روسری مناسب زیر چادر

روسری مناسب زیر چادر

راهنمای خرید روسری برای زیر چادر

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که درباره روسری های موجود در فروشگاه از پشتیبان آنلاین کاشانه پرسیده می شود این است که این روسری برای زیر چادر مناسب است یا خیر؟ خانم های ایرانی که حجاب چادر دارند علاقه دارند روسری های رنگی و متنوعی را زیر چادرشان سر کنند. با تنوع جنس و مدل روسری های موجود در بازار دچار این سردرگمی می شوند که کدام روسری برای استفاده همراه چادر مناسب است. البته این سوال خیلی بجایی هم هست چون برای خانم های محجبه اگر نتوانند روسری را در زیر چادر استفاده کنند در واقع پول شان را دور ریخته اند! در این مطلب خصوصیاتی که باید روسری مناسب برای استفاده در زیر چادر داشته باشد را بررسی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روسری برای زیر چادر را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های روسری مناسب زیر چادر

ویژگی روسری مناسب زیر چادر

انتخاب روسری مناسب برای زیر چادر را دست کم نگیرید. تصور نکنید که وقتی حجاب چادر داریم روسری دیده نمی شود و در نتیجه اهمیت زیادی ندارد چه روسری زیر چادر بپوشیم! دقیقا همین نکاتی که در این مطلب ذکر می کنیم موجب می شود برخی خانم های چادری تیپ و استایل جذاب تری نسبت به سایرین و حتی خیلی از مانتویی ها دارند.

ویژگی روسری مناسب زیر چادر

در انتخاب و خرید روسری برای زیر چادر باید موارد متعددی را مد نظر قرار دهید.

رنگ روسری مناسب زیر چادر

اینکه روسری ساده تک رنگ می خواهید یا روسری طرح دار بستگی به استایل مورد نظرتان دارد و کاملا سلیقه ای است. اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که با رعایت آنها می توانید مطمین باشید اصطلاحا روسری به شما خواهد آمد. مورد اول انتخاب روسری بر اساس رنگ پوست تان می باشد. همچنین فرم صورت شما در گزینش روسری مناسب موثر است. نکات مهم در انتخاب روسری مناسب صورت کشیده، روسری مناسب صورت چاق و یا حتی روسری مناسب صورت لاغر را در مقالات جداگانه ذکر کرده ایم. همه این نکات می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

قواره روسری مناسب زیر چادر

قواره روسری مناسب زیر چادر

مورد مهم بعدی قد شماست! اگر می خواهید استایل تان خیره کننده و جذاب باشد در انتخاب قواره روسری قدتان را نیز مدنظر قرار دهید. قبلا در مطلب قواره روسری چیست توضیحات کاملی درباره روسری قواره کوچک و روسری قواره متوسط و بزرگ را معرفی کرده ایم. باید این را بدانید که روسری مناسب افراد قد کوتاه با افراد قد بلند متفاوت است. رعایت همین نکات به ظاهر کوچک موجب می شود که استایل با حجاب و دلنشینی خلق کنید. اما باز هم انتخاب قواره به سلیقه شما بر می گردد. برای مثال علاقه مندان به مدل روسری لبنانی قواره روسری 130 و 140 را می پسندند چون اساسا داشتن حجاب لبنانی نیاز به روسری قواره بزرگ دارد.

جنس روسری مناسب برای زیر چادر

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های روسری مناسب زیر چادر جنس آن است. دقت کنید که جنس روسری لیز نباشد چون سر خوردن روسری آن هم در زیر چادر خیلی آزاردهنده است. تصورش هم سخت است که تمام روز باید با روسری تان درگیر باشید و مدام آن را مرتب کنید.

روسری کرپ زیر چادر عربی

یکی از بهترین جنس روسری ها برای زیر چادر روسری نخی است. روسری های نخی نسبت به انواع روسری ابریشمی و … کمتر لیز می خورند. البته در هنگام استفاده از چادر عربی آستین های چادر موجب می شود سر خوردن روسری روی سر کمتر باشد. پس اگر چادر معمولی استفاده نمی کنید می توانید به انواع جنس روسری به جز نخی نیز فکر کنید. اما توصیه می کنیم با چادر معمولی فقط روسری نخی استفاده کنید.

علاوه بر جنس نوع بافت پارچه روسری نیز در سر بودن یا نبودن آن تاثیرگذار است. برای مثال روسری ژاکارد به علت نوع بافت اش دارای برجستگی هایی در سطح پارچه روسری می باشد. همین برجستگی های طرح روسری ژاکارد موجب ایستایی فوق العاده آن روی سر و زیر چادر می شود. محبوبیت روسری بافت ژاکارد به حدی است که در فروشگاه کاشانه دسته جداگانه ای به این مدل روسری ها اختصاص داده ایم تا جستجو در میان آنها برای مشتریان فروشگاه راحت تر باشد.

روسری کرپ ساده کرمی

بهترین روسری برای زیر چادر

یکی از مناسب ترین روسری ها برای زیر چادر روسری کرپ حریر است. ریزش فوق العاده پارچه کرپ موجب ایستایی زیبای روسری روی سر و شانه های تان می شود که جلوه زیبا و باوقاری به شما می دهد. همچنین روسری کرپ حریر کیفیت و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و اصلا نخ کش نمی شود. به این ترتیب می توانید مطمین باشید که بعد از سال ها استفاده باز هم مثل روز اول خواهد بود. مزیت عالی دیگر روسری کرپ حریر تنوع رنگی بالای آن می باشد.

روسری کرپ عمده

همه اینها موجب شده تا ما این نوع روسری را در رنگ و قواره های مختلف در سایت کاشانه شارژ کنیم. این روسری های زیبا و باکیفیت محصول تولیدی خود فروشگاه کاشانه می باشد و تمیزی دوخت و کیفیت اعلای پارچه استفاده شده در تهیه این روسری ها را تضمین می کنیم.

یادتان باشد چه بخواهید و چه نخواهید در عصری زندگی می کنید که ظاهر و استایل شما در قضاوت دیگران از شما موثر است. همان قدر که باید استایلی داشته باشید که با آن در هنگام انجام فعالیت های روزانه راحت باشید باید بروز و شیک هم باشید. پس برای زیبایی تان هزینه کنید و همواره استایل منحصر به فرد و جذاب خودتان را داشته باشید. اگر علاقه دارید درباره رازهای خلق استایل های جذاب زنانه بیشتر بخوانید توصیه می کنم از جدول ست رنگ لباس کاشانه دیدن فرمایید.

نحو بستن روسری زیر چادر

نحو بستن روسری زیر چادر عربی

یادتان باشد چه بخواهید و چه نخواهید در عصری زندگی می کنید که ظاهر و استایل شما در قضاوت دیگران از شما موثر است. همان قدر که باید استایلی داشته باشید که با آن در هنگام انجام فعالیت های روزانه راحت باشید باید بروز و شیک هم باشید. با گذاشتن اندکی وقت می توانید روسری تان را مدل های گوناگونی ببندید. تنوعی بی نظیر از مدل های گوناگون در بخش آموزش بستن روسری بیابید.

خرید اینترنتی روسری مناسب زیر چادر

برای خرید روسری تنها به سراغ فروشگاه های معتبر در شهر محل زندگی تان بروید. اگر هم قصد خرید اینترنتی روسری دارید پیشنهاد ما خرید از یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

جدیدترین روسری های کرپ فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:47

    موافقم بهترین روسری نخی قواره بزرگ هستش

  • ناشناس 27 خرداد 1401 / 12:44

    روسری نخی بهترینه واسه زیر چادر

  • ناشناس 12 خرداد 1401 / 21:00

    من روسری کرپ مشکی دارم واقعا عالیه. ولی رنگی که سر می کنم دوست دارم ساق همون رنگی ست کنم باهاش خیلی خوشگل میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر