فیکسر روسری چیست؟

فیکسر روسری چیست

فیکسر روسری چیست؟

هر اکسسوری شال و روسری که به ثابت ماندن شال و روسری روی سر کمک می کند فیکسر روسری نامیده می شود. برای هر بانوی محجبه ای ثابت و مرتب ماندن شال و روسری و داشتن حجابی زیبا اهمیت فراوانی دارد. به طور ویژه خانم هایی که روسری شان را مدل های مختلف از جمله مدل روسری لبنانی می بندند از مشتریان پر و پا قرص انواع فیکسر شال و روسری هستند. در واقع مدل هایی مانند مدل لبنانی را نمی توان بدون استفاده از فیکسر روسری تجربه کرد.

برخی از انواع شال و روسری مانند جنس حریر به خاطر نازک بودن لبه های شان خوب نمی ایستد. برای حل این مشکل می توانید داخل روسری یا شال طلق بگذارید، و با یک گیره روسری آن را زیر گلو یا کنار صورت تان فیکس کنید. البته اینها تنها روش فیکس کردن شال و روسری روی سر نیست. اگر می خواهید با انواع فیکسر روسری آشنا شوید ادامه مطلب را بخوانید.

1. طلق روسری

انواع فیکسر روسری

طلق روسری موجود در بازار ایران در دو مدل بدون روکش و با روکش است. نکته اینجاست که طلق بدون روکش به عنوان یک فیکسر اصلا کارایی ندارد! اگر می خواهید از طلق روسری به عنوان فیکسر استفاده نمایید باید از مدل طلق روسری روکش دار بهره ببرید. طلق های بدون روکش علاوه بر اینکه روسری سرتان سر می خورند با گذشت زمان روسری را نخ کش می کنند. همچنین این مدل طلق راحت تر می شکند و نگهداری آن سخت تر است. پس اگر قصد خرید طلق روسری دارید به این نکته مهم دقت کنید.

طلق روسری های موجود در فروشگاه اینترنتی کاشانه

نکته استفاده از طلق روکش دار این است که باید آن را با روکش همرنگ شال یا روسری تان استفاده کنید. تا مطمئن باشید که سایه آن از زیر روسری و شال دیده نمی شود. یک راه این است که یک طلق سفید برای شال و روسری های رنگ روشن و یک طلق مشکی برای رنگ های تیره تان داشته باشید. همچنین اگر باز هم فکر می کنید شاید استفاده از طلق کار دشواری باشد می توانید کلاه حجاب طلق دار را امتحان کنید.

2. سوزن روسری

آشنایی با انواع فیکسر روسری

یکی دیگر از انواع پرکاربرد فیکسرهای حجاب سوزن روسری می باشد. چون در بستن شال و روسری با مدل لبنانی از سوزن به عنوان فیکس کننده استفاده می شود این فیکسر به سوزن لبنانی یا سوزن عربی هم معروف هست. بر خلاف تصور رایج استفاده از سوزن به هیچ عنوان خطرناک نیست. همچنین این سوزن ها طوری ساخته شده اند که به بافت پارچه آسیبی نمی زنند. پس از بابت اینکه جای سوزن روی شال یا روسری تان خواهد ماند اصلا نگران نباشید. البته تجربه خودم را بخواهید این درپوش کاربرد خاصی ندارد و نگرانی درباره آسیب احتمالی از سر تیز سوزن بی مورد است.

جدیدترین سوزن روسری های موجود در فروشگاه اینترنتی کاشانه
مشاهده همه

در برخی انواع سوزن با درپوش محافظ عرضه می شود که کمک می کند با خیال راحت تر از این سوزن ها در حجاب تان استفاده کنید. این درپوش ها به سر سوزن زده می شوند و تیزی سر را می پوشانند.

3- گیره روسری

استفاده از گیره روسری به عنوان فیکسر حجاب

یکی از پرطرفدارترین اکسسوری ها در بین فیکسرها گیره روسری می باشد. گیره در اصل برای محکم نگهداشتن حجاب روی سر به کار می رود. ولی می توان با انتخاب گیره با طرح های شیک و جذاب زیبایی شال یا روسری را روی سرتان دوچندان کنید.

با استفاده از یک گیره‌ روسری شیک می توانید شال یا روسری نخی خود را هر مدلی که دوست دارید روی سر تنظیم کنید و سپس آن را محکم روی سرتان ثابت کنید.

گیره روسری دارای طرح‌ و نگین های متنوع و شیکی می باشند که خود به زیبایی استایل تان کمک می کند. برخی انواع بی کیفیت و ارزان گیره، روسری را نخ کش می کنند. پس اصلا در خرید اکسسوری هایی مثل گیره روسری دنبال جنس ارزان نباشید.

4- مقنعه حجاب زیرشالی

مقنعه حجاب زیرشالی

شاید تعجب کنید ولی مقنعه حجاب یا همان زیرشالی را می توان بهترین فیکسر شال و روسری دانست. برای خانم هایی که به حجاب اهمیت می دهند بهترین روش برای ثابت کردن و جلوگیری از سر خوردن شال یا روسری استفاده از زیرشالی است. مقنعه زیرشالی از جنس ریون و فری سایز است و برخلاف چیزی که به نظر می رسد استفاده از آن را بسیار راحت است. با استفاده از زیرشالی علاوه بر اینکه خیال تان از بابت پوشش کامل موها و گردن تان راحت است می توانید حتی روسری یا شال تان را مدل هایی ببندید که از لحاظ حفظ حجاب بدون زیرشالی نمی توانید به آن فکرم کنید!

مقنعه زیرشالی در رنگ های مختلف در بخش مقنعه های فروشگاه کاشانه موجود و قابل سفارش است. توصیه می کنیم اگر تا به حال آن را امتحان نکرده اید حتما آن را تجربه کنید. با زیرشالی شال و روسری هایی که به خاطر لیز بودن در کمد لباس تان خاک می خورند و اصلا سراغ شان هم نمی روید زنده می شوند! به ما اعتماد کنید.

5- حلقه روسری

خرید حلقه روسری

یکی دیگر از فیکسرهای مورد استفاده خانم های محجبه حلقه روسری است. البته این فیکسر معمولا در استایل های مجلسی استفاده می شود.

اگر چه استفاده از فیکسر حلقه بیشتر با روسری مرسوم است اما می توان از فیکسر حلقه برای بستن شال نیز استفاده کرد.

از کجا فیکسر روسری بخریم؟

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری و اکسسوری های شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از انواع فیکسر روسری را در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
8 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 7 مرداد 1402 / 11:32

    سلام اگر منظورتون خرید حضوری هست باید مراجعه کنید به فروشگاه های ملزومات حجاب در سطح شهرتون. البته اگر موردی رو پیدا نکردید اینجا آنلاین سفارش بدین نهایتا 3 روزه درب منزل تحویل تون میشه

  • ناشناس 7 مرداد 1402 / 11:24

    سلام
    فیکسر رو از منطقه خودمون کجا ها میشه تهیه کرد

  • ناشناس 10 شهریور 1401 / 22:38

    من تقریبا همه رو امتحان کردم ولی بیشتر با گیره و طلق راحتم

  • ناشناس 9 شهریور 1401 / 01:00

    محجبه ها لطفا بگین کدوم فیکسر استفاده میکنید و بهتر از بقیه است

  • عبداله میرزابیکی 20 تیر 1401 / 14:47

    خیر – مراجعه حضوری به انبار مرکزی و یا کارگاه تولیدی فروشگاه امکان پذیر نیست. ثبت سفارش فقط از طریق سایت، اینستاگرام، واتساپ و ایتا انجام میشه

  • ناشناس 20 تیر 1401 / 12:57

    سلام فروش حضوری هم دارین؟

  • ناشناس 3 خرداد 1401 / 00:15

    موهاشون رو نمی بندن بعد میگن چرا روسریمون سر میخوره! در صورتی که اگه موهاتون رو ببندید این موضوع تقریبا دیگه نیست و روسری میمونه روی سرتون. البته اگه کسی خیلی حساسه موهاش رو کسی نبینه قضیه فرق داره

  • مریم شاهرودیان 7 اردیبهشت 1401 / 23:54

    ممنون بابت مطلب خوب تون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر