راهنمای انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست

انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست

انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست

در مقاله شال یا روسری به طور مفصل درباره اینکه کجا و با چه استایل شال بپوشیم و کجا و با چه استایل روسری صحبت کردیم. در هنگام خرید شال و روسری باید توجه داشته باشید که قبل از اینکه یه روسری یا شال با لباس هاتان هماهنگ باشد باید به رنگ پوست صورت تان بیاید. در واقع شما باید رنگ شال و روسری تان را با توجه به رنگ پوست تان انتخاب کنید. شاید به همین دلیل است که رنگ های نود یا خنثی اینقدر پرطرفدار هستند. اما حتی انتخاب رنگ خنثی نامناسب هم چهره شما را خسته، خجالتی و بی حال نشان می دهد. در این آموزش از سری آموزش های کاربردی فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین رنگ حجاب شال یا روسری را انتخاب کنید که کاملا با رنگ پوست تان متناسب باشد. با ما همراه باشید.

انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست

روش تشخیص سردی و گرمی رنگ پوست

برای اینکه ببینیم چه رنگی به صورت ما می آید اول باید ببینیم پوست ما چه رنگی است. ولی آیا می دانید تنالیته ی رنگی پوست صورت تان در طیف سرد تا گرم کجا قرار دارد؟ همه ما در یکی از این دسته ها قرار داریم: گرم، سرد و خنثی

برای فهمیدن این موضوع می توانید از آزمایش دستبند طلایی استفاده کنید. یک دستبند طلایی را روی مچ یکی از دست ها و یک دستبند نقره ای را روی مچ دست دیگرتان قرار دهید و ببینید با کدام دستبند پوست شما سرحال تر به نظر می رسد.

رنگ پوست تان سرد است یا گرم؟

اگر دستبند نقره ای پوست شما را شفاف تر و زیباتر نشان میدهد تن رنگ پوست شما سرد است و اگر با رنگ طلایی پوست خوش رنگ تری دارید تن پوست شما گرم است. اگر هم هر دو به دست تان می آیند پس رنگ پوست خنثی ای دارید.

تشخیص تنالیته رنگ پوست با بررسی رنگ رگهای مچ دست

روش دیگر این است که رگ های مچ دست تان را بررسی کنید. اگر آنها آبی رنگ هستند شما رنگ پوست سردی دارید. اگر سبز دیده می شوند رنگ پوست تان گرم است. و در نهایت اگر به رنگ بنفش نزدیک ترند شما خنثی هستید. یک روش ساده تر این است که بروید جلوی آیینه. و آن شال یا روسری را جلوی صورت تان بگیرید. اگر باعث تیره و کدر شدن رنگ پوست تان می شود رنگ مناسبی برای شما نیست. همچنین اگر باعث روشنی، شادی و طراوت پوست تان شد بدانید که همان رنگ گمشده شماست! خب برویم سر وقت اصل مطلب و حالا که فهمیدید رنگ پوست تان چه طیفی است ببینیم چه شال و روسری ای می توانید استفاده کنید.

چه شال و روسری به صورتم میاد؟

روسری و شال نزدیک ترین بخش لباس به صورت شماست و اگر آن را درست انتخاب کنید بازتاب رنگش حتی می تواند به زیباتر شدن پوست تان کمک کند. در واقع در بسیاری از مواقع که ما از انتخاب شال و روسری مان راضی نیستیم به این دلیل است که اصلا آن رنگ انتخابی مناسب برای پوست صورت مان نیست.

برای پوست سفید چه رنگ شال و روسری مناسب است؟

شال و روسری مناسب پوست سفید و روشن

شما ملکه رنگ آبی و سبز هستید. البته می توانید رنگ های سرد دیگر را نیز استفاده کنید.

شال مناسب پوست روشن

پیشنهاد ما رنگ صورتی و یا قرمز جیغ است.

رنگ مناسب برای پوست روشن

رنگ های خنثی مناسب برای رنگ پوست روشن و سرد سفید، خاکستری، سرمه ای می باشند.

شال طیف رنگ پاستیلی

از رنگ های طیف زرد و نارنجی پرهیز کنید چون پوست شما را بی حال نشان می دهند.

رنگ مناسب پوست با تنالیته رنگ سرد

بهترین رنگ شال یا روسری برای پوست سفید یا روشن می تواند رنگ های پر مثل قرمز، آبی یا سبز باشد.

روسری طرح دار با زمینه روشن

اگر هم می خواهید از رنگ های روشنی مثل شیری یا سفید استفاده کنید بهتر است سراغ یک روسری طرح دار بروید، یک شال سفید ساده برای پوست هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. توضیه می کنیم اگر رنگ پوست تان روشن است مطلب شال و روسری مناسب رنگ پوست سفید را ببینید.

چه رنگ شال و روسری به پوست گندمی میاد؟

شال و روسری مناسب پوست گندمی

تشخیص رنگ پوست گندمی کمی سخت است. در واقع اگر رنگ پوست تان تیره یا روشن نیست شما رنگ پوست گندمی و طبیعی ای دارید.

شال مناسب رنگ پوست گندمی

رنگ های مناسب برای شما هلویی، صورتی غبارآلود، آبی ملایم، اسطوخودوس ملایم، زرد پاستیلی، سبز یشمی می باشند.

شال مناسب رنگ پوست گندمی

رنگ های خنثی ایده آل برای رنگ پوست گندمی سفید مایل به قرمز، خاکستری مایل به قرمز و صورتی رژگونه هستند.

سفید مایل به قرمز

از رنگ های خیلی روشن دوری کنید. سعی کنید از سایه های ملایم مانند طیف پاستیلی یا رنگ هایی مثل آجری استفاده کنید. مثلا به جای قرمز پر هیجان و جیغ از قرمز آجری استفاده کنید.

شال طرح دار مناسب پوست گندمی

اگر پوست تان نه خیلی روشن و نه خیلی تیره  است دست تان خیلی بازتر خواهد بود. مثلا می توانید سراغ رنگ های سبز یا آجری روشن بروید. روسری هایی با پارچه ی براق و یا روسری و شال شنی در تناژ رنگی سرمه ای یا زرشکی هم انتخاب های مناسبی هستند. رنگ شال روشن می تواند پوست سبزه یا گندمی را روشن تر نشان بدهد در حالی که رنگ های تیره تر ظاهر این مدل پوست را به سمت تیره تر متمایل می کند.

چه رنگ شال و روسری به پوست سبزه میاد؟

روسری مناسب پوست سبزه

اگه پوست صورت تون تیره است اصلا سراغ شال و روسری های با رنگ مات و کدر نروید. رنگ های مات و کدر باعث می شود بازتاب رنگ شال و روسری درخشش طبیعی پوست تان را از بین ببرد. برای مثال به جای طوسی بهتر است سراغ رنگ موشی بروید و البته آبی کاربنی و زرد روشن رو هم فراموش نکنید.

شال مناسب پوست سبزه

 

رنگ های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ های ارغوانی و بنفش هم می تونن زیبایی تان را دو چندان کنند. اگر می خواهید درباره رنگ های مناسب شال و روسری ایده ال برای پوست سبزه بدانید مقاله روسری مناسب پوست سبزه را بخوانید.

شال طیف نارنجی مناسب پوست سبزه

اگر پوست با تنالیته گرم دارید می توانید برای شال و روسری به سراغ رنگ های زرد خردلی، طلایی و تقریبا تمامی طیف های نارنجی بروید.

شال سبز زیتونی مناسب پوست سبزه

البته معنی اش این نیست که نباید به سراغ رنگ های سرد بروید فقط آنها را در طیف گرم تر انتخاب کنید. مثلا سبز زیتونی یا سبز آبی.

شال رنگ خنثی مناسب پوست سبزه

رنگ های خنثی مناسب برای پوست شما قهوه ای، شکلاتی، کرم و بژ گرم می باشد.

شال کرمی مناسب پوست تیره
نمونه شال طیف قهوه ای مناسب پوست سبزه
شال طیف قهوه ای مناسب پوست سبزه
شال رنگ مناسب برای پوست سبزه و تیره
شال پوست ماری قهوه ای مناسب پوست گرم و سبزه
شال طرح دار آبی قهوه ای برای پوست سبزه
رنگ مناسب پوست گرم و سبزه

رنگ های نقره ای یا خاکستری اصلا برای شما مناسب نیست. توصیه می کنیم به رنگ آبی سلطنتی و سبز زمردی هم فکر نکنید.

از کجا شال و روسری رنگ دلخواه مان را بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. هر نوع شال و روسری که بخوانید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است.

اگر باز هم تردید دارید که شال یا روسری به رنگ پوست تان می آید یا نه این نکته را در نظر داشته باشید که: تمام شال و روسری های به رنگ خنثی به همه نوع پوستی می آید. رنگ های خنثی عبارت اند از: بژ، سفید، مشکی، رنگ های نود، قهوه ای، نقره ای، طلایی. در راهنمای ست کردن مانتو به طور کامل در مورد رنگ های خنثی صحبت کرده ایم.

جدیدترین شال و روسری های فروشگاه کاشانه

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 450 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • پریسا 24 شهریور 1401 / 12:36

    موها و ابروهام مشکی زاااااغ چشمامم قهوه ای سوخته. سبزه ام.یعنی سبزه طلایی نه سیااه همیشه کرم میزنم اما بازم معلوم میشه
    همیشه مشکل دارم تو انتخاب رنگ شال و لباس
    همیشه مشکی میپوشم

  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:55

    شال مناسب موی روشن چیه

  • ناشناس 20 تیر 1401 / 12:37

    برای پوست گندمی چرا کم نوشتین. ما ایرانیا که اکثرا پوستمون گندمیه خب

  • محدثه غلامی 28 فروردین 1401 / 02:22

    سلام رنگ پوست من سفید هستش می خوام بدونم چه روسری مناسب منه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر