طلق روسری

نمایش دادن همه 3 نتیجه

این روزها خانم های جوان برای ایستایی بهتر شال و روسری از انواع فیکسر روسری استفاده می کنند. می دانید فیکسر روسری چیست؟ دل تان می خواهد وقتی روسری نخی سر می کنید لبه هایش صاف و مرتب بماند؟ پس با ما همراه باشید. شما در این مطلب یاد می گیرید که چطوری طلق روسری درست کنیم؟ با نحوه صحیح استفاده از طلق روسری آشنا می شوید. و در انتها به این سوال پاسخ می دهیم که از کجا طلق روسری بخریم؟


فروشگاه طلق روسری

خرید طلق روسری کاشانه
برای سفارش طلق روسری روی بنر کلیک کنید | ارسال فوری به سراسر ایران

طلق روسری چیست؟

طلق روسری یکی از پرطرفدارترین فیکسرهای روسری در بین خانم های محجبه است؛ به عقیده بسیاری از بانوان بهترین راه جلوگیری از سر خوردن روسری استفاده از طلق روسری می باشد. البته بگذارید همین ابتدای کار این موضوع را روشن کنیم که طلق هم برای شال استفاده می شود و هم برای روسری. اما چون خانم های محجبه بیشتر از روسری استفاده می کنند تا شال این مدل فیکسر به طلق روسری مشهور شده است.

برخی از انواع شال و روسری به خاطر نازک بودن لبه های شان خوب نمی ایستد. برای حل این مشکل می توانید داخل روسری یا شال طلق بگذارید، و با یک گیره روسری آن را زیر گلو یا کنار صورت تان فیکس کنید. اگر قصد خرید شال یا خرید روسری دارید می توانید طلق روسری را هم از فروشگاه کاشانه سفارش دهید. درباره طلق روسری می توانید در طلق روسری چیست بیشتر بخوانید.

از کجا طلق روسری بخرم
فروشگاه کاشانه عرصه کننده طلق روسری های با کیفیت و درجه یک (شال هد دار)

طلق به شکل ذوزنقه بریده می شود و لبه های تیزش گرد شده است. این لبه ها را گرد می کنند تا پارچه روسری آسیب نبیند. یک مدل طلق نیم دایره هم تو بازار موجود است ولی رایج نیست.

جنس طلق بسیار محکم ولی انعطاف پذیر است. اگر آن را بین دو لایه روسری بگذارید و روسری را زیر چانه تان محکم کنید قسمت بالای سرتان به صورت نیم دایره مرتب و شیک می ایستاد. با استفاده از طلق دیگر لازم نیست نگران صاف و مرتب بودن لبه روسری تان باشید حتی اگر لطیف ترین و نرم ترین روسری را هم سر کنید با طلق اصلا تکان نمیخورد.

چسب طلق روسری
چسب طلق روسری – به لبه های کاملا گرد و بدون اضافی طلق های کاشانه دقت کنید.

این طلق ها را اکثر فروشگاه های ملزومات حجاب دارند. البته شما می توانید با به عکس رادیولوژی یا ورقه های شیرازه ای که لوازم و تحریری ها دارند آن را درست کنید. ما در این مطلب الگو و مراحل ساخت طلق روسری را به طور کامل به شما آموزش داده ایم. اما اگر طلق در دسترس ندارید و یا وقت کافی برای این کار ندارید. می توانید طلق روسری را از فروشگاه کاشانه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. با ما همراه باشید…

انواع طلق شال و روسری

طلق های بازار در دو مدل بدون روکش و با روکش وجود دارند. مزبت طلق بدون روکش و بی رنگ این است که با همه رنگ شال و روسری هماهنگ است. یعنی با هر رنگ شال و روسری که آن را استفاده کنید اصلا دیده نمی شود. البته طلق های بدون روکش بی کیفیت به مرور زمان روسری را نخ کش می کنند. همچنین این مدل طلق راحت تر می شکند و نگهداری آن سخت تر است.

همچنین گاهی برق طلق بدون روکش از زیر روسری دیده می شود. برای مثال وقتی زیر نور مستقیم خورشید و در فضای باز هستید این اتفاق می افتد. به همین دلایل ما به شما استفاده از طلق روکش دار را توصیه می کنیم.

در انواع روکش دار یک لایه اضافی روی طلق قرار می گیرد و تمام مشکلات فوق را رفع می کند. نکته استفاده از طلق روکش دار این است که باید آن را با روکش همرنگ شال یا روسری تان استفاده کنید. تا مطمئن باشید که سایه آن از زیر روسری و شال دیده نمی شود. یک راه این است که یک طلق سفید برای شال و روسری های رنگ روشن و یک طلق مشکی برای رنگ های تیره تان داشته باشید.

طلق روسری با روکش لایه چسب سفید
استفاده از طلق روسری با روکش لایه چسب سفید

روکش این مدل طلق ها مزیت های مختلفی دارد. برای مثال نگه داری از این مدل طلق راحت تر است و به راحتی نمی شکند. همچنین طلق روکش دار زیر روسری ثابت تر از مدل بدون روکش قرار می گیرد. تا حدی که به سوزن و گیره روسری دیگری نیاز نخواهید داشت. مشکل برق طلق هم در این مدل طلق روسری کاملا رفع شده است.

در برخی مدل های طلق روسری که در سایت دیجی کالا هم فروخته می شوند لبه طلق در قسمت وسط یک تکه چسب دو طرفه ضخیم دارد که موجب می شود طلق به روسری بچسبد. ایراد این طلق ها این است که با استفاده مکرر چسب طلق از بین می رود و تنها راه این است که طلق روسری را از روسری تان جدا نکنید!

بنر گیره روسری فانتزی
گیره روسری فانتزی و دخترانه | برای مشاهده مدل های بیشتر کلیک کنید.

طلق روسری با نمد

یک راه دیگر برای درست کردن طلق روسری استفاده از نمد هست. نمد در واقع همان پارچه فوتر مناسب عروسک‌ سازی است که در ایران به پارچه نمدی مشهور شده است.

طلق روسری با نمد
طلق روسری با نمد

اگر چه این پارچه‌ها سبک، چروک‌ناپذیر، بسیار محکم و بادوام هستند. اما در ردیف پارچه های پشمی و گرم قرار می گیرند. به همین علت استفاده از نمد به عنوان فیکسر روسری در روزهای گرم سال می تواند آزاردهنده باشد.

جایگزین طلق روسری

اگر به هر دلیلی تمایل ندارید از طلق روسری استفاده کنید به سراغ انواع دیگر فیکسرهای شال و روسری بروید. برای آنهایی که حفظ حجاب برای شان مهم است گیره روسری را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از گیره روسری عربی می توانید روسری تان را کاملا روی سرتان ثابت کنید. یک مدل فیکسر دیگر سوزن روسری لبنانی هست. طرح های متنوعی از سوزن و گیره روسری در بخش گیره روسری فروشگاه کاشانه موجود است. اگر می خواهید درباره سوزن روسری بیشتر بدانید سوزن روسری چیست را بخوانید.

این یکی از ست های سوزن و گیره حجاب کاشانه است. در واقع این ست ها به عنوان اکسسوری شال و روسری شناخته می شوند. چون با استفاده از آنها زیبایی روسری و حجاب تان دوچندان خواهد شد. تصور کنید این پروانه های ناز و فانتزی با رنگ دلبرانه شون کنار روسری تون دیده بشن! فوق العاده است.

گیره روسری فانتزی
گیره روسری طرح پروانه
  • امکان سفارش سوزن و گیره هر ست به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

آموزش استفاده از طلق روسری

باید طلق را بین دو لایه روسری قرار بدهید و بعد روسری را سر کنید. یا می توانید اول روسری تان را مثل همیشه تا بزنید و روسری سر بیاندازید. بعد طلق را بین دو لایه آن قرار بدهید و با نوک انگشتان تان آن را سرجایش تنظیم کنید. دقت کنید که ضلع بزرگتر آن را باید به سمت تا خورده و لبه روسری تان باشد.

[aparat id=”TOi3x”]

آموزش بستن روسری

اگر حس کردید که طلق برای شما زیادی بلند است و مانع این می شود که گوشه های روسری تان را درست تا بزنید یکی دو سانتی متر از دو طرف کوتاهش کنید. همینطور اگر می بینید اندازه طلق برای صورت شما کوتاه است یک طلق دیگر با طول بیشتر برش بدهید.

سانیا سالاری با طلق روسری در نمایی از سریال زیبای دلدادگان
سانیا سالاری در نمایی از سریال زیبای دلدادگان با شال کرپ حریر ساده مشکی

آموزش بستن شال با طلق زیر چادر

آموزش بستن شال با طلق
آموزش بستن شال با طلق

خیلی ها از ما درخواست آموزش استفاده از طلق روسری با شال را می کردند. در این ویدیو طرز استفاده از طلق را با شال مشاهده می کنید. ببینید که چقدر یک طلق ساده باعث زیبایی دوچندان این شال ساده می شود.

[lyte id=’y7gyYW2RED4′ /]

اگر با مشاهده ویدیوی بالا در یوتیوب مشکل دارید می توانید آن را در ادامه در کانال کاشانه در آپارات مشاهده فرمایید.

[aparat id=”Bc6f9″]

نحوه استفاده از طلق با مقنعه

نحوه استفاده از طلق برای مقنعه
نحوه استفاده از طلق برای مقنعه

[lyte id=’Ov-jkylQaP4 ‘ /]

می توانید این ویدیو را در کانال آپارات فروشگاه کاشانه مشاهده کنید.

[aparat id=”BksdI”]

ویژگی های طلق روسری با کیفیت

به هیچ عنوان طلق بی کیفیت استفاده نکنید. چون ممکن است به روسری تان آسیب برساند و آن را نخ کش کند. از هر جایی که طلق می خرید یادتان باشد یک طلق استاندارد باید خصوصیات زیر را داشته باشد.

  • کاملا صاف و بدون شکستگی است
  • زاویه های آن کاملا هلالی و گرد برش خورده است.
  • لبه های طلق هیچ پلیسه و زایده اضافی ندارد.
  • روکش طلق کاملا به طلق چسبیده و لبه هایش جدا نباشد.
  • دارای یک بسته بندی شیک و استاندارد باشد.
پانته آ بهرام با طلق روسری در نمایی از سریال زیبای دلدادگان
پانته آ بهرام در نمایی از سریال زیبای دلدادگان با تلق روسری

آیا طلق روسری ضرر دارد؟

مضرات طلق روسری
مضرات طلق روسری ساخته شده با عکس رادیولوژی

اگر نگران این هستید که استفاده از طلق روسری برای تان ضرری داشته باشد حتما این ویدیو را ببینید. صحبت های پیرامون مضرات طلق روسری به دورانی بر می گردد که خانم ها برای ساختن طلق روسری از طلق های رادیولوژی استفاده می کردند. مواد شیمیایی باقیمانده روی این طلق ها می توانست برای شما مشکلاتی را ایجاد کند. اما در طلق روسری کاشانه شما به هیچ عنوان چنین مشکلی را ندارید. ویدیو را ببینید:

[lyte id=’UsOTvxa6JZs’ /]

اگر با مشاهده این ویدیو در یوتیوب مشکل دارید می توانید آن را در آپارات مشاهده کنید.

[aparat id=”3PxFR”]

لینک مشاهده ویدیو در میهن ویدیو: چرا طلق روسری کاشانه بهترین طلق بازار است؟

آموزش درست کردن طلق روسری

می توانید طلق روسری را فروشگاه کاشانه بخرید. اما اگر نمی خواهید طلق را آماده بخرید می توانید خودتان آن را در منزل بسازید. مراحل درست کردن طلق روسری را می توانید در این ویدیو مشاهده کنید.

[aparat id=”Tmywx”]

برای این کار به وسایل زیر احتیاج دارید:

وسایل مورد نیاز برای درست کردن طلق روسری
وسایل مورد نیاز برای درست کردن طلق روسری

یک طلق شفاف بی رنگ / قیچی / الگو / خط کش و خودکار

توجه کنید در اینجا ما از طلق دودی و لایه چسب مشکی استفاده می کنیم. در نتیجه طلق روسری که در نهایت بدست می آوریم برای روسری های تیره رنگ مناسب است. اگر نیاز به طلق روسری برای روسری های روشن دارید باید طلق بی رنگ و لایه چسب سفید استفاده کنید. ورقه های طلق A4 را می توانید از لوازم التحریری ها تهیه کنید.

اگر در منزل عکس رادیولوژی قدیمی دارید می توانید از آن هم استفاده کنید. اتفاقا ضخامت عکس های رادیولوژی برای این کار خیلی مناسب هم هست. فقط ابتدا باید مواد شیمیایی روی عکس را پاک کنید. می توانید ورقه عکس را داخل تشتی که از آب و محلول سفید کننده پر کرده اید قرار دهید. اینطوری کم کم ورقه کاملا شفاف می شود. یادتان باشد عکس های MRI پاک شدنی نیستند و به درد این کار نمی خورند.

چگونه طلق روسری درست کنیم؟

برای ساختن طلق روسری ابتدا نیاز به الگویی برای برش داریم. با ما همراه باشید تا با هم طلق را مطابق این الگوی نمونه برش دهیم.

الگوی طلق روسری

یک مدل الگوی برش طلق روسری را در زیر مشاهده می کنید. اندازه طلق روسری نتیجه 32 در 28 سانتی متر خواهد بود. البته طول الگو را می توانید بسته به فاصله گوش های تان سفارشی کنید.

الگوی برش طلق روسری کاشانه
الگوی برش طلق روسری کاشانه

باید یک ذوزنقه مطابق اندازه فوق برش بدهید.برای این کار ابتدا یک مستطیل ۳۲ در ۸ سانتی متر از ورقه طلقی که تهیه کردید برش دهید. یک سمت مستطیل را از هر طرف ۲ سانتی متر به طرف داخل علامت بزنید. سپس این علامت ها را به گوشه پایین وسط کنید. حالا یک ذوزنقه دارید که صلع بزرگتر آن ۳۲ سانتی متر و ضلع دیگرش ۲۸ سانتی متر می باشد. حالا قسمت های اضافه مستطیل را برش بدهید.

برش طلق روسری مطابق الگو
برش طلق روسری مطابق الگو (خیلی دقت کنید برش باید یک دست و کاملا صاف باشد تا روسری آسیبی نبیند)

اگر از عکس رادیولوژی قدیمی به جای طلق های بازار استفاده می کنید؛ پیشنهاد می کنیم طوری الگوی تان را برش دهید که ضلع بزرگتر ذوزنقه روی لبه عکس رادیولوژی قرار بگیرد. چون این قسمت از عکس بیشترین تماس را با روسری شما دارد و اگر خوب آن را برش ندهید ممکن است صیقلی و نرم نباشد و روسری تان را نخ کش کند.

گرد کردن گوشه طلق روسری
گرد کردن گوشه طلق روسری

حالا گوشه های تیز ذوزنقه را مطابق عکس بالا با قیچی گرد کنید. برای اینکه این الگو را سفارشی برای خودتان دربیارید می توانید سایز گوش تا گوش تان را اندازه بزنید و روی الگو اعمال کنید.

در زیر یک نمونه از طلق سفید کاشانه را مشاهده می کنید که از فروشگاه قابل سفارش می باشد.

طلق روسری کاشانه
طلق روسری کاشانه

جلوگیری از برق زدن طلق زیر روسری

اگر می خواهید یک طلق روکش دار داشته باشید می توانید لایی چسب با طول هم اندازه طلق و عرض دو برابر برش بدهید. برای الگوی فوق باید لایه چسب را ۳۲ در ۱۷ سانتی متر باشد. بعد طلق را در طرف براق که چسب دارد قرار بدهید.

جلوگیری از برق زدن طلق زیر روسری
استفاده از لایی چسب برای جلوگیری از برق زدن طلق زیر روسری

آن را روی طلق تا کنید و با اتو کردن بچسبانید. سپس لبه های اضافی لایه چسب را ببرید.

تا کردن لایی چسب روی دو طرف طلق
تا کردن لایی چسب روی دو طرف طلق

برای احتیاط موقع اتو کردن یک پارچه دیگر روی کار بیاندازید. اتوی گرم باعث می شود چسب لایی به طلق بچسبد. حواس تان باشد طلق را با حرارت زیاد اتو آب نکنید.

اتو کردن لایی چسب روسری طلق
اتو کردن لایی چسب روسری طلق

این لایه لایه چسب هم جلوی برق طلق را می گیرد و هم از سر خوردن روسری روی طلق جلوگیری می کند.

لایی چسب سفید و مشکی
لایی چسب سفید و مشکی

نکته آخر اینکه یادتان باشد لایه چسب را با رنگ هماهنگ روسری تان انتخاب کنید.

در ویدیوی زیر دو طلق روسری ساده و روکش دار با یکدیگر مقایسه شده اند. همان طور که مشاهده می کنید طلق های روکش دار هیچ گونه برقی ندارند. (عمدا در ویدیو یک روسری بسیار نازک انتخاب کرده ایم تا کوچک ترین برقی به راحتی دیده شود)

[aparat id=”oPsUJ”]

عکس استفاده طلق روسری بازیگران

همه سریال زیبای دلدادگان را به خاطر داریم. پانته آ بهرام و سانیا سالاری در اکثر سکانس های این سریال از طلق روسری استفاده می کردند.

پانته آ بهرام با طلق روسری در سکانسی از سریال دلدادگان
پانته آ بهرام با طلق روسری در سکانسی از سریال دلدادگان

در تصویر زیر می توانید به وضوح تفاوت استفاده از طلق روسری را مشاهده کنید. همان طور که می بینید طلق روسری باعث شده لبه روسری سانیا سالاری بسیار مرتب و صاف بایستد. به لبه روسری ملیکا شریفی نیا دقت کنید تا این تفاوت را بهتر درک کنید.

استفاده از طلق روسری توسط سانیا سالاری - سریال دلدادگان
استفاده از طلق روسری توسط سانیا سالاری – سریال دلدادگان

باز هم تصویر دیگری از پانته آ بهرام که از طلق روسری استفاده کرده اند.

پانته آ بهرام با طلق روسری در سریال دلدادگان
پانته آ بهرام با طلق روسری در سریال دلدادگان
پانته آ بهرام با روسری نخی تک رنگ و طلق روسری
پانته آ بهرام با روسری تک رنگ و طلق روسری

نکته نگهداری از طلق روسری

طلق روسری نباید بشکند چون یک طلق شکسته دیگر اصلا صاف نمی ماند. مثلا می توانید طلق تان را زیر کتاب بزارید تا همیشه صاف بماند.

سانیا سالاری با طلق روسری در نمایی از سریال زیبای دلدادگان
سانیا سالاری در نمایی از سریال زیبای دلدادگان | (او در تمام سکانس ها از طلق روسری استفاده می کرد)

می توانید یک طلق روسری سفید و یک طلق مشکی برای خودتان درست کنید. به این ترتیب هر وقت بخواهید روسری رنگی سر کنید بهتر است از طلق سفید استفاده کنید. از این نکته که باید طلق همرنگ با روسری تان استفاده کنید به سادگی عبور نکنید. طلق سفید زیر روسری های مشکی و تیره دیده می شود!

استفاده اشتباه طلق روسری سفید برای روسری مشکی
استفاده اشتباه طلق روسری سفید برای روسری مشکی

در صورتی که اگر برای این روسری شیک یک طلق مشکی استفاده کنید نتیجه عالی می شود:

استفاده درست طلق روسری
استفاده درست طلق روسری

پک دوتایی حاوی یک طلق سفید و یک مشکی را می توانید از فروشگاه کاشانه تهیه فرمایید.

پک دوتایی طلق سفید و مشکی کاشانه
پک دوتایی طلق سفید و مشکی

یادتان باشد اگر به نظرتان استفاده از طلق سخت است زود ناامید نشوید. خیلی زود به آن عادت می کنید.

چگونه طلق روسری را ثابت نگه داریم؟

مشکل خیلی ها با طلق این است که حین استفاده روی سر روسری کم کم لیز می خورد. در واقع این مشکل در مدل های ساده طلق وجود دارد که بدون هیچ لایه اضافی و صرفا طلق برش خورده می باشند. اگر شما هم با سر خوردن طلق روسری مشکل دارید و نمی دانید چطور طلق را روسری سرتان ثابت و فیکس کنید چگونه طلق روسری ثابت نگه داریم را بخوانید.

با شال لیز چه کنیم؟

اگر جنس شال تان لیز است می توانید لبه شال را تا بزنید و طلق روکش دار بین آن قرار دهید. به این ترتیب شال شما کمتر لیز می خورد. البته بهتر است در این حالت از گیره مخفی برای ثابت نگه داشتن شال روی سر استفاده کنید.

طلق روسری را از کجا بخرم؟

خوب طبق معمول اولین فروشگاهی که به ذهن خطور می کند دیجی کالاست برای مثال طلق روسری مدل فیکسر یا طلق روسری کد 7585 را می توانید انتخاب کنید. اگر به دنبال طلق معمولی بدون رنگ هستید با توجه به قیمت کمی که دارد گزینه بدی به نظر نمی رسد. برای راحتی شما در ویدیو زیر نگاهی به تصاویر و نظرات مشتریان طلق روسری در دیجی کالا انداخته ایم.

بنا به درخواست فروشنده محترم کالا در دیجی کالا ویدیو از صفحه برداشته شد.

با توجه به نظراتی که خریداران طلق روسری در دیجی کالا در صفحه این محصول درج کرده اند به شما پیشنهاد می کنیم همین الان با ۵۰ درصد تخفیف و فقط 10 هزار تومان خرید طلق روسری را از فروشگاه کاشانه انجام دهید. طلق روسری های کاشانه هیچ کدام از مشکلاتی که ذکر شد را ندارد و مطمئن باشید نظر شما را در مورد تجربه طلق روسری و نحوه روسری سر کردن تغییر خواهد داد.

قیمت طلق روسری

طلق روسری سفید یا مشکی هر کدام ده هزار تومان می باشد. البته می توانید با تهیه پک دوتایی سفید و مشکی به جای ۲۰ هزار تومان فقط با قیمت پانزده هزار تومان خرید به صرفه تری را انجام دهید.

نظر یکی از مشتریان عزیز کاشانه که طلق را به عنوان هدیه همراه روسری هایی که خریده بودند برای ایشان فرستادیم را ببینید. برامون نوشتن دیدگاهم به روسری پوشیدن عوض شد!

نظر یکی از مشتریان فروشگاه کاشانه درباره طلق روسری
نظر یکی از مشتریان فروشگاه کاشانه درباره طلق روسری کاشانه

در این مطلب الگوی رایگان برش طلق روسری به همراه جزئیات کامل برای درست کردن آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. با این حال پیشنهاد می کنیم اگر به ملزومات ساخت طلق دسترسی ندارید و یا زمان کافی برای انجام این کار ندارید خیلی راحت آن را از فروشگاه کاشانه سفارش دهید.

بسته بندی طلق روسری برند کاشانه
بسته بندی طلق روسری برند کاشانه

سوالات متداول

طلق روسری چیست؟
با استفاده از طلق دیگر لازم نیست نگران صاف و مرتب بودن لبه روسری تان باشید حتی اگر لطیف ترین و نرم ترین روسری را هم سر کنید با طلق اصلا تکان نمیخورد. طلق به شکل ذوزنقه بریده می شود و لبه های تیزش گرد شده است. یک مدل طلق نیم دایره هم تو بازار موجود است ولی رایج نیست. جنس طلق بسیار محکم ولی انعطاف پذیر است. اگر آن را بین دو لایه روسری بگذارید و روسری را زیر چانه تان محکم کنید قسمت بالای سرتان به صورت نیم دایره مرتب و شیک می ایستاد.

قیمت طلق روسری چقدر است؟

طلق روسری سفید یا مشکی هر کدام 10 هزار تومان می باشد. البته می توانید با تهیه پک دوتایی سفید و مشکی به جای ۲۰ هزار تومان فقط با قیمت 15 هزار تومان خرید به صرفه تری را انجام دهید.

نحوه استفاده از طلق روسری چگونه است؟

باید طلق را بین دو لایه روسری قرار بدهید و بعد روسری را سر کنید. یا می توانید اول روسری تان را مثل همیشه تا بزنید و روسری سر بیاندازید. بعد طلق را بین دو لایه آن قرار بدهید و با نوک انگشتان تان آن را سرجایش تنظیم کنید. دقت کنید که ضلع بزرگتر آن را باید به سمت تا خورده و لبه روسری تان باشد.

چگونه می توانم طلق روسری بخرم ؟

برای ثبت سفارش و خرید همواره می توانید با ارسال پیام در واتس اپ به شماره 09901033699 اقدام نمایید، همچنین امکان خرید در وب سایت و اینستاگرام فروشگاه کاشانه وجود دارد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به سوال های تان پاسخ داده باشیم. شما هم نظرتان را برای ما کامنت کنید. آیا تجربه استفاده از طلق روسری را دارید؟ به عنوان جایگزین طلق روسری چه پیشنهادی دارید؟

در اینستاگرام هم دنبال مان کنید

لینک کوتاه: yun.ir/gnbhc8

اطلاعات بیشتر ...