مدل بستن روسری قواره بزرگ زیر چادر

مدل بستن روسری قواره بزرگ لبنانی زیر چادر

آموزش بستن روسری قواره بزرگ زیر چادر

یکی از پردرخواست ترین آموزش های مشتریان کاشانه از ما آموزش بستن روسری قواره بزرگ زیر چادر است. بعضی دختران و خانم های محجبه چادری با روسری های قواره دار زیر چادر کمی مشکل دارند.

مدل بستن روسری قواره بزرگ برای چادری ها

روسری قواره بزرگ را می توانید با مدل های گوناگونی سر کنید. ما در این آموزش مجددا به سراغ مدل روسری لبنانی پرطرفدار رفتیم. بهترین نوع روسری برای بستن مدل لبنانی روسری کرپ حریر است که در بیش از 20 رنگ جذاب در فروشگاه کاشانه موجود است. مدل فروشگاه کاشانه قبلا در آموزش ها مدل لبنانی را به شکل دیگری بسته بود. اما این بار از سوزن روسری برای فیکس کردن روسری استفاده شده است. با ما همراه باشید.

فیلم بستن روسری لبنانی قواره بزرگ زیر چادر

در مطلب انتخاب روسری مناسب زیر چادر دیدیم که روسری های قواره بزرگ کرپ از بهترین انتخاب ها برای پوشیدن زیر چادر هستند. مدل فروشگاه کاشانه در این ویدیو از یک روسری آبی قواره 140 سانتی متر استفاده کرده است. ست کردن ساق دست با رنگ روسری می تواند جذابیت استایل تان را دو چندان کند.

بستن روسری بزرگ باحجاب

پوشیدن روسری با مدل های جدید و گوناگون باعث زیبا و جذاب تر شدن استایل شما می شود و تحسین همه را بر می انگیزد. پس با دیدن ویدیوهای آموزشی سعی کنید چند مدل جدید برای بستن روسری را یاد بگیرید تا در موقعیت ها و مکان های مختلف از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر