طلق روسری چیست؟

طلق روسری چیست

طلق روسری چیست؟

طلق روسری یکی از پرطرفدارترین فیکسرهای روسری در بین خانم های محجبه است؛ به عقیده بسیاری از بانوان بهترین راه جلوگیری از سر خوردن روسری استفاده از طلق روسری می باشد. البته بگذارید همین ابتدای کار این موضوع را روشن کنیم که طلق یک اکسسوری شال و روسری است و هم برای شال استفاده می شود و هم برای روسری. اما چون خانم های محجبه بیشتر از روسری استفاده می کنند تا شال این مدل فیکسر به طلق روسری مشهور شده است. اگر واژه فیکسر برای تان ناآشناست می توانید درباره انواع فیکسرها در فیکسر روسری چیست بخوانید.

برخی از انواع شال و روسری به خاطر نازک بودن لبه های شان خوب نمی ایستد. برای حل این مشکل می توانید داخل روسری یا شال طلق بگذارید، و با یک گیره روسری آن را زیر گلو یا کنار صورت تان فیکس کنید. اگر قصد خرید شال یا خرید روسری دارید می توانید همراه با آن طلق روسری را هم از فروشگاه کاشانه سفارش دهید.

پک دوتایی طلق سفید و مشکی کاشانه

انواع طلق روسری

طلق های بازار در دو مدل بدون روکش و با روکش وجود دارند. مزبت طلق بدون روکش و بی رنگ این است که با همه رنگ شال و روسری هماهنگ است. یعنی با هر رنگ شال و روسری که آن را استفاده کنید اصلا دیده نمی شود. البته طلق های بدون روکش بی کیفیت به مرور زمان روسری را نخ کش می کنند. همچنین این مدل طلق راحت تر می شکند و نگهداری آن سخت تر است.

همچنین گاهی برق طلق بدون روکش از زیر روسری دیده می شود. برای مثال وقتی زیر نور مستقیم خورشید و در فضای باز هستید این اتفاق می افتد. به همین دلایل ما به شما استفاده از طلق روکش دار را توصیه می کنیم.

در انواع روکش دار یک لایه اضافی روی طلق قرار می گیرد و تمام مشکلات فوق را رفع می کند. نکته استفاده از طلق روکش دار این است که باید آن را با روکش همرنگ شال یا روسری تان استفاده کنید. تا مطمئن باشید که سایه آن از زیر روسری و شال دیده نمی شود. یک راه این است که یک طلق سفید برای شال و روسری های رنگ روشن و یک طلق مشکی برای رنگ های تیره تان داشته باشید.

بسته بندی طلق روسری برند کاشانه

ویژگی های طلق روسری خوب و باکیفیت

به هیچ عنوان طلق بی کیفیت استفاده نکنید. چون ممکن است به روسری تان آسیب برساند و آن را نخ کش کند. از هر جایی که طلق می خرید یادتان باشد یک طلق استاندارد باید خصوصیات زیر را داشته باشد. اگر چه ما در مطلب چگونه طلق روسری درست کنیم روش ساخت طلق را به صورت گام به گام و مصور شرح داده ایم اما پیشنهاد می کنیم اگر فرصت کافی برای ساخت طلق در منزل ندارید آن را از فروشگاه کاشانه سفارش بدهید.

  • کاملا صاف و بدون شکستگی است
  • زاویه های آن کاملا هلالی و گرد برش خورده است.
  • لبه های طلق هیچ پلیسه و زایده اضافی ندارد.
  • روکش طلق کاملا به طلق چسبیده و لبه هایش جدا نباشد.
  • دارای یک بسته بندی شیک و استاندارد باشد.

مشکل خیلی ها با طلق این است که حین استفاده روی سر روسری کم کم لیز می خورد. در واقع این مشکل در مدل های ساده طلق وجود دارد که بدون هیچ لایه اضافی و صرفا طلق برش خورده می باشند. در طلق های کاشانه دو طرف طلق با لایه ای پارچه ای پوشانده شده که از لغزش جلوگیری می کند. پس اگر تجربه خوبی در استفاده از طلق روسری نداشته اید به شما پیشنهاد می کنیم فقط یک بار طلق روسری فوق العاده کاشانه را امتحان کنید. اگر با ثابت نگه داشتن طلق زیر روسری مشکل دارید نگاهی به چگونه طلق روسری را ثابت نگه داریم بیاندازید.

از کجا طلق روسری بخریم؟

در فروشگاه کاشانه الگوی رایگان برش طلق روسری به همراه جزئیات کامل برای درست کردن آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. با این حال پیشنهاد می کنیم اگر به ملزومات ساخت طلق دسترسی ندارید و یا زمان کافی برای انجام این کار ندارید و قصد خرید طلق روسری دارید خیلی راحت آن را از فروشگاه کاشانه سفارش دهید.

طلق روسری های موجود در فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Imageتغییر تصویر