روسری مناسب پوست سفید

شال و روسری مناسب پوست سفید و روشن

وقتی نوبت به خرید شال و روسری می رسد این را در نظر بگیرید که قبل از اینکه یه روسری یا شال با لباس هاتان هماهنگ باشد باید به رنگ پوست صورت تان بیاید. روسری و شال نزدیک ترین بخش لباس به صورت شماست و اگر آن را درست انتخاب کنید بازتاب رنگش حتی می تواند به زیباتر شدن پوست تان کمک کند. خانم هایی که رنگ پوست شان سفید است باید در این انتخاب دقت بیشتری به خرچ بدهند. انتخاب شال و روسری با رنگ نامناسب می تواند آنها را مریض و بی روح نشان دهد. در این مطلب می خواهیم درباره نکات انتخاب روسری مناسب رنگ پوست سفید صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روسری مناسب پوست سفید

قبل از اینکه شروع کنیم اگر نمی دانید تنالیته ی رنگی پوست صورت تان در طیف سرد تا گرم کجا قرار دارد از آزمایش دستبند طلایی استفاده کنید. برای خواندن جزئیات بیشتر انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست را بخوانید.

کدام شال و روسری به پوست سفید و روشن می آید؟

اولین نکته این است که شما باید با رنگ شال و روسری حجم سفیدی صورت تان را کنترل کنید. اگر تمایل به استفاده از شال و روسری رنگ روشن دارید سعی کنید از مدل های طرح دار با زمینه روشن استفاده کنید.

انتخاب شال و روسری طرح دار زمینه روشن برای پوست سفید

شال مناسب پوست سفید

تقریبا می توانید هر شالی از انبوه رنگ های شاد با هارمونی تیره را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید در انتخاب شال نیاز به مشاوره بیشتر دارید پشتیبان فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه می تواند به شما کمک کند. اگر بخواهید به سراغ شال ساده تک رنگ بروید شال سرمه ای برای پوست روشن استایل شیکی خلق می کند.

نیوشا ضیغمی با شال ترند طرح دار

پیشنهاد بعدی می تواند شال قرمز باشد. رنگ قرمز گرمی و جذابیت چهره تان را بیشتر می کند.

نیوشا ضیغمی با شال قرمز

شال و روسری مناسب پوست روشن

در طیف رنگ قرمز جذاب ترین انتخاب شال زرشکی خواهد بود. اگر رنگ پوست سفیدی دارید حتما شال زرشکی را امتحان کنید. البته اگر طاقت نگاه های خیره دیگران در جمع را دارید!

نیوشا ضیغمی با شال چهارخونه قهوه ای

رنگ بعدی که به خانم های با پوست روشن خیلی می آید شال و روسری قهوه ای رنگ است. اگر هم از طرفداران رنگ سبز هستید شال سبز تیره و یشمی را انتخاب کنید.

نیوشا ضیغمی با استایل مشکی

اگر چه خانم های با پوست سفید را از پوشیدن شال و روسری رنگ روشن منع کردیم اما در مقابل شال مشکی بسیار با رنگ پوست روشن هماهنگ است.

از کجا شال و روسری رنگ دلخواه مان را بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. اگر قصد خرید شال یا خرید روسری تک رنگ دارید هر رنگی که بخواهید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. در راهنمای ست کردن مانتو به طور کامل در مورد رنگ های خنثی صحبت کرده ایم.

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • ناشناس 20 تیر 1401 / 12:34

    هیچی شال مشکی نمیشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر