روسری ساتن چیست؟

روسری ساتن ابریشم چیست

روسری ساتن چیست؟

روسری ساتن ساده مجلسی

روسری های ساتن ابریشم از پارچه ساتن موجود در بازار تهیه می شوند. روسری ساتن حس لوکس بودن و نرمی را به بیننده القا می کند. دلیل این نرمی و براق بودن به بافت ساتن پارچه بر می گردد. روسری های ساتن ابریشم با طرح های متنوع و زیبا بسیار در بین بانوان ایرانی پرطرفدار هستند. البته روسری های ساتن کمی لیز هستند. از طرفی سر و صدای پارچه ساتن برای برخی خانم ها ناخوشایند است! اما به حدی شیک و لاکچری هستند که نمی توان از آنها چشم پوشید.

خرید اینترنتی روسری ساتن ابریشم

ویژگی های روسری ساتن

روسری ساتن معمولا از ابریشم و یا الیاف مصنوعی تهیه می شود. البته در مطلب تفاوت روسری ساتن با ابریشم این مساله را با جزییات بیشتر بررسی کرده ایم. ویژگی های متمایز روسری ساتن عبارت اند از:

1- القا حس لوکس و لاکچری بودن

2- ایده آل برای استایل های مجلسی

3- ظاهر شاین و براق و لطیف بودن در هنگام لمس بافت

4- تنوع رنگی بالا

5- دوام و طول عمر بالا

6- چروک شدن سریع

برای شست و شو روسری ساتن باید مقداری شوینده، آن را با ملایمت و با دست بشورید، به این صورت الیاف روسری ساتن ابریشم به سادگی خراب نخواهند شد و تمیزی و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. بهتر است روسری ساتن را با آب سرد شسته شود و هرگز آن را نچلانید. برای دانستن نکات بیشتر به راهنمای شستن روسری ساتن مراجعه کنید.

روسری ساتن ابریشم ساده

از کجا روسری ساتن بخریم؟

برای خرید روسری ساتن ابریشم بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

آخرین روسری های ساتن فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • عبداله میرزابیکی 28 خرداد 1401 / 00:14

    خوش حالیم راضی بودید. ممنون بابت انرژی مثبت تون

  • ناشناس 27 خرداد 1401 / 12:53

    البته من تو ایتا خرید کردم

  • ناشناس 27 خرداد 1401 / 12:53

    من سه رنگ ساتن سفارش داده بودم اموز بدستم رسید خیلی خوبن خدا به کسب و کارتون برکت بده

  • ناشناس 3 خرداد 1401 / 00:13

    لطفا رنگ های ناموجود ساتن رو دوباره شارژ کنید. خیلی وقته منتظرم همش میگین میاریم ولی خبری نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر