدن تاروپود روسری می شود.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • ناشناس 5 بهمن 1400 / 02:22

    سلام شال پلیسه ام چروک شده نمیشه درستش کنم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر