چگونه طلق روسری را ثابت نگه داریم

چگونه طلق روسری را ثابت نگه داریم

نکته مهم برای ثابت ماندن طلق روسری

مشکل خیلی از خانم ها با طلق روسری این است که حین استفاده روی سر، روسری کم کم لیز می خورد. در واقع این مشکل در مدل های ساده طلق وجود دارد که بدون هیچ لایه اضافی و صرفا طلق برش خورده می باشند. در طلق روسری های کاشانه دو طرف طلق با لایه ای پارچه ای پوشانده شده که از لغزش جلوگیری می کند. پس اگر تجربه خوبی در استفاده از طلق روسری نداشته اید به شما پیشنهاد می کنیم فقط یک بار طلق روسری فوق العاده کاشانه را امتحان کنید. در فایل صوتی زیر فاطمه ظهیری از فروشگاه اینترنتی کاشانه به این سوال به طور کامل پاسخ داده اند.

برای خرید طلق روسری تنها به سراغ فروشگاه های معتبر ملزومات حجاب در شهر محل زندگی تان بروید. اگر هم قصد خرید اینترنتی طلق روسری دارید پیشنهاد ما خرید از یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

خرید طلق روسری درجه یک از فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری و اکسسوری شال و روسری زنانه آنها گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال، روسری، گیره و سوزن روسری، طلق و سایر فیکس کننده ها که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 17 تیر 1401 / 15:33

    بله فرقی نمیکنه

  • ناشناس 17 تیر 1401 / 15:14

    سلام طلق روسری هاتون مناسب شالم هست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر