نحو اتو کشیدن شال پلیسه

نحو اتو کردن شال پلیسه

اتو کردن شال پلیسه به دفت و حوصله بالایی نیاز دارد. پس تنها وقتی برای انجام این کار اقدام کنید که عجله ای برای اتمام کار ندارید. اگر چه این نکته بدیهی نیاز به گفتن ندارد اما چون هر اشتباهی در هنگام اتو شال پلیسه می تواند پلیسه شال را کاملا خراب کند نیاز دانستیم که قبل از هر چیز این مورد را تذکر بدهیم. خوب سخنرانی کافیست! برویم سراغ اصل مطلب…

 

چگونه شال پلیسه را اتو کنیم؟

یادتان باشد حرارت اتو می تواند پلیسه شال تان را از بین ببرد پس تا جایی که واقعا نیاز نیست شال و روسری پلیسه را اتو نکنید! با این حال اگر چاره دیگری نبود ساده ترین راه برای اتو کردن شال پلیسه این است که شال تان را در حمامی که بخار جمع شده باشد آویزان کنید.

نحوه اتو کردن شال پلیسه خیلی اهمیت داره اگر شال پلیسه یا شال پفکی را مثل لباسهای دیگر اتو کنین ممکن است پلیسه های شال تان از بین برود. بهتر تا جایی که میتونین شال پلیسه تان را به شکلی آویزان کنید که نیاز به اتو نداشته باشد. اما اگر شال پلیسه تان نیاز به اتو شدن دارد بهتر از به این ترتیب عمل کنید:

 

طریقه اتو کشیدن شال پلیسه

اگر به شال یا روسری پلیسه تان برچسب مراقبت یا مارک متصل شده علامت های روی آن را به دقت بخوانید. یکی از مواردی که معمولا در برچسب مراقبت همراه شال یا روسری ذکر می شود مناسب ترین دما برای اتو کردن آن است. به این ترتیب متوجه می شوید که با تنظیم اتو روی چه درجه حرارتی کمترین آسیب به شال یا روسری پلیسه تان وارد می شود.

یک بار دیگر قبل از اقدام به اتو زدن شال یا روسری پلیسه پیشنهاد می کنیم از خدمات خشک شویی ها برای شستن شال پلیسه بهره ببرید. خشکشویی ها می دانند چطور این کار را انجام بدهند که به پلیسه های شال یا روسری شما آسبیبی نرسد.

توصیه می کنیم اتو را مستقیم روی شال پلیسه تان قرار ندهید. حتی می توانید از محافظ اتو استفاده کنید.

چین ها را رو مرتب کرده و از بالا شروع به اتو زدن کنید. می توانید پلیسه های جمع شده را با سنجاق فیکس و ثابت کنید و سپس شروع به اتو زدن شال کنید. ولی ذقت کنید که اتو را روی سنجاق ها قرار ندهید و حتماً نحوه اتو زدن از بالا به پایین باشد.

 

از بین بردن خط اتو شال پلیسه!

یه راه دیگر هم این است که شال تان را با نرم کننده بشورید و همین طور که خیس است و روی چین های پلیسه اش جمع شده طوری آویزان اش کنید که پلیسه هایش عمود به زمین باشد. به این ترتیب چروک های شال رفع می شود. فقط باید بگذارید خودش خشک شود و هرگز شال را نچلانید.

 

آخرین و سخت ترین راه هم این است که پلیسه ها را تک تک اتو کنید! که البته برای شال و روسری پلیسه درشت این کار را می توان انجام داد و نیاز به حوصله زیادی دارد.

 

برای مطالعه نکات بیشتر خواندن مطلب نگهداری شال و روسری را پیشنهاد می کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر